Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] TVN Turbo. Będzie Pan/Pani zadowolony.

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
darekmalickiwp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:00
Imię: Darek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Wilkołaz woj. lubelskie

[B4 1.9 1Z] TVN Turbo. Będzie Pan/Pani zadowolony.

Post autor: darekmalickiwp » 27 gru 2014, 15:18

Koledzy. Jestem przerażony tym co widzę w tym programie. Od 30 lat jestem zawodowym kierowcą mam styczność z różnymi mechanikami w swojej pracy, ale to auta ciężarowe. Do swojego zetorka mam zaufanych ludzi, ale to co widzę to makabra. Mam nadzieję, że pokazują tylko skrajne przypadki, jak to telewizja liczy się oglądalność. Dobrze, że mam Was i swoich zaufanych ludzi.Pozdrawiam.
Darek Malicki <ok>

sokraal

Post autor: sokraal » 27 gru 2014, 17:41

Kiedy moje audi trafiło do mechanika magicznie zginął w nim drążek stabilizatora nie mówiąc o wlaniu syntetyka do diesla co skończyło się wyciekami wszędzie gdzie tylko się dało.

Przypadki jakie tam pokazują nie są w cale takie skrajne i idąc do przygodnie spotkanego elektryka / mechanika nie jest specjalnie trudne aby odebrać samochód w stanie gorszym niż oddaliśmy z opłatą za części i czynności serwisowe które w samochodzie nie zostały zastosowane.

Zauważ też fakt że większość tych szpecmajstrów to roczniki od 70 i kiedy oni się uczyli o naprawie samochodów i praktyki odbywali to dopiero wymyślano wspomaganie kierownicy i od tego czasu nie specjalnie pobrali nauki dodatkowe z zakresu nowych aut z systemami, komputerami, ect. A auta w programie nie starsze jak 10 lat i oni próbują metodami na Audi 80 B2 naprawiać A4 B7. Do tego polaki naród biedny i uciśniony gdzie kosztem innego (tym bardziej bogacza jak takie auto ma) to grzech się nie wzbogacić.