[80 B4 2.0 ABT] Stuki w kole przy ruszaniu i hamowaniu
[80 B4 2.0 ABT] Stuki w kole przy ruszaniu i hamowaniu
Witam.
Tak jak w temacie mam problem ze stukaniem w prawym kole przy ruszaniu i hamowaniu. Stuki słychać też przy jeździe np. po kocich łbach. Czasami przy skręcaniu, słychać stukniecie, lekko zadrży kierownica i zaczynają koła piszczeć.. Macie jakieś pomysły co to może być :?: Dodam, że wymieniłem tuleje wahacza, sworzeń i łącznik stabilizatora, ale to nic nie dało. Diagnosta na stacji powiedział mi, że to łącznik, ale jak widać się mylił :roll: . Może ktoś z Was miał podobny problem :?:
Tak jak w temacie mam problem ze stukaniem w prawym kole przy ruszaniu i hamowaniu. Stuki słychać też przy jeździe np. po kocich łbach. Czasami przy skręcaniu, słychać stukniecie, lekko zadrży kierownica i zaczynają koła piszczeć.. Macie jakieś pomysły co to może być :?: Dodam, że wymieniłem tuleje wahacza, sworzeń i łącznik stabilizatora, ale to nic nie dało. Diagnosta na stacji powiedział mi, że to łącznik, ale jak widać się mylił :roll: . Może ktoś z Was miał podobny problem :?:
no wlasnie nie znasz sie gdyby to byl przegub np wew to by mu caly czas huczało gdyby zew to tylko przy skrecie w prawo no chyba ze mialby juz tak dobity ze i jadac wpros ale wtedy sadze jego post był innej tresci.czaki99 pisze: Nie znam sie ale obstawiam przegub
Co do problemu hmm wjedz na kanał sobi i posprawdzaj czy nie masz gdzies jakichs luzów ? moze sruba od sanek ci odkrecila sie i wypadła ?Posprawdzaj sobie tuleje na sankach ,wachaczach , łączniki itp .A powiedz mi czy slyszysz czasami dzwiek tak jakby sprezyna miała luzy ? ("brzdęk sprezyny") ?
no to bylo trzeba pisac ze podczas skretu Terz pytanie w lewo czy w prawo? jesli w lewo i skrecisz do kona i slychac stuki tzn ze ci prawy przegub zew siada jesli w lewo to lewy przgub.Musisz podczas ruszania skrecic max kiera w lewo lub prawi i sluchac jesli sie pojawi stuk to przegub .ale nie zaszkodzi zajrzec pod auto i sprawdzic czy tam wszystko jest dokrecone tak jak powinno byc.Sprawdz tuleje wachaczy ktory sa przy sankach .... prawdopodobnie moze byc tak ze ci tuleja sie rozpadla na 2 czesci i ci wachacz lata przód-tył stad stuki przy hamowaniu i ruszaniu , wtedy wachacz lata albo do przodu albo tyłu.Wejdz pod auto wez jakis łomik ub cos i poruszak wachaczami przy sankach przód-tył i sporawdz cyz ma luzy.Tak czytam ze wymieniles ale sprawdz lepiej jeszcze raz .Jesli sie zle zlozy wachacze i skreci nie tak jak powinno byc to mozna ukrecic tuleje wachaczy.
Jesli nie znajdziesz nigdzie zadnych uchybien i wszystko bedzie skrecone tak jak trzeba to zostaje juz tylko przgub.
Jesli nie znajdziesz nigdzie zadnych uchybien i wszystko bedzie skrecone tak jak trzeba to zostaje juz tylko przgub.
Witam. Ja mam takie objawy, że słyszę te dziwne brzdęknięcie sprężyny od czasu do czasu. A na dodatek pojawiły mi się dziwne stuki przy hamowaniu i ruszaniu w tylnym kole. Nie wiem co to może być? Pomóżcie. <osohozi>Canibal pisze:no wlasnie nie znasz sie gdyby to byl przegub np wew to by mu caly czas huczało gdyby zew to tylko przy skrecie w prawo no chyba ze mialby juz tak dobity ze i jadac wpros ale wtedy sadze jego post był innej tresci.czaki99 pisze: Nie znam sie ale obstawiam przegub
Co do problemu hmm wjedz na kanał sobi i posprawdzaj czy nie masz gdzies jakichs luzów ? moze sruba od sanek ci odkrecila sie i wypadła ?Posprawdzaj sobie tuleje na sankach ,wachaczach , łączniki itp .A powiedz mi czy slyszysz czasami dzwiek tak jakby sprezyna miała luzy ? ("brzdęk sprezyny") ?