[B4 ABT] Syczy wspomaganie
[B4 ABT] Syczy wspomaganie
Witam serdecznie.
Problem ze wspomaganiem odnosi się tylko do syczenia gdzieś spod kolumny kierownicy. Podczas manewrowania kierownicą nie dzieje się nic, lecz podczas jazdy na wprost słychać dość głośne syczenie, wystarczy ruch kierownicą w którąkolwiek stronę i syczenie ustaje, brak ruchu kierownicą i syczy spowrotem. W czym jest problem?
Dodam, że wspomaganie chodzi lekko i sprawnie, tylko to syczenie:(
Proszę o pomoc.
Pozdro.
Problem ze wspomaganiem odnosi się tylko do syczenia gdzieś spod kolumny kierownicy. Podczas manewrowania kierownicą nie dzieje się nic, lecz podczas jazdy na wprost słychać dość głośne syczenie, wystarczy ruch kierownicą w którąkolwiek stronę i syczenie ustaje, brak ruchu kierownicą i syczy spowrotem. W czym jest problem?
Dodam, że wspomaganie chodzi lekko i sprawnie, tylko to syczenie:(
Proszę o pomoc.
Pozdro.
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Płynu raczej nie ubywa, a nwet jeśli to znikoma ilość. A syczenie jest na pewno ze wspomagania bo reaguje na ruch kierownicą. Wydaje mi się że syczy z siłownika (maglownicy) za ścianą grodziową, ale nie przyglądałem się temu bliżej. Na siłowniku natomiast jest pęknięta harmonijkowa osłona cylindra i widać na nim oleisty nalot jakby się jednak płyn ślimaczył z niego. Jednak nie zakłóca to pracy wspomagania, wszystko działa leciutko. Najbardziej zastanawia mnie fakt, że syczy tylko, gdy nie kręcę kierownicą.
Witam. Ja dziś wymieniałem maglownicę na używaną w moim b3 i mam to samo. Wcześniej tego nie było ale stara była już wyrobiona, ta chodzi lepiej, tylko właśnie syczy przy jeździe na wprost, najbardziej w okolicach 2000rpm. Jutro jadę do mechanika zapytać czy nie trzeba nic odpowietrzyć czy coś innego zrobić
Miałem podobnie, po prostu maglownica zaczęła syczeć któregoś dnia. Wydawało mi sie wtedy że coś z kołami, jednak po sprawdzeniu kół dałem sobie spokój. Do momentu jak zaczęła syczeć bardziej i żaden mechanik nie potrafił powiedzieć co z tym zrobić. Dodatkowo padła pompa wspomagania, wymieniłem a przekładnia swoje. Kupiłem więc używkę i po wymianie wszystko powróciło do normy.
witam
miałem dokładnie taki sam przypadek jak kolega Wojtazzz, troche z tym jeździłem ale że mnie to denerwowało pojechałem do firmy która regeneruje maglownice mechanik pooglądał stwierdził ,że jakaś nieszczelność wewnątrz, ale że regeneracja się nie opłaca to kupiłem używke 150zł, niestety po wymianie maglownicy nadal syczenie tyle, że troche ciszej, myśle
że może to być pompa wspomagania ale ze wzgl. na koszty na razie nie wymieniam,
acha i na pewno to nie jest zapowietrzenie układu bo był kilka razy odpowietrzany, łącznie z wymianą płynu, jeżdzę już tak jakieś 1.5 roku i poprostu podkręcam trochę muzykę, a wspomagania działa w porządku
pozdrawiam
miałem dokładnie taki sam przypadek jak kolega Wojtazzz, troche z tym jeździłem ale że mnie to denerwowało pojechałem do firmy która regeneruje maglownice mechanik pooglądał stwierdził ,że jakaś nieszczelność wewnątrz, ale że regeneracja się nie opłaca to kupiłem używke 150zł, niestety po wymianie maglownicy nadal syczenie tyle, że troche ciszej, myśle
że może to być pompa wspomagania ale ze wzgl. na koszty na razie nie wymieniam,
acha i na pewno to nie jest zapowietrzenie układu bo był kilka razy odpowietrzany, łącznie z wymianą płynu, jeżdzę już tak jakieś 1.5 roku i poprostu podkręcam trochę muzykę, a wspomagania działa w porządku
pozdrawiam
U mnie syczała coraz głośniej, zainteresowałem się tym jak wyczaiłem że przestaje gdy lekko jest obciążona. Okazało się że pompa puszczała na wale i wydawało się że jest OK i zdiagnozowaliśmy przyczynę, ale syczenie nie ustało po wymianie pompy więc wymieniłem jeszcze maglownice na używana kupiona przez allegro od kogoś z W-wy. Obecnie jestem zadowolony.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
A u mnie syczało przy końcu skrętu i naprawde delikatnie, podczas jazdy na wprost była cisza, od pewnego czasu przy końcu skrętu coś strzela i pompa sie zatrzymuje mimo prawidłowo napiętego paska :evil:
Mam już u siebie drugą maglownice, ale przed montażem chce ją zregenerować, wiem, że wymienić można uszczelniacze, ale w środku są też jakieś zaworki i je też chciałbym wymienić, pytanie tylko czy się da :roll:
Mam już u siebie drugą maglownice, ale przed montażem chce ją zregenerować, wiem, że wymienić można uszczelniacze, ale w środku są też jakieś zaworki i je też chciałbym wymienić, pytanie tylko czy się da :roll: