[coupe] Dołożenie klimatronika
[coupe] Dołożenie klimatronika
Witam. Chcę do Coupe dołożyć klimatronik. W oryginale nie było klimatyzacji. Posiadam już cały zestaw do montażu. Jeśli chodzi o zamocowanie wszystkiego to nie ma najmniejszego problemu. Najtrudniej będzie z elektryką a więc jesli ktoś ma jakieś informacje na ten temat to prosił bym o pomoc . Cały moduł nagrzewnic i instalacja elektryczna wewnętrzna jest z silnika 2,3. Chłodnice i przewody alu są z silnika 2.0 ABK, natomiast instalacja elekrtyczna z komory silnika z 1.9 TDI z klimatyzacją manualną. Oczywiście łatwiej by było gdybym znalazł wszystko z jednego modelu ale tylko tak udało mi się skompletować. Dodam jeszcze że w aucie siedzi w tej chwili 1.8T AEB a przed swapem 2.0 16v ACE.
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2020-02-21, 15:41 ]
Pamiętaj o tagi na przyszłość!
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2020-02-21, 15:41 ]
Pamiętaj o tagi na przyszłość!
Ostatnio zmieniony 21 lut 2020, 15:41 przez kowalkam, łącznie zmieniany 1 raz.
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 529
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
Kurde chłopie, ale żeś sobie zestaw skomponował. Każdy moduł z innej... Powiem tak, też swego czasu chciałem klimę do ABK ładować i dowiedziałem się że... a zresztą sam poczytaj https://audi80.pl/topics98/b4-20-ab ... t89150.htm to ci chyba wystarczająco wyjaśni
Moje to elektro-woz-czyli-woz-elektronica-t75652.html
Jeśli moja rada okazała się pomocna kliknij "Pomógł"
Jeśli moja rada okazała się pomocna kliknij "Pomógł"
Dolozenie klimy to prosta sprawa Ja bede na dniach wkladac do siebie do coupe climatronic z audi a4 b5 przedlifta . Wszystko to co w komorze bedzie z passata b5 na lato trzeba miec troszke komfortu.Zresztavco tu pisac . Wkladaj to co masz i zdawaj relacje.Najprosciej zasterowac klime majac czujnik presostat z A4 b5 przedlift lub paska przedlifta . Wystarczy wtedy wlacznik , czujnik presostat i przekaznik do zasilenia wentylatora. Presostat jak jest brak czynnika nie zalaczy sprezarki , a jak bedzie zbyt duze cisnienie rozlaczy sprezarke i zalaczy wentylator . Tyle w temacie elektryki.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Ale między manualna a klimatronikiem jest inna wiązka w komorze silnika
[ Dodano: 2020-02-21, 09:11 ]
Coś Ci się pomyliło presostat b5 jest taki sam jak b4... W nowszych tylko poliftach te klimy nie mają presostatu.. Bo mają czujnik ciśnienia w pełnym zakresie.. A starsze modele to czujniki SW
[ Dodano: 2020-02-21, 09:11 ]
krzysaudi pisze:Dolozenie klimy to prosta sprawa Ja bede na dniach wkladac do siebie do coupe climatronic z audi a4 b5 przedlifta . Wszystko to co w komorze bedzie z passata b5 na lato trzeba miec troszke komfortu.Zresztavco tu pisac . Wkladaj to co masz i zdawaj relacje.Najprosciej zasterowac klime majac czujnik presostat z A4 b5 przedlift lub paska przedlifta . Wystarczy wtedy wlacznik , czujnik presostat i przekaznik do zasilenia wentylatora. Presostat jak jest brak czynnika nie zalaczy sprezarki , a jak bedzie zbyt duze cisnienie rozlaczy sprezarke i zalaczy wentylator . Tyle w temacie elektryki.
Pozdrawiam.
Coś Ci się pomyliło presostat b5 jest taki sam jak b4... W nowszych tylko poliftach te klimy nie mają presostatu.. Bo mają czujnik ciśnienia w pełnym zakresie.. A starsze modele to czujniki SW
Jarewa kochany . W a4 b5 oraz passat b5 czujnik presostat do przedliftowych modeli jest 4 pinowy . Polifcie sa 3 pinowe . Zas w 80-tce sa 2 presostaty . Jednen od obecnosci czynnika za tunelem nawiewu oraz drugi kolo chlodnicy i obydwa sa 2 pinowe . Tak jest w manualnej klimie .Zebow na tym nie zjadlem bo mam wszystkie , ale robie to od prawie 20 lat .
Pozdrawiam.
Krzysiek
Pozdrawiam.
Krzysiek
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
To co piszesz to nie presostat w a4b5 jest w podszybiu albo jak zwał grodz...
W a4 przed lift jest to samo co 80 różnica czujnika to tylko taka że u nas w chłodnicy są pojedyncze dwa SW od ciśnienia 10bar i 18 bar a w a4 jeden podwujny zasada ta sama dlatego 4pin.. Polifty mają już zupełnie inny czujnik 3pin to czujnik ciśnienia analogowy podaje do sterownika jakie jest aktualne ciśnienie zakres czujnika od 0-25bar..
W a4 przed lift jest to samo co 80 różnica czujnika to tylko taka że u nas w chłodnicy są pojedyncze dwa SW od ciśnienia 10bar i 18 bar a w a4 jeden podwujny zasada ta sama dlatego 4pin.. Polifty mają już zupełnie inny czujnik 3pin to czujnik ciśnienia analogowy podaje do sterownika jakie jest aktualne ciśnienie zakres czujnika od 0-25bar..
Haaa . I super . Widzisz nie taki straszny diabeł jak go piszą ... Co tam masz u siebie za fajne fotele ??
Gratuluję samozaparcia . Wiązka wewnętrzna to pikuś w 80-tce . Z okrągłej wtyczki masa , Zasilanie po kluczu oraz podswietlenie przycisków . To teraz masz już z górki Trochę mechaniki i kolejny zadowolony z klimy . Ha .
Pozdrawiam.
Kris
Gratuluję samozaparcia . Wiązka wewnętrzna to pikuś w 80-tce . Z okrągłej wtyczki masa , Zasilanie po kluczu oraz podswietlenie przycisków . To teraz masz już z górki Trochę mechaniki i kolejny zadowolony z klimy . Ha .
Pozdrawiam.
Kris
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga