Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Nie grzeje

ODPOWIEDZ
dawid2832
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 13 lut 2018, 17:37

[B4 2.0 ABK] Nie grzeje

Post autor: dawid2832 » 27 lut 2018, 20:09

Witam.Mam dziwny problem z ogrzewaniem.Nie mam gorącego powietrza mimo, że nagrzewnice mam drożna, a nie grzeje mi jak powinno tylko wieje na gorącym silniku (90stopni) powietrzem letnim a na większych prędkościach dmuchawy coraz zimniejsze. Wąż wchodzący jest gorący wychodzący zimny. Dodam że płukałem nagrzewicę octem zagotowanym i szlaufem nie było żadnego syfu. Zalałem nowy płyn odpowietrzałem nic nie pomogło...Jak ściągam przewód powroty z nagrzewnicy leci płyn pod właściwym ciśnieniem wraz ze wzrostem obrotów coraz mocniej po tym wnioskuję że nie jest zapchana.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 lut 2018, 20:33

Klapki

dawid2832
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 13 lut 2018, 17:37

Post autor: dawid2832 » 27 lut 2018, 20:38

Jarewa pisze:Klapki
Trzeba ściągać deskę żeby zobaczyć?
A z tym wężem powrotnym że leci płyn wraca z normalnym ciśnieniem i zimny to normalne ? Jak ostatecznie wykluczyć nagrzewnicę?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 lut 2018, 09:53

A troszkę nie doczytałem :|
dawid2832 pisze:Dodam że płukałem nagrzewicę octem zagotowanym i szlaufem nie było żadnego syfu.
dawid2832 pisze:leci płyn pod właściwym ciśnieniem wraz ze wzrostem obrotów coraz mocniej po tym wnioskuję że nie jest zapchana
To nic nie daje poczytaj co to są chłodnice równoległe takie pchanie szlaufem ciśnieniem jeszcze bardziej uszkadza nagrzewnice niż pomaga, bo w środku jest spirala ceramiczna która po pewnym czasie pęka i zatyka.



A nagrzewnica ma przejście awaryjne na wypadek gdyby była zatkana i dla lepszego odpowietrzenia mimo że zatkana będzie przepływ.

W takim wypadku nagrzej auto dotknij dół nagrzewnicy w miejscu nagrzewnicy

dawid2832
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 13 lut 2018, 17:37

Post autor: dawid2832 » 08 mar 2018, 16:05

Jarewa pisze:A troszkę nie doczytałem :|
dawid2832 pisze:Dodam że płukałem nagrzewicę octem zagotowanym i szlaufem nie było żadnego syfu.
dawid2832 pisze:leci płyn pod właściwym ciśnieniem wraz ze wzrostem obrotów coraz mocniej po tym wnioskuję że nie jest zapchana
To nic nie daje poczytaj co to są chłodnice równoległe takie pchanie szlaufem ciśnieniem jeszcze bardziej uszkadza nagrzewnice niż pomaga, bo w środku jest spirala ceramiczna która po pewnym czasie pęka i zatyka.



A nagrzewnica ma przejście awaryjne na wypadek gdyby była zatkana i dla lepszego odpowietrzenia mimo że zatkana będzie przepływ.

W takim wypadku nagrzej auto dotknij dół nagrzewnicy w miejscu nagrzewnicy
Dotknąłem i było zimne.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 mar 2018, 18:30

A nie masz czasami LPG??

dawid2832
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 13 lut 2018, 17:37

Post autor: dawid2832 » 10 mar 2018, 19:23

Jarewa pisze:A nie masz czasami LPG??
Jest zwykła instalacja. Ostatnio wyleciało dość dużo gąbki czy to oznacza że przez to ?

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 10 mar 2018, 19:28

Jak gąbka wyleciała to klapy do obklejenia na nowo

dawid2832
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 13 lut 2018, 17:37

Post autor: dawid2832 » 10 mar 2018, 23:15

krzych900 pisze:Jak gąbka wyleciała to klapy do obklejenia na nowo
Czym to obkleic na nowo? Że ta klapka w piecu tam gdzie nagrzewnica?
Bez ściągania deski się nie obejdzie?
Wymieniać nagrzewnice przy wymianie deski? Tak przy okazji? Jakieś sprawdzone dobre firmy żeby grzała i nie ciekła po roku życia coś? Bo widziałem za 30/40 i 120 i pytanie czy jest sens czy te za 40 też są dobre i nic się z nikim nie dzieje?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 10 mar 2018, 23:19

Zanim weźmiesz się za dechę spróbuj na test wyeliminować LPG czyli przywrócić obieg bez parownika.
dawid2832 pisze:Wąż wchodzący jest gorący wychodzący zimny.
Bo to mnie męczy trochę jak by parownik brał cały obieg nie było dławika.

osi29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 24 gru 2014, 08:43
Imię: Daniel
Model: Inny
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Lubin

Post autor: osi29 » 12 mar 2018, 10:02

U siebie jak robiłem klapki to zwalałem deske i nagrzewnice tez wymieniałem, uważaj na plastiki aby nic nie ulamać

dawid2832
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 13 lut 2018, 17:37

Post autor: dawid2832 » 20 mar 2018, 16:17

osi29 pisze:U siebie jak robiłem klapki to zwalałem deske i nagrzewnice tez wymieniałem, uważaj na plastiki aby nic nie ulamać
Dzięki :) Tak zrobię :)
Jarewa sprawdzę :)
Dzięki chłopaki za pomoc!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl