
coz mogl bym robic innego w ladna niedziele jak nie dlubac przy mojej "padlinie" inaczej juz tego scierwa nazwac nie moge

dzis przyszla pora na serwo bo lapalo lewe powietrze, wiec zakupilem nowe odkrecilem ten kolnierz ktory znajduje sie w tylniej czesci serwa patrzac na silnik, wciskajac trzpien z widelkami do serwa z miejsca (A) uchodzi powietrze czy to prwidlowe ?? czy osoba ktora mi sprzedala to serwo oszukala mnie i serwo jest spier... ??
Druga sprawa wykrecilem pompe hamulcowa przy uszczelkach od zbiorniczka wyrownawczego jest zeszla farba od plynu hamulcowego i wdala sie lekka korozja i sniedz,
Czyscic pompe papierem sciernym malowac i czym ja potem wyplukac zeby "wyplula" ew. opilki po tarciu papierem sciernym czy mam kupic nowa pompe ?? albo reperaturki ??
Przepraszam za wulgaryzmy jesli tak owe sie znajduja w tekscie ale nie mam juz sil sam radzic sobie z moja "padlina"
Bez powazania dla mojego Audi,
Andrzej
