Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Co ostatnio robiłeś przy aucie...

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi i nie tylko związane z motoryzacją.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 28 gru 2016, 09:14

zadzwoń do inter carsu lub aso, ale lepiej i taniej poszukac ładnych uzywek

Mirras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 21 cze 2011, 12:16

Post autor: Mirras » 02 sty 2017, 17:26

kuźwa kupiłęm se silnik, gdybym wiedział ze tyle srania bedzie z ABF'em do b4 to bym se odpuścił <niedowiarek>

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 sty 2017, 19:41

Mirras, a coś ty myślał, przecież on poprzecznie był montowany zdaje się.

czarekHD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 369
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: czarekHD » 02 sty 2017, 20:05

zgadza się

dieselpower
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 27 sie 2007, 00:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: dieselpower » 05 sty 2017, 23:58

Mirras pisze:kuźwa kupiłęm se silnik, gdybym wiedział ze tyle srania bedzie z ABF'em do b4 to bym se odpuścił <niedowiarek>
Dlaczego ABF a nie od razu 1.8T? praktycznie P&P :-)

BTW
Miesiąc po kupnie Q Akko wymienione, wkładki prawie wszystkie został pasażer a lista długa.. przy takich temp nie chce się zbytnio tyłka odmrażać w garażu :/ dobrze że trochę popadało śniegu można polatać i wykorzystać w pełni moc silnika ABK :-D

Awatar użytkownika
czaras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 16 lut 2016, 00:07

Post autor: czaras » 14 sty 2017, 22:31

Wreszcie dzisiaj miałem do dyspozycji garaż u ojca to się wziąłem za zblokowany pływak... jak ostatnio (2 miechy temu) sprawdzali pompe to sobie go zablokowali na ściance baku i tak zostawili. A potem co miałem czas to było za dużo paliwa wlanego, nauczyłem się jeździć "na licznik". Trochę oparów trzeba było powdychać no ale odblokowane.

Awatar użytkownika
Sagitari
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z

Post autor: Sagitari » 15 sty 2017, 00:46

Krzysiek 84 pisze: Spręzyn nie ruszaj , bo będzie koza jak u mnie

Krzysiek 84, to niemożliwe, żeby auto tak stało po wymianie prawidłowo dobranych sprężyn.
Raz tylko widziałem coś takiego, gdy mój braciak w A4 założył z przodu sprężyny rzekomo pasujące do jego modelu. Okazało się, że sprężyny rzeczywiście pasowały, ale były od wersji z jakimś ciężkim silnikiem (być może V6), bo przód był właśnie tak wyniesiony w górę jak u Ciebie.
Po założeniu właściwych wszystko wróciło do normy.
Ja u siebie też wymieniałem parę lat temu w Avancie (CS Germany). Na przód poszły standardowe, na tył zaryzykowałem specjalną wersję z grubszym uzwojeniem (CS ma w katalogu zarówno standardowe jak i wzmacniane). Auto stoi równo.
Jak zauważyłem, negatywny wpływ na nierówne ustawienie auta (choć w znacznie mniejszym stopniu) mają też amortyzatory. Kiepskie jakościowo amortyzatory (a takie są według mnie np. Magnum) nie mają prawidłowego poziomu neutralnego, przez co nadwozie może nieco niżej stać (np. do 1 cm) po stronie osi, na której są zainstalowane takie amortyzatory.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 sty 2017, 11:19

Sagitari,
Takie dobrali mi do zetora i nowe amortyzatory gazowe Sachs.

Ale już niedługo wylecą i powrócą stare ori sprężyny i zastanawiam się czy nad tyłem , bo chyba tez zmienie amortyzatory.
Mocowania tylnich amortyzatorów pójda do piaskowania i malowania proszkowego , uzbroić w nowe amortyzatory plus te wszystkie pierścienie , osłony , odboje i zamontować gotowy zestaw.

A ostatnio zetor dostał porządne mycie pianą aktywną i wosk coolinite.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 sty 2017, 11:35

a ja korzystając z okazji że ładna zima i 2 fotki strzeliłem, co prawda tylko telefonem.

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 sty 2017, 12:13

PieterB pisze:co prawda tylko telefonem.
I tak elegancko wyszło cwaniak_

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 19 sty 2017, 20:16

Ja ostatnio w ABT wymieniłem wszystkie filtry (kabinowy ori był) oliwka,płyn chłodzący,wiosną zmienię olej w skrzyni, płyn hamulcowy i olej wspomy,rozrząd, profilaktycznie uszczelniacze i ogień na tłok ;-)

W TDI'ku jak zrobi się cieplej będę wstawiał nowe tuleje,gumy stabilizatora,możliwe ze tuleje sanek tez a więc wypiaskuje,podkład epoksydowy+kolor ewentualnie polerka i niema czego się czepić :-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 19 sty 2017, 20:26

MIRON DKL pisze:,możliwe ze tuleje sanek tez a więc wypiaskuje,podkład epoksydowy+kolor
A nie lepiej proszkowo od razu malowanie zrobić mysli_ mysli_

W następnym tygodniu zawioze właśnie sanki , przednie kolumny Mc'persony i tylnie mocowania amortyzatorów.
Zostaną wypiaskowane i pomalowane proszkowo w czarny połysk.

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 19 sty 2017, 20:56

Może i wygodniej ale mam sprzęt u mamy na wsi do piaskowania 1 klasa to pociągnę to kwarcem i od razu w dobry podkład tak jak zaciski robiłem i kolorek,
Widziałem felgi po malowaniu proszkowym i mam neutralne zdanie o tej metodzie , było kilka odprysków. Być może za duże utwardzenie,kiepskiej jakości wykonanie,nie wiem.Ale to 1 przypadek taki był.W sumie to są osłony i niema prawa nic się dziać :-)

Mirras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 21 cze 2011, 12:16

Post autor: Mirras » 21 sty 2017, 00:20

dieselpower pisze:
Mirras pisze:kuźwa kupiłęm se silnik, gdybym wiedział ze tyle srania bedzie z ABF'em do b4 to bym se odpuścił <niedowiarek>
Dlaczego ABF a nie od razu 1.8T? praktycznie P&P :-)
bo wszyscy maja 1.8T :-D

dieselpower
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 27 sie 2007, 00:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: dieselpower » 23 sty 2017, 19:59

Mirras pisze:
dieselpower pisze:
Mirras pisze:kuźwa kupiłęm se silnik, gdybym wiedział ze tyle srania bedzie z ABF'em do b4 to bym se odpuścił <niedowiarek>
Dlaczego ABF a nie od razu 1.8T? praktycznie P&P :-)
bo wszyscy maja 1.8T :-D
ale to 1.8T na wejsciu da więcej szmocy :-D , oczywiście nie tylko to się liczy, można swapować cokolwiek byle by kierownik był zadowolony oklasky

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl