Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Termostat a wskazania temperatury

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 10 lis 2011, 19:09

dzieki za porady w niedziele poinformuję co z tym wskaźnikiem

piotrek233
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
Lokalizacja: stopnica

Post autor: piotrek233 » 17 lis 2011, 17:11

dzis wymieniłem termostat okazało sie ze to on był winny bo za pozno sie otwierał 98st a do tego sie zacinał teraz tem 90 dolny waz ciepły ale co najwazniejsze jakie noje było zdziwienie jak na wyjetym termostacie pisało made in FRANCE CO TO ZA WYNALAZEK a i jeszcze jedno wielki szacun dla tych co wymieniaja(lub tylko tak pisza) termostat z góry i do tego bez odkrecania pompy wspomagania . ja nie miałem problemówbo miałem kanał

[ Dodano: 2011-11-17, 17:12 ]
<piwo>

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 17 lis 2011, 17:13

piotrek233 pisze:wielki szacun dla tych co wymieniaja(lub tylko tak pisza) termostat z góry i do tego bez odkrecania pompy wspomagania . ja nie miałem problemówbo miałem kanał
ja robiłem to z "góry" bo i tak od dołu nic nie widać ;-) Przynajmniej w 1Z :->

piotrek233
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
Lokalizacja: stopnica

Post autor: piotrek233 » 17 lis 2011, 17:18

no u mnie to odkrecalem pompe od wspomagania i termostat miałem na wierzchu :lol: ale naprawde wielki szacun dla was za zdeterminowanie <ok>

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 lis 2011, 18:04

Kiedyś mój tato wymieniał termostat w PP ze wspomaganie z góry bez zdejmowania osłony pod silnikiem. Ale on jakoś ma cierpliwość do takiej dłubaniny po omacku.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 17 lis 2011, 19:10

aldi pisze:Ale on jakoś ma cierpliwość do takiej dłubaniny po omacku.
dokładnie, bo tam nic nie widać tylko wszystko trzeba na wyczucie robić ;-)

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 17 lis 2011, 21:11

piotrek233 pisze:jak na wyjetym termostacie pisało made in FRANCE CO TO ZA WYNALAZEK
nie wiem co to za wynalazek ale z tego co pamiętam, to jak wymieniałem u siebie termostat, to też taki wyjąłem. i też mam ABT (92 rok).

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 lis 2011, 21:29

Chyba termostaty vernet (czy jak tam nie nazywa) są francuskie.
Ostatnio zmieniony 17 lis 2011, 21:36 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 17 lis 2011, 21:30

ja też mam '92 rok tylko 1Z i też zdaje się miałem Francuza :shock:

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 17 lis 2011, 21:41

Tyle że na moim nie było znaku OOOO wiec nie wiem czy był ori. było tylko napisane MADE IN FRANCE i jeszcze chyba jakiś dziwny napis, który nic mi nie mówił.

sesej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 06 sty 2011, 20:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: sesej » 18 lis 2011, 16:11

Witam,po raz kolejny odgrzeje swój problem,gdy nadeszły niskie temperatury problem się nasilił i wygląda następująco.Przy temp w okolicach 0 st C,silnik po odpaleniu wolno się nagrzewa,chłodnica jest zasłonięta w 1/3,gdy puszczę dmuchawę na 2 bieg i na ciepłe max to powiedzmy że po 10 minutach zaczyna grzać....ale teraz w czym sęk,mianowicie wskazówka od temperatury ledwo wyjdzie poza czerwone pole więc myślę że jest ok 65 st,tak jest przy jeździe po trasie z prędkoscią ok 100km/h.....w mieście wygląda to troszkę lepiej bo powiedzmy wskaźnik jest na pierwszej cienkiej kresce od czerwonego pola,czyli ok 80 st ale to tylko jak się wiecej stoi niż jedzie,ogółem silnik wolno się grzeje mimo osłoniętej chłodnicy i nie trzyma temperatury tak jak to powinno wyglądać podczas jazdy i teraz tak.....termostat wymieniłem,miałem Behr,założyłem Wahlera,problem jest nadal,wyczytałem że to może być czujnik temp cieczy,niech mi ktoś powie gdzie szukać ew.tego czujnika albo gdzie szukać przyczyny nie dogrzania silnika,dodam że spalanie ok 10L LPG tak jak było w lato przy wyższych temp.co może być grane???

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 18 lis 2011, 16:14

sesej, zdarza się, że ten Wahler jest lipny mimo że nowy włożysz, ja tak miałem właśnie... Jeżeli Ci się w korkach temperatura podnosi to ja bym nie szukał winy w czujniku tylko własnie w termostacie... :-/

sesej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 06 sty 2011, 20:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: sesej » 18 lis 2011, 16:34

Właśnie tak też mi się wydaje że jednak termo jest padnięty,tylko teraz na jaki wymienić....Vernet jest tani i może długo nie posłużyć,no a ori z aso to mi sie wydaje że wyrzucanie kasy w błoto.....jest jakaś alternatywa??bo tak myślę czy nie kupić następnego wahlera i loteryjnie założyć a nóż widelec będzie śmigał....tylko niech mi ktoś powie kto to produkuje...że nowy okazuje się padnięty??będzie coraz zimniej a nie sztuką jest wymienić pół układu chłodzenia :P

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 18 lis 2011, 16:36

Ja kupiłem oryginał i jest lepiej ;-)

sesej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 06 sty 2011, 20:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: sesej » 18 lis 2011, 16:40

Kupić nie problem,założyć też nie problem jak się ma kanał...bynajmniej w ABK,ale teraz czy problem napewno zniknie :) jeśli nie to przynajmniej będe miał ori termo.....ale kupię po niedzieli verneta tak dla testu,założe i dam znać jak się sprawy mają,jak padnie to zakupię Ori/Aso :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl