Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1z] Niska wydajność klimatyzacji

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 21 kwie 2009, 18:33

tokarka606 pisze:Jak włącze obieg wew. to zamyka się klapka i po chwili wieje dużo mocniej
zamyka sie czytaj uważniej posty

Awatar użytkownika
Piotr1510
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 14 mar 2008, 22:38
Lokalizacja: KR / RST / .de

Post autor: Piotr1510 » 21 kwie 2009, 19:14

wenon pisze:
tokarka606 pisze:Jak włącze obieg wew. to zamyka się klapka i po chwili wieje dużo mocniej
zamyka sie czytaj uważniej posty
Tak, rzeczywiście - dziękuję za informację.

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 24 cze 2009, 17:50

wenon pisze:po właczeniu klimy powinien chodzic pierwszy bieg a po osiagnieciu cisnienia na tłoczeniu około 16bar z tego co pamietam powinien sie załaczyc drugi bieg. a to ma duży wpływ na efekt odbioru ciepła przez parownik.
E1 nie podłączony,
E2 podłączony przewód biało-czerwony,
E3+A podłączone trzy przewody czarno-czerwone,w tym jeden grubszy,
Czy to właściwe podłaczenie?
Jak zewre razem E2 z E3+A to wentylatory chodzą bardzo szybko nie wiem czy w moim przypadku tak powinien wyglądać drugi bieg ,ale nigdy go jeszcze nie widziałem ,żeby się sam załączył.
Czy można to zewrzeć na krótko?

Awatar użytkownika
seba2303
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 20 paź 2008, 00:29
Lokalizacja: poznan

klima

Post autor: seba2303 » 08 lip 2009, 18:59

witam panowie w zeszlym roku rozbieralem klime aby wyjac nagrzewnice nabilem jak w tym roku r 134 i wydaje mi sie ze klima ma mala wydajnosc slabo chlodzi wentylatory chodza 1 i 2 bieg filter ok

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 08 lip 2009, 19:15

seba2303 pisze:w zeszlym roku rozbieralem klime aby wyjac nagrzewnice
Masz na myśli parownik?Jest w nim zawór rozprężny on może nie domagać.Wiesz jakie jest do niego dojście i co trzeba rozebrać?

Awatar użytkownika
seba2303
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 20 paź 2008, 00:29
Lokalizacja: poznan

klii

Post autor: seba2303 » 08 lip 2009, 19:54

zeby wyjac parownik jak i nagrzewnice bo to jest razem trzeba wywalic deske rozdzielcza i tam jest caly system nadmuchu mozna by wyjac silniczek nadmuchu i wlozyc lusterko zeby zobaczyc czy jest zapierniczony parownik zdemontowac trzeba schowek aby tam dojsc.

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 08 lip 2009, 21:25

To wszystko już wiem ,powiedz mi tylko (skoro miałeś już to raz na wierzchu) gdzie dokładnie znajduje sie zawór rozprężny i jakie jest do niego dojście?

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 24 lip 2009, 17:07

O to samo zapytam co kolega wyżej oraz jak można sprawdzić jakie kompresor podaje ciśnienie.

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 24 lip 2009, 18:37

rczopik2 pisze: oraz jak można sprawdzić jakie kompresor podaje ciśnienie.
podpiac manometry i bedzie widać jakie sa cisnienia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga