Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[coupe B3/B4]stuki w układzie kierowniczym

ODPOWIEDZ
Cysztof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

[coupe B3/B4]stuki w układzie kierowniczym

Post autor: Cysztof » 02 gru 2006, 21:54

mam pytanie-podczas naglego skretu w prawo a potem w lewo slysze stukniecie pojedyncze w okolicy lewej strony!sytuacja sie powtarza przy na maxa skreconych kolach i stuk jest pojedynczy zawsze...na pewno nie sa to przeguby poniewaz byly niedawno wymieniane...czy to moze byc maglownica ???
Ostatnio zmieniony 12 gru 2006, 22:02 przez Cysztof, łącznie zmieniany 1 raz.
gtech: 8,93/100 , 16,6/400 -> SOLD OUT...

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 02 gru 2006, 22:51

Cysztof pisze:czy to moze byc maglownica
Może.
Musisz smigac na kanał/podnosnik, krecić, a ktoś lukać i słuchać.
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. <spoko> Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 02 gru 2006, 23:46

Może sprezyna nie tak się ułożyła, albo pękł Ci jeden zwój ;)
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

Cysztof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cysztof » 03 gru 2006, 00:32

ale tak samo mial moj ojciecw golfie i okazalo sie ze maglownica sie odkrecila dlatego sugeruje sie maglownica-a dzwiek jest identyko...
gtech: 8,93/100 , 16,6/400 -> SOLD OUT...

Awatar użytkownika
Rafalski82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 23 lis 2006, 07:45
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rafalski82 » 03 gru 2006, 08:53

Ja też bym obstawiał maglownice.
Boże spraw żeby mi się chciało tak jak mi się nie chce.

jean_pierre
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 25 lis 2006, 11:24
Lokalizacja: Olsztyn

Re: [coupe]stuki w układzie kierowniczym

Post autor: jean_pierre » 03 gru 2006, 09:56

Cysztof pisze:podczas naglego skretu w prawo a potem w lewo slysze stukniecie pojedyncze w okolicy lewej strony!
Witam, ja miałem też taki objaw. Jadąc prostą drogą podczas nagłego skrętu w prawo bądź lewo było słychać pojedynczy stuk z prawej strony. Okazało się że to są tulejki na wahaczu, zarówno z prawej i lewej strony. Po wymianie od razu przestało pukać. Może i u Ciebie to to ?

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 04 gru 2006, 01:46

To i jak ma podobny objaw, podobno gorne mocowanie amora (zaden ze mnie spec ale tak słyszałem :mrgreen: ) 14stego sie wszystko okaze.
"Coupe 2,6 ABC 96r"
"Howard edition"
Moje V6: viewtopic.php?t=3545&start=0

mrx1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:32
Lokalizacja: pruszków

Post autor: mrx1983 » 24 gru 2006, 20:04

zobacz jak pravcuje gora amorka,kolega HOŁARD moze miec racje

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 25 gru 2006, 12:32

hołard pisze:To i jak ma podobny objaw, podobno gorne mocowanie amora (zaden ze mnie spec ale tak słyszałem :mrgreen: ) 14stego sie wszystko okaze.
Poduchy wydają inny odgłos i na pewno nie pojedynczy... ja je wymieniałem i klekotały na dziurach...także bym sprawdzał przekładnię..

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 26 gru 2006, 12:14

Powiem tak, u mnie po wymianie mocowań ten głosniejszy stuk(jak by odginajacej się sprezyny, pojedynczy) przy skretach i garbach ustał, natomiast przy kreceniu kierą słychac głuche pukniecia
"Coupe 2,6 ABC 96r"
"Howard edition"
Moje V6: viewtopic.php?t=3545&start=0

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 26 gru 2006, 19:46

hołard pisze:Powiem tak, u mnie po wymianie mocowań ten głosniejszy stuk(jak by odginajacej się sprezyny, pojedynczy) przy skretach i garbach ustał, natomiast przy kreceniu kierą słychac głuche pukniecia
Te puknięcia to łączniki stabilizatora. Na bank!

Brąx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 28 gru 2006, 23:28

Post autor: Brąx » 29 gru 2006, 00:01

łozysko u gury mcpersona

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 31 gru 2006, 19:13

Brąx pisze:łozysko u gury mcpersona
NIe zgadzam się. One wydają inne odgłosy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga