Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All B3/B4] Wymiana nagrzewnicy

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 31 sty 2011, 18:05

w dziale download jest foto story krok po kroku i tam jest zdiecie z tymi kablami napewno wiec sobie zerknij nie ma wiekszego problemu z odpieciem ich konkretnie po odkreceniu półki pod kierownica sa kolejne srubki ktore trzymaja w plastikowej obudowie przewody jak je odkrecisz i ta wiazke odciagniesz do przodu i juz ci nei beda kable trzymaly deski

pablo89dg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 26 gru 2009, 22:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: pablo89dg » 31 sty 2011, 18:39

dobra dostalem sie do obudowy nagrzewnicy i teraz nie moge jej wyciagnac zeby wymienic wklad jak to zrobi probuje w prawo w lewo i do gor na dul jak to pieronstwo wyciagnac????

grzesiek79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 280
Rejestracja: 01 lut 2007, 21:23
Lokalizacja: EP

Post autor: grzesiek79 » 31 sty 2011, 18:51

pablo89dg pisze:dobra dostalem sie do obudowy nagrzewnicy i teraz nie moge jej wyciagnac zeby wymienic wklad jak to zrobi probuje w prawo w lewo i do gor na dul jak to pieronstwo wyciagnac????
musisz od komory silnika odkręcić 2 śrubki i na podszybiu pod tą maskownicą od strony pasażera znajdziesz taką kratkę: jak odkręcisz te śrubki cały zestaw grzewczy powinien wyjść bez problemów

pablo89dg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 26 gru 2009, 22:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: pablo89dg » 31 sty 2011, 18:57

kolego tak zrobilem
i zaczelo sie ruszac ale ni chu chu nie chce wyjsc
rozlecialo mi sie na dwie czesci poodpinalo mi sie z tych zatrzaskow i nic nie moge tej obudowy wyciagnac za nic

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 31 sty 2011, 19:14

pablo89dg, Odkręć śruby od komory silnika i przy wlocie powietrza pod podszybiem :roll:

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 31 sty 2011, 19:36

wszystko odkreciles tak jak jest na foto story poodkrecales wzmocnienia tunelu srodkowego itd?

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 31 sty 2011, 19:58

Popieram Tomka, jak masz nawiew na nogi to za chiny nie wyciągniesz obudowy jak nie odkręcisz stelaża na dole i nie wyciągniesz tego "rozdzielacza" który leży na tunelu

Awatar użytkownika
szoton
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 21 lip 2010, 18:46
Lokalizacja: Hindenburg

Post autor: szoton » 04 lut 2011, 07:22

koledzy, że się tak podepnę pod temat - u mnie jest taka sprawa że z nawiewu na szybę powietrze nie leci jednakowo mocno na całej jego długości tzn. im bliżej prawej strony tym słabiej? Możliwe to jest?

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 04 lut 2011, 08:32

wszystko jest mozliwe moze jakis syf siedzi i tak ci dmucha ze czym dalej prawej strony tym slabiej

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 05 lut 2011, 18:45

szoton, tak jak napisał Tomek. Może też być np. połamany tunel powietrzny idący w prawą stronę i powietrze ucieka nie dolatując do kratek :roll:
Ja bym zaczął od demontażu kratek z prawej strony i sprawdzenia czy czasem nie masz zablokowanego mechanizmu zamykania tych kratek i zablokowanego w pozycji zamkniętej albo coś w tym stylu. Kratki się wyjmują.

Badyl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:47
Lokalizacja: KLB

Post autor: Badyl » 13 lut 2011, 12:25

a ja bym powiedział jedną rzecz na temat wymiany nagrzewnicy otóż u siebie miałem podobny problem i oczywiście panika i szukanie na forum co gdzie i jak ale zaciekawiło mnie to że wiele razy jak nagrzewnica się wyłączała to jak uderzyłem w deske rozdzielczą to zaczynała chodzić no i w końcu przestała. Odkręciłem schowek ukazała się nagrzewnica odkręciłem dmuchawę i poszedłem do piwnicy ją sprawdzić okazało się że działa poleciałem do auta i okazało się że przewody z jakiś powodów były przetarte wymieniłem kawałek kabla i wszystko jest ok może to komuś pomoże przy naprawach nagrzewnicy i zaoszczędzeniu trochę kasy

Siwy7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 03 lip 2010, 18:07
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Siwy7 » 20 lut 2011, 20:49

koledzy a jeśli wymieniam nagrzewnice to na nowa czy może używkę oryginalna bo słyszałem ze te nowe bardzo kiepsko grzeją co wy o tym myślicie ?

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 20 lut 2011, 20:56

nie założyłbym używnej nagrzewnicy. ja u siebie mam nagrzewnicę Febi i grzeje tak, że trzeba okna zimą otwierać :mrgreen: Jak chcesz więcej zainwestować, to załóż sobie nagrzewnicę Behr

Siwy7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 03 lip 2010, 18:07
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Siwy7 » 20 lut 2011, 20:59

dzięki za szybką odp :) właśnie tez mnie zrażają te używki a powiedz mi w jakiej cenie można kupić taka jak ty masz nagrzewnice bo bardzo by mi odpowiadał ;-)

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 20 lut 2011, 21:03

ja dwa lata temu kupiłem nagrzewnicę Febi za ok. 60 zł
Behr jest trochę droższa ale z tego co się dowiedziałem, to ori była właśnie Behr. Jeszcze Nissens bym wziął pod uwagę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl