[All B3/B4] Wymiana nagrzewnicy
w dziale download jest foto story krok po kroku i tam jest zdiecie z tymi kablami napewno wiec sobie zerknij nie ma wiekszego problemu z odpieciem ich konkretnie po odkreceniu półki pod kierownica sa kolejne srubki ktore trzymaja w plastikowej obudowie przewody jak je odkrecisz i ta wiazke odciagniesz do przodu i juz ci nei beda kable trzymaly deski
-
- Forum Audi 80
- Posty: 280
- Rejestracja: 01 lut 2007, 21:23
- Lokalizacja: EP
musisz od komory silnika odkręcić 2 śrubki i na podszybiu pod tą maskownicą od strony pasażera znajdziesz taką kratkę: jak odkręcisz te śrubki cały zestaw grzewczy powinien wyjść bez problemówpablo89dg pisze:dobra dostalem sie do obudowy nagrzewnicy i teraz nie moge jej wyciagnac zeby wymienic wklad jak to zrobi probuje w prawo w lewo i do gor na dul jak to pieronstwo wyciagnac????
szoton, tak jak napisał Tomek. Może też być np. połamany tunel powietrzny idący w prawą stronę i powietrze ucieka nie dolatując do kratek :roll:
Ja bym zaczął od demontażu kratek z prawej strony i sprawdzenia czy czasem nie masz zablokowanego mechanizmu zamykania tych kratek i zablokowanego w pozycji zamkniętej albo coś w tym stylu. Kratki się wyjmują.
Ja bym zaczął od demontażu kratek z prawej strony i sprawdzenia czy czasem nie masz zablokowanego mechanizmu zamykania tych kratek i zablokowanego w pozycji zamkniętej albo coś w tym stylu. Kratki się wyjmują.
a ja bym powiedział jedną rzecz na temat wymiany nagrzewnicy otóż u siebie miałem podobny problem i oczywiście panika i szukanie na forum co gdzie i jak ale zaciekawiło mnie to że wiele razy jak nagrzewnica się wyłączała to jak uderzyłem w deske rozdzielczą to zaczynała chodzić no i w końcu przestała. Odkręciłem schowek ukazała się nagrzewnica odkręciłem dmuchawę i poszedłem do piwnicy ją sprawdzić okazało się że działa poleciałem do auta i okazało się że przewody z jakiś powodów były przetarte wymieniłem kawałek kabla i wszystko jest ok może to komuś pomoże przy naprawach nagrzewnicy i zaoszczędzeniu trochę kasy