Paweł.Rocho Kolega WOJTEK26 wyraźnie napsiał jaki płyn ma byc wlany <ok>WOJTEK26 pisze:W Audi powinien byc płyn zielony a nie czerwony(ATF)
[B4 All] Problem ze wspomaganiem ukł. kierowniczego.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
taki jaki jest opisany na zbiorniczku płynu. Jest tam wyraźnie napisane jaki ma być olej i jakie wymagania (specyfikacja) ma spełniać. Z tego co mi wiadomo to zastosowany olej to mineralny zgodny ze specyfikacją VW G002 000 wchodzi go (w ABT) 0,85l, np. Febi M6162 "zielony" lub zamienny na syntetyczny M6161 zielony odpowiadający specyfikacji VW G002 000 i G004 000 M2. Szczegóły na stronie Febi http://www.febi.com/Paweł.Rocho pisze:to jaki ma być w końcu lany olej do wspomagania
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
, no przecież podałem: Febi M6162 "zielony" lub M6161 "zielony". Podałem link do strony Febi.pilocik69 pisze:Czy mogllbys podac jakies linki do konkretnych produktów
A tu z alledrogo: http://moto.allegro.pl/item268968885_vw ... a_1_l.html
http://moto.allegro.pl/item270973569_pl ... skoda.html
http://moto.allegro.pl/item273203897_pl ... ginal.html
http://moto.allegro.pl/item273482099_or ... da_vw.html
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
No i dzisiaj wreszcie udało mi sie zmienić ten nieszczesny płyn, w układ weszło mi dokładnie 800ml zielonego febiego co sie zmnieniło - otórz wyczuwalnie lepiej pracuje wspomaganie, ale co dziwne zaczeło delikatnie hałasować, czego predzej nie było, może jeszcze to przejdze (mam taka nadzieje) z ukłdu spóściłem sam brud, płyn przypominał dosłownie muł rzeczny. Tylko dla czego teraz głośniej pracuje?
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Jak sam napisałeś spuściłeś sam muł i syf, który podejrzewam był nieco gęstszy niż nowy płyn, pompa i cały układ ma już swoje na karku. Nowy płyn być może wypłukał te brudy z zakamarków i teraz wszystkie luzy słychać, ale to taka moja teoria na prywatny użytek .Solskier pisze:Tylko dla czego teraz głośniej pracuje?
Ta teoria moze cos miec w sobie przepraszam że odświeżam ale wczoraj,
strzelił mi waż od wspomagania kupilem płyn skróciłem waż i założyłem.Zalałem zielonym płynem ale niewiem czy jest mineralny co prawda pisze na nim ze specjalnie do VW i
Audi. No i zaczełem odpowietrzac powolie spokojnie w lewo i w prawo itd... na początku pieknie jak nowe auto
Po chwili pompa zaczeła strzelac tak cichutko takie tykniecia i zaczeła wyc tak jak to jest na maskymalnym skrecie tylko troche głosniej kierownica zaczeła sztywniec mysle no to po pompie :cry: w tej chwili musze trzymac około 2000 obrotow na miniute by zacząć krecic delikatnie kierownica :shock: dodam ze spoczatku płyn rozgrzewal sie do olbrzymich temperatur podejrzewam że w wyniku zacierania sie pompy :C
Podpowiedzcie czy pompa juz sie rozszczelniła i dla tego wymaga tak wysokich obrotów by osiagnać odpowiedni stopien kompresji czy zagescic płyn jesli tak to czym Hipol do skrzyn i przekładni czy zwykły mineralny olej silnikowy.
dajcie znac prosze czy ratowac ja czy kupic sprawna używaną. pozdrawaim
Pompa zdechła :C zakupiłem używke tylko teraz mam problem uzywana był zalana czerwonym płynem i takim samym musze zalc czy uzywacie płynu atf ?!
strzelił mi waż od wspomagania kupilem płyn skróciłem waż i założyłem.Zalałem zielonym płynem ale niewiem czy jest mineralny co prawda pisze na nim ze specjalnie do VW i
Audi. No i zaczełem odpowietrzac powolie spokojnie w lewo i w prawo itd... na początku pieknie jak nowe auto
Po chwili pompa zaczeła strzelac tak cichutko takie tykniecia i zaczeła wyc tak jak to jest na maskymalnym skrecie tylko troche głosniej kierownica zaczeła sztywniec mysle no to po pompie :cry: w tej chwili musze trzymac około 2000 obrotow na miniute by zacząć krecic delikatnie kierownica :shock: dodam ze spoczatku płyn rozgrzewal sie do olbrzymich temperatur podejrzewam że w wyniku zacierania sie pompy :C
Podpowiedzcie czy pompa juz sie rozszczelniła i dla tego wymaga tak wysokich obrotów by osiagnać odpowiedni stopien kompresji czy zagescic płyn jesli tak to czym Hipol do skrzyn i przekładni czy zwykły mineralny olej silnikowy.
dajcie znac prosze czy ratowac ja czy kupic sprawna używaną. pozdrawaim
Pompa zdechła :C zakupiłem używke tylko teraz mam problem uzywana był zalana czerwonym płynem i takim samym musze zalc czy uzywacie płynu atf ?!