Zrób zdjęcia z przodu tej swojej kierowniczki. Bo jeszcze nie widziałem takiej poduszki na 4 śruby...za kierownicą są 4 śruby a pisze zeby zdjąć poduche trza odkręcić dwa torxy a tam widze 4 i nie wiem które dwie odkręcić moze mi ktoś pomóc
[B3/B4/8B] Naprawa przełączników zespolonych.
witam, mam taki sam problem jak autor tego fotostory, tylko że mam taki problem że gdy zdejme kiere i górną osłone pająka to jest ok, ale żeby zdjac dolna częśc pajaka to juz tu zaczynają się schody, śruby odkręcone te co są od dołu i dupa ta pokrywa dalej sie trzyma i nie wiem teraz co dalej. tam z tyłu na tym przełączniku mniej więcej na środku jest śruba i nie wiem czy odkręcenie jej coś mi da... :?: :?: :?: :?: :?:
dolna czesc obudowy ma od spodu owalny otworek na srodku tam wsadzasz imbusa lub krzyzaka u mnie byla srubka na imbus i odkrecasz wtedy wyjdzie ci pajak z dolna czescia obudowy potem 3 srubeczki male zeby pozbyc sie obudowy od pajaka... sa dwa temety zalozone na ten temat czytajcie a bedziecie wiedzieli jak to rozebrac pozdrawiam
A ja swoje rozkręcałem już 3 razy i czyściłem i myłem i psikałem preparatem do styków ani jednego ziarenka syfu nie ma a co jakiś czas z części wycieraczek pojawia się dym! Już mnie szlak trafia! Tym bardziej, ze przełącznik wymieniałem na inny i problem nadal jest! A pojawił się najpierw przy braku długich, teraz tam jest spokój, a tu kaszana! Macie na to lekarstwo ??