Co ostatnio robiłeś przy aucie...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 32
- Rejestracja: 27 sie 2007, 00:03
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Dlaczego ABF a nie od razu 1.8T? praktycznie P&PMirras pisze:kuźwa kupiłęm se silnik, gdybym wiedział ze tyle srania bedzie z ABF'em do b4 to bym se odpuścił
BTW
Miesiąc po kupnie Q Akko wymienione, wkładki prawie wszystkie został pasażer a lista długa.. przy takich temp nie chce się zbytnio tyłka odmrażać w garażu dobrze że trochę popadało śniegu można polatać i wykorzystać w pełni moc silnika ABK
Wreszcie dzisiaj miałem do dyspozycji garaż u ojca to się wziąłem za zblokowany pływak... jak ostatnio (2 miechy temu) sprawdzali pompe to sobie go zablokowali na ściance baku i tak zostawili. A potem co miałem czas to było za dużo paliwa wlanego, nauczyłem się jeździć "na licznik". Trochę oparów trzeba było powdychać no ale odblokowane.
- Sagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 220
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
Krzysiek 84 pisze: Spręzyn nie ruszaj , bo będzie koza jak u mnie
Krzysiek 84, to niemożliwe, żeby auto tak stało po wymianie prawidłowo dobranych sprężyn.
Raz tylko widziałem coś takiego, gdy mój braciak w A4 założył z przodu sprężyny rzekomo pasujące do jego modelu. Okazało się, że sprężyny rzeczywiście pasowały, ale były od wersji z jakimś ciężkim silnikiem (być może V6), bo przód był właśnie tak wyniesiony w górę jak u Ciebie.
Po założeniu właściwych wszystko wróciło do normy.
Ja u siebie też wymieniałem parę lat temu w Avancie (CS Germany). Na przód poszły standardowe, na tył zaryzykowałem specjalną wersję z grubszym uzwojeniem (CS ma w katalogu zarówno standardowe jak i wzmacniane). Auto stoi równo.
Jak zauważyłem, negatywny wpływ na nierówne ustawienie auta (choć w znacznie mniejszym stopniu) mają też amortyzatory. Kiepskie jakościowo amortyzatory (a takie są według mnie np. Magnum) nie mają prawidłowego poziomu neutralnego, przez co nadwozie może nieco niżej stać (np. do 1 cm) po stronie osi, na której są zainstalowane takie amortyzatory.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Sagitari,
Takie dobrali mi do zetora i nowe amortyzatory gazowe Sachs.
Ale już niedługo wylecą i powrócą stare ori sprężyny i zastanawiam się czy nad tyłem , bo chyba tez zmienie amortyzatory.
Mocowania tylnich amortyzatorów pójda do piaskowania i malowania proszkowego , uzbroić w nowe amortyzatory plus te wszystkie pierścienie , osłony , odboje i zamontować gotowy zestaw.
A ostatnio zetor dostał porządne mycie pianą aktywną i wosk coolinite.
Takie dobrali mi do zetora i nowe amortyzatory gazowe Sachs.
Ale już niedługo wylecą i powrócą stare ori sprężyny i zastanawiam się czy nad tyłem , bo chyba tez zmienie amortyzatory.
Mocowania tylnich amortyzatorów pójda do piaskowania i malowania proszkowego , uzbroić w nowe amortyzatory plus te wszystkie pierścienie , osłony , odboje i zamontować gotowy zestaw.
A ostatnio zetor dostał porządne mycie pianą aktywną i wosk coolinite.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Ja ostatnio w ABT wymieniłem wszystkie filtry (kabinowy ori był) oliwka,płyn chłodzący,wiosną zmienię olej w skrzyni, płyn hamulcowy i olej wspomy,rozrząd, profilaktycznie uszczelniacze i ogień na tłok
W TDI'ku jak zrobi się cieplej będę wstawiał nowe tuleje,gumy stabilizatora,możliwe ze tuleje sanek tez a więc wypiaskuje,podkład epoksydowy+kolor ewentualnie polerka i niema czego się czepić
W TDI'ku jak zrobi się cieplej będę wstawiał nowe tuleje,gumy stabilizatora,możliwe ze tuleje sanek tez a więc wypiaskuje,podkład epoksydowy+kolor ewentualnie polerka i niema czego się czepić
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
A nie lepiej proszkowo od razu malowanie zrobićMIRON DKL pisze:,możliwe ze tuleje sanek tez a więc wypiaskuje,podkład epoksydowy+kolor
W następnym tygodniu zawioze właśnie sanki , przednie kolumny Mc'persony i tylnie mocowania amortyzatorów.
Zostaną wypiaskowane i pomalowane proszkowo w czarny połysk.
Może i wygodniej ale mam sprzęt u mamy na wsi do piaskowania 1 klasa to pociągnę to kwarcem i od razu w dobry podkład tak jak zaciski robiłem i kolorek,
Widziałem felgi po malowaniu proszkowym i mam neutralne zdanie o tej metodzie , było kilka odprysków. Być może za duże utwardzenie,kiepskiej jakości wykonanie,nie wiem.Ale to 1 przypadek taki był.W sumie to są osłony i niema prawa nic się dziać
Widziałem felgi po malowaniu proszkowym i mam neutralne zdanie o tej metodzie , było kilka odprysków. Być może za duże utwardzenie,kiepskiej jakości wykonanie,nie wiem.Ale to 1 przypadek taki był.W sumie to są osłony i niema prawa nic się dziać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 32
- Rejestracja: 27 sie 2007, 00:03
- Lokalizacja: Bydgoszcz
ale to 1.8T na wejsciu da więcej szmocy , oczywiście nie tylko to się liczy, można swapować cokolwiek byle by kierownik był zadowolonyMirras pisze:bo wszyscy maja 1.8Tdieselpower pisze:Dlaczego ABF a nie od razu 1.8T? praktycznie P&PMirras pisze:kuźwa kupiłęm se silnik, gdybym wiedział ze tyle srania bedzie z ABF'em do b4 to bym se odpuścił