wydaje mi sie ze ci nie domaga licznik ja u siebie podobne zabiegi robilem i przytrafily mi sie czasami spadki temp.wujo1 pisze:znów muszę napisać w tym dziele ,
wymieniłem czujnik szary nowy z ASO
termostat z ASO
wymieniłem wskaźnik temp
wymieniłem ten Regulator napięcia czy coś bo miałem licznik na części
kulera k2 zalałem
i co
było git parę naście tygodni git aż do ostatniej niedzieli wybrałem się do łodzi autostradą temp oczywiście skoczyła do 90 potem zjechałem z autostrady dojechałem do zgierza jeżdżę tam i co i temp mi spadła do 80 :shock: zagotowałem się że omało co nie odgryzłem kawałka kierownicy z tego wnerwienia się dałem jej fest w pedał i temp potem już skoczyła do 90 i trzymało potem ale na początku to szok 80 i ona spada temperatura poniżej 80 . Ja już nie wiem co jest grane wybuliłem kasy i takie coś się dzieje jak tu się nie wku.... Niech mi ktoś pomoże bo już nie mam pojęcia co może być , faktycznie może być to wina tego kulera ? ojciec lata w A4 TDI , 7 lat na nim termostat raz wymienił na cały okres użytkowania i nie ma takich cyrków z temperaturą a u mnie to masakra :-|
edit
temp jest pomiędzy 80 a 90 , do 90 brakuje jej 1,5mm gdzieś , niestety jak ją przypałuje to idzie do 90 nie idealnie ale jest po jakimś czasie spada 1-1,5mm
powiedzcie co może być przyczyną ja już wymieniłem w tym roku 3-4 termostaty i 4 czujniki szare <buu>
[All] Termostat a wskazania temperatury
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
mhm , jedynie co mogę dodać co do licznika to to że montowałem obrotek to była lutowana płytka do tego raz mi luty poszły i musiałem je lutować a podświetlenie zegarka w ogóle nie cyka , jeszcze poszukam ori płytki od TDI pod obrotek i przełożę
jeszcze co zrobię na dniach to podepnę go pod vaga i zobaczę jaka będzie tam temp a na wskaźniku
jeszcze co zrobię na dniach to podepnę go pod vaga i zobaczę jaka będzie tam temp a na wskaźniku
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Audi 80b4 ABK Trend Edition 2.0E +LPG. 95r
Mam "Dziadka" odkad pamietam zawsze wskaznik temp pokazywal, co chcial. Pali gazu 11/12 litrow, bez sekwencji.
Zdaje sie, ze ciagle mam niedogrzany silnik. Wymienilem juz: termostat (dzisiaj sprawdzilem stary, jeszcze oryginalny - otwiera sie, wiec niby dzialal dobrze), 2 czujniki (niebieski i szary) i w dalszym ciagu nie dziala wskaznik temperatury.
W Audi mam takze wskaznik temperatury oleju i z tego co pokazuje, to temperatura oleju po dluzszej chwili wskakuje na 90stopni, ale czy temperatura oleju musi byc taka jak temeratura wody? Jestem laikiem i stad do pytanie.
Co moze byc przyczyna, ze wskaznik nie dziala? Jak sprawdzic, czy silnik jest dogrzany? Spalanie jak juz wspomnialem w normie.
Z gory dzieki za pomoc.
Mam "Dziadka" odkad pamietam zawsze wskaznik temp pokazywal, co chcial. Pali gazu 11/12 litrow, bez sekwencji.
Zdaje sie, ze ciagle mam niedogrzany silnik. Wymienilem juz: termostat (dzisiaj sprawdzilem stary, jeszcze oryginalny - otwiera sie, wiec niby dzialal dobrze), 2 czujniki (niebieski i szary) i w dalszym ciagu nie dziala wskaznik temperatury.
W Audi mam takze wskaznik temperatury oleju i z tego co pokazuje, to temperatura oleju po dluzszej chwili wskakuje na 90stopni, ale czy temperatura oleju musi byc taka jak temeratura wody? Jestem laikiem i stad do pytanie.
Co moze byc przyczyna, ze wskaznik nie dziala? Jak sprawdzic, czy silnik jest dogrzany? Spalanie jak juz wspomnialem w normie.
Z gory dzieki za pomoc.
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
U mnie chyba też pokazuje co chce, ponieważ gdy na wskaźniku mam 80st. (cienka kreska przed 90st.) mam oba węże zimne, jedynie przy króćcu jest gorący przewód. Gdy na wskaźniku jest ok. 82-83 st. to oba węże są gorące, aż parzy w łapki. Ponadto, żeby go nagrzać do tych 80st. to muszę zrobić z 18km. Nie zamontowanych osłon pod silnikiem (niedługo wpadną). Czasem, nie zwracam już na to uwagi, temperatura wskoczy na 88-90st. i jak już wskoczy to nie spada. Ogólnie nawet jak już pokaże 80st. to nie spadnie czy to trasa czy korek w mieście. Na postoju też dobija do tej temperatury i wyżej nie chce. VAG pokazuje mi , że temperatura to ok 75-80st.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
tu masz opisane all-jak-zdjac-rozebrac-tablice-wskaznikow-t30706.html chyba 4 postallegro pisze:Moglbys mi napisac jak dostac sie do licznika?
[ Dodano: 2012-12-29, 20:01 ]
hmm to strasznie długo a ogrzewania w tym czasie używasz :?:ignac112 pisze: Ponadto, żeby go nagrzać do tych 80st. to muszę zrobić z 18km.
[ Dodano: 2012-12-29, 20:04 ]
A kolega ma zetora to chyba normalne że trochę dłużej się nagrzewa niż benzin.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
U mnie jak tocze sie spokojnie 2 tys obr i ogrzewanie na maxa to po 15 km załapie te okolo 90, czyli nie jest źle. A jak przyjdzie pojezdzic przy wyzszych obrotach, pare samochodów wyprzedzic to szybciej nagrzewa sie.
[ Dodano: 2012-12-29, 20:28 ]
[ Dodano: 2012-12-29, 20:28 ]
A wskaźnik paliwa pokazuje dobrze czy świruje :?:allegro pisze:U mnie waz na gorze jest goracy, a na dole juz tylko letni.
Wymiana termostatu, czujnikow i dalej wskaznik taz pokazuje co chce, a raz w ogole nie dziala.
Zobacze licznik, moze to jest przyczyna