Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

`89 CMX250C - "Chudy Bob"

Prezentacja w/w.
deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1568
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

`89 CMX250C - "Chudy Bob"

Post autor: deejay.ftb » 20 sie 2012, 00:58

Czolgiem, to znowu ja niestety.

Po kilkudziesieciu obejrzanych egzemplarzach i kilku zmianach koncepcji wreszcie jest - moje pierwsze moto >50ccm :mrgreen:
Na poczatku mialo byc supermotard 50-80ccm 2T, potem tez cos w tym stylu tylko 125ccm 4T (Yamaha TW, Suzuki VanVan ktorego o malo nie kupilem, w porywach do Varadero 125), w miedzyczasie ogladalem siakies nakedy ale jakos najmocniej po dyni kolatal mi sie 'chopper' - w pieniadzach ktore mialem do wydania miescily sie tylko 2 rozsadne modele: Suzuki LS400/650 i Honda Rebel. Na LSa porwe sie moze za sezon lub dwa, tymczasem 31. lipca stanelo na Hondzi:

model: Honda CMX 250C Rebel
baujahr: 1989
silnik: lopatologia stosowana czyli 2-cylindrowy blizniak SOHC chlodzony powietrzem i zasilany pojedynczym gaznikiem, pojemnosc: 234ccm
moc: a co to takiego? w dowodzie stoi 13 kilowatow, moze to to :-P
osiagi: max podobno 130km/h ale najprzyjemniej jezdzi sie w zakresie 80-100
wypas: lightbar i oryginalny krawat z kieszona na zbiorniku
foty z niedzielnego spaceru:

Obrazek

podzialane:
higiena osobista czyli swieza oliwa, swiece i przesmarowanie lancucha, na dniach regulancja zaworow
wyciepniety 'sissybar' (oparcie dla pasazera) tudziez pegi pasazera
siodlo kierowcy zmienione na element z pozniejszego rocznika - lepiej przystosowane do mojego wielkiego zadu :mrgreen:
tylne kierunki zmienione na mniejsze.

do podzialania:
nadac troche charakteru


podziekowania wedruja do:
dydo85 za szpiegostwo przemyslowe
DREDa za cierpliwosc, glos rozsadku i asyste przy przywleczeniu tego dobra do mojego garazu.

21.07.2013:
do podzialania:
nadac troche charakteru
w moim wykonaniu wyszlo to tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

zmiany:
- plaska kierownica Lucas
- manety z Junaka
- pompa przedniego hamulca Nissin z Hondy CBR600 F3, do tego przewod Goodrigde w oplocie
- brak prawego lustra
- male kierunki przod i tyl
- skarpety na lagach z przodu
- linka sprzegla dopasowana do nowej kierownicy
- siodlo solowka na sprezynach, reczna robota "by Jacek z Sandomierza"
- tylny blotnik wykonany przez Tomka z 25 Bodywork takze istnieje tylko w jednym takim egzemplarzu, lakierung blotnika "by keczy". lampiszon diodowy.
- wymieniona cala wiazka elektryczna, oryginalna byla ucieta i sztukowana czego nie znieslem
- nowa os tylnego kola dorabiana na zamowienie, oryginalna byla za krotka zeby zamocowac blotnik
- tablica rejestracyjna obrocona o 90 stopni i przykrecona do wahacza, mocowanie to rowniez dzielo Tomka, podobnie jak stelaz pod sprezyny siodla

oczywiscie jest jeszcze troche do zrobienia i poprawienia (malowanie proszkowe surowych elementow, wymiana kilku srub na krotsze etc.) ale wreszcie nareszcie moge jezdzic. micha sie cieszy :mrgreen:


20.09.2013
ostateczny wystroj na konczacy sie sezon 2013:

Obrazek

02.10.2013
ostateczniejszy wystroj na koniec sezonu
- waska kierownica od Yamahy Virago 535
- nowy, zgrabniejszy licznik
- stacyjka pod zbiornikiem
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

10.12.2013
jeszcze w pazdzierniku 'wprowadzilem sie' z balaganem do SLG gdzie wreszcie mam to czego dotychczas bardzo mi brakowalo czyli swiety spokoj (w garazu podziemnym w najmniejszym nawet bloku tego nie uswiadczysz) i miejsce zeby dzialac. hulajnoga wisiala troche na portalach z ogloszeniami ale nikt nie okazal sie zdecydowany na tyle zeby podjac zatem ostatecznie i nieodwolalnie dzialam dalej. w pierwszej kolejnosci i przy walnej pomocy noorec`a wyprodukowalismy ulatwiacz dalszej roboty czyli prosty podnosnik. foto robione banka po oleju wiec jakosc jak zwykle:

Obrazek Obrazek Obrazek

26.03.2014
podzialalem troche od ostatniego wpisu:
- przeszedlem przez punkt bez odwrotu, czyli obcialem ostatnia sekcje ramy, zeszlifowalem mocowania puszki filtra powietrza, skrzynki akumulatora i przenioslem wspornik siodla i kierunkowskazow
Obrazek
- z seryjnym airboksem wylecial splyw odmy ktory zastapilem takim badziewkiem:
Obrazek
- usunalem lewy przelacznik przy kierownicy i dzwignie ssania, w zamian dalem przelacznik ze skutera:
Obrazek
- wywalilem prawy przelacznik przy kierownicy zespolony z rolgazem zastepujac go... niczym :) i rolgazem od crossa na jedna linke zamiast seryjnych dwoch. linke oczywiscie trzeba bylo przerobic.
Obrazek
- wsporniki kierownicy wymienilem na nizsze z innego motocykla (z Hondy Transalp konkretniej)
- opuscilem polki na lagach do momentu w ktorym oparly sie o kierownice (czyli malo, okolo 15mm)
- kierownice 'turystyczna' skrocilem zeby bylo latwiej operowac w korku ale na razie zalozylem z powrotem 'dragbar'. sie nie moge zdecydowac, no.
- wykonalem (w sensie narysowalem i wycialem) z nierdzewki nowa skrzynke na akumulator i reszte elektryki. spawal oczywiscie noorec.
- znajomy znajomego wjechal na ostro z lutownica i przerobil elektryke. przy kierownicy zostal tylko jeden przelacznik ktory pokazywalem wyzej a stacyjka jest teraz na skrzynce z akumulatorem i moto odpala sie obecnie tak jak samochod czyli tylko z kluczyka
- z racji ze seryjna puszka filtra powietrza wyleciala na zbity pysk zmajstrowalem 'akcesoryjny' dolot ktory konczy sie w ramie
- ciegno ssania usuniete z kierownicy zastapilem, a jakze, skuterowym i przymocowalem do ramy pod siodlem
- mniej wiecej zlozylem, uruchomilem i wymienilem olej. wyglada to tak
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

12.04.2014
pali, jezdzi, hamuje i swieci czyli rozpoczalem sezon:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2014, 16:02 przez deejay.ftb, łącznie zmieniany 13 razy.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 20 sie 2012, 07:43

Fajne moto, bardzo ładny stan. Szerokości!

Jaki kask do niego zakładasz? ;-)

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1568
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 20 sie 2012, 08:58

jezdze w tym co mam. na przyszly sezon pomysle o czyms bardziej w klimacie.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 16 maja 2013, 22:13

poka błotnik 8-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 18 maja 2013, 20:03

I jak wrażenia po przesiadce z miejskich szerszeni?! :mrgreen:

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1568
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 18 maja 2013, 21:11

keczy pisze:poka błotnik 8-)
jak poskladam calosc. na razie musze skladac filmy bo ludzie czekaja
skoti pisze:I jak wrażenia po przesiadce z miejskich szerszeni?! :mrgreen:
to tez jest miejski szerszen ale generalnie fenomenalnie

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 18 maja 2013, 21:46

Zacny motorek, a wypucowany , wypieszczony :mrgreen:
Tak właśnie traktuje się moto.
80 B3 1.8 [DZ]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1568
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 21 lip 2013, 17:33

...nareszcie zaczalem sezon. tak to teraz wyglada:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 21 lip 2013, 22:29 przez deejay.ftb, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 21 lip 2013, 17:44

:shock: Nie myślałem że zwykła 250tka może tak cultowo wyglądać! Zmiany na duży plus <ok> Co dokładnie w nim zmieniłeś, na pierwszy rzut oka widzę siedzisko, błotnik tył, kierownica, mniejsze kierunki, inna obudowa filtra, wyleciało jedno lusterko. To ten sam motor??
80 B3 1.8 [DZ]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1568
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 21 lip 2013, 18:13

juba pisze:na pierwszy rzut oka widzę siedzisko, błotnik tył, kierownica, mniejsze kierunki, inna obudowa filtra, wyleciało jedno lusterko. To ten sam motor??
to zdecydowanie ta sama sztuka :)
wlasciwie wszystko wylapales, gwoli uscislenia to obudowa filtra jest seryjna tylko na poczatku byla przykryta ta chromowana pokrywa w ktorej niestety zepsulem jedno mocowanie i dotad go nie naprawilem :-/

z rzeczy o ktorych nie wspomniales to dorzucilem 'skarpety' na lagi i zmienilem przednia pompe hamulcowa tudziez dalem nowy przewod w oplocie. starej pompie nic nie bylo tylko wymyslilem ze chce miec jedno lusterko i nie miec pustego gwintu w prawej manecie wiec poszukalem innej pompy, 'nowa' pochodzi z CBR600 :)

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 21 lip 2013, 18:27

A powiedz sam przy nim robiłeś czy jakaś firma? Motor naprawdę nabrał charakteru :mrgreen:
80 B3 1.8 [DZ]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1568
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 21 lip 2013, 18:34

blotnik i mocowanie siodla tudziez tablicy rejestracyjnej wykonal Tomek z 25 Bodywork, lakierung to podobno dzielo keczego. samo siodlo i pozostale graty kupilem na allegrze, poskladalem samodzielnie.
Ostatnio zmieniony 21 lip 2013, 22:43 przez deejay.ftb, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 21 lip 2013, 21:15

Czyli włożyłeś coś od siebie do projektu i to się liczy ;-) Mam nadzieję, że kiedyś zobaczę tą maszynę bo uwielbiam motocykle nawet bardziej niż audi :-P
80 B3 1.8 [DZ]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 21 lip 2013, 22:35

deejay.ftb pisze:blotnik i mocowanie siodla tudziez tablicy rejestracyjnej wykonal Tomek z 25 Bodywork, lakierung to podobno dzielo keczego
ah, to na ich robotę musiałeś TYLE czasu czekać? No nieładnie panowie, nieładnie... :->
Ale motocykl kozak, zaprawdę pozytywnie odstaje od tej szarości spotykanej dziś na drogach 8-)
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1568
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 21 sie 2013, 19:53

pare fot obecnego 'wystroju' ktory niestety musialem w kilku szczegolach pozmieniac:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle, skutery i quady.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga