[B4]sygnał dźwiękowy...
[B4]sygnał dźwiękowy...
mam audi b4 i nieraz zdarza mi się zapomnieć wyłączyć świateł :roll: .podobno jest sygnalizacja dźwiękowa jak się ma sklerozę. u mnie nie działa czemu , pomóżcie bo jestem świeży i zielony. :oops:
Ostatnio zmieniony 07 lip 2007, 15:56 przez bm74, łącznie zmieniany 2 razy.
mówisz o B3master72 pisze:pod kierownicą (pod półką) jest przekaźnik (powinien być) . tam szukaj rozwiązania
w B4 za sygnał dzwiękowy odpowiada MiniCheck w zegarach. Chyba że masz AutoChecka, to wtedy szukaj oddzielnego przekaźnika. Jeśli w zegarach masz taką krateczkę przez którą widać srebrne kółeczko, to masz MiniChecka. Winy szukaj w czujnikach drzwiowych (ale wtedy nie zapalałaby się lampka po otwarciu drzwi), w przerwanych przewodach, zimnych lutach na płycie licznika, albo spalonym module MiniChecka - u mnie taki np po 20zł, więc nawet jeśli okaże się uszkodzony moduł, to koszt niewielki
wiec ja mam mini checka?? i powinno cos piszczec przy otwarciu drzwi i zapalonych swiatlach?? czy moze ja nie mam tej opcji??cobra pisze:mówisz o B3master72 pisze:pod kierownicą (pod półką) jest przekaźnik (powinien być) . tam szukaj rozwiązania
w B4 za sygnał dzwiękowy odpowiada MiniCheck w zegarach. Chyba że masz AutoChecka, to wtedy szukaj oddzielnego przekaźnika. Jeśli w zegarach masz taką krateczkę przez którą widać srebrne kółeczko, to masz MiniChecka. Winy szukaj w czujnikach drzwiowych (ale wtedy nie zapalałaby się lampka po otwarciu drzwi), w przerwanych przewodach, zimnych lutach na płycie licznika, albo spalonym module MiniChecka - u mnie taki np po 20zł, więc nawet jeśli okaże się uszkodzony moduł, to koszt niewielki
[ Dodano: 2007-07-10, 17:40 ]
oto fotki:
Tak, masz minichecka. Przy włączonych światłach, wyjęciu kluczyka ze stacyjki i otwarciu drzwi kierowcy brzeczyk (ten srebrny za krateczką) powinien piszczeć.
Albo czujnik drzwiowy (ten od kierowcy) nie działa - sprawdź, przeczyść
Albo spalony brzeczyk w MiniChecku