[80 B4 2.0 ABT] Wyciek z maglownicy
[80 B4 2.0 ABT] Wyciek z maglownicy
Witam. Ostatnio zauważyłem ze mam wyciek z maglownicy. Postanowiłem na razie dolać oleju wiec dokupiłem SWAG M99906162(jest zielony). Dobry będzie? Ale jak chciałem dolać okazało się ze w układzie wspomagania jest jakiś brązowy olej, czy on mógł uszkodzić maglownice? I co teraz mam zrobić dolać czy lepiej będzie zalać nowym płynem całkowicie?
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Płyn od wspomagania jak długi czas nie wymieniany i jak jest przepracowany ma właśnie taki kolor podobny do brązowego. Na zużyte uszczelniacze jest jedna rada - wymiana.
Chociaż ja jak miałem MZ ETZ 250 i jak szła już do żyda a simering od strony zapłony przepuszczał, delikatnie go ściągnełem aby go jak najmniej uszkodzić i po prostu skróciłem tą sprężynkę w uszczelniaczu aby lepiej dociskała, potem włożenie go z powrotem na silikon i już nie łapała lewego powietrza :mrgreen:
A tak na poważnie masz na maglownicy tą gumową osłonę?
Chociaż ja jak miałem MZ ETZ 250 i jak szła już do żyda a simering od strony zapłony przepuszczał, delikatnie go ściągnełem aby go jak najmniej uszkodzić i po prostu skróciłem tą sprężynkę w uszczelniaczu aby lepiej dociskała, potem włożenie go z powrotem na silikon i już nie łapała lewego powietrza :mrgreen:
A tak na poważnie masz na maglownicy tą gumową osłonę?
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
No właśnie jak masz wyciek już z maglownicy to wymiana tej gumy nic nie pomoże ( teraz to popij wodą jak to się mówi) chodzi o to że ta guma zapobiega żeby piach czy tam inny bród nie dostawał się na tą cześć maglownicy, która pracuje. Ta pęknięta guma mogła być tylko przyczyną w pewnym sensie owego wycieku. Teraz pytanie czy wyciek jest spowodowany że uszczelniacz już nie trzyma czy siłownik na maglownicy jest gdzieś zarysowany i nawet wymiana simeringu nie pomoże, ale to raczej uszczelniacz wysiadł.
- przemko1982
- Audi 80 Klub
- Posty: 756
- Rejestracja: 04 lip 2008, 08:47
- Lokalizacja: Dolní Slezsko
maniac537, przerabialem cieknaca maglownice u siebie.Najpierw rozerwala sie ta harmonijkowa guma,a za pare dni zaczelo sie lac z uszczelniacza straszecznie.Spisalem sobie numer z maglownicy i szukalem na allegro ale w koncu wyczailem w Autogieldzie ogloszenie-koles mial maglownice po ok.150 000 km z benzyny(ja mialem 1.9 TDI 1Z).Pojechalem do niego i wzialem ta maglownice za 140 zł.Koles dal mi 2 rózne węże do tej maglownicy twierdzac,ze którys bedzie na bank pasował.No i jeden z nich pasował,z tym ze trzeba go bylo troche inaczej poprowadzić w komorze silnika niz ten ori.