[B4 1,9TDI 1Z] Wspomaganie kierownicy - dziwne akcje
[B4 1,9TDI 1Z] Wspomaganie kierownicy - dziwne akcje
Witam.
Wczoraj (21.07) wymieniłem w Audi 80 B4 1,9 TDi 94r maglownice (poprzednia strasznie ciekła) i pompę wspomagania (poprzednia nie działała).
Części wziąłem z dwóch różnych źródeł. Na początku po zamontowaniu części wszystko było dobrze, dopiero po jakimś czasie zaczęły się dziwne akcje: Jak silnik pracuje na wysokich obrotach (takie normalne na 5 biegu prędkości ok 120 km/h) i nie poruszam kierownicą, jadę prosto, to jak się zatrzymam (obroty zejdą do minimalnych) przestaje działać wspomaganie i dopiero włączy się gdy znowu wrócę na wysokie obroty i zacznę ruszać kierownicą, po działa troche, aż znowu nie zacznę prosto jechać.
Co z tym się dzieję, poproszę o jakoś pomoc. Spotkał się ktoś z takim zjawiskiem.
Wczoraj (21.07) wymieniłem w Audi 80 B4 1,9 TDi 94r maglownice (poprzednia strasznie ciekła) i pompę wspomagania (poprzednia nie działała).
Części wziąłem z dwóch różnych źródeł. Na początku po zamontowaniu części wszystko było dobrze, dopiero po jakimś czasie zaczęły się dziwne akcje: Jak silnik pracuje na wysokich obrotach (takie normalne na 5 biegu prędkości ok 120 km/h) i nie poruszam kierownicą, jadę prosto, to jak się zatrzymam (obroty zejdą do minimalnych) przestaje działać wspomaganie i dopiero włączy się gdy znowu wrócę na wysokie obroty i zacznę ruszać kierownicą, po działa troche, aż znowu nie zacznę prosto jechać.
Co z tym się dzieję, poproszę o jakoś pomoc. Spotkał się ktoś z takim zjawiskiem.
Ostatnio zmieniony 23 lip 2007, 12:46 przez artet, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 250
- Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
- Lokalizacja: Biecz
Tez mam pytanko odnosnie wspomagania. W zimie po odpaleniu cos mi piszczalo, myslalem ze to pasek klinowy lub kolo zamachowe, ale na 90% jest to pompa wspomagania. Plynu przez jakis czas bylo na minimum wiec dolałem do max. Zauwazylem ostatnio ze rano po odpaleniu auta slychac tą pompe jak swiszczy ( po przejechaniu troche km wycisza sie ladnie).Dodatkowo zauwazylem ze jak odpalam rano auto i na postoju ruszam kierownica to delikanie slysze różnice w obrotach silnika. Wiecie moze czemu sie tak dzieje i czy to jest prawidłowe?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 250
- Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
- Lokalizacja: Biecz
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 250
- Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
- Lokalizacja: Biecz