Witam serdecznie,
mam problem z ww. czynnością. Pasek przy niedawno kupionym aucie był mocno sparciały, korzystając z okazji wymieniłem również pasek od alternatora, pompy wspomagania i pompy cieczy, po czym zaciąłem się przy montażu gwoździa programu. Nijak nie mogę go zamontować, nie widzę żadnego napinacza przy kompresorze, jedynie cztery śruby.
Znalazłem jedynie odpowiedzi w innym temacie, że regulacja odbywa się przez dołożenie podkładek. W takim razie pozostaje dać dłuższy pasek, jednak stary pasek jest identycznej długości jak nowy, więc poprzedni jakoś jednak musiał zostać tam założony.
Czy jest jakiś magiczny sposób na założenie tego paska ? Sprężarka wygląda dokładnie tak jak przedstawia to ETKA:
[B4 ADA] Wymiana paska napędzającego sprężarkę
masz na foto-jest to koło pasowe na wale korbowym,a podkładki masz zaznaczone strzałką 34
[ Dodano: 2013-05-16, 02:21 ]
proponuję nie zakładać paska jeżeli będzie zbyt ciasno,a nie będziesz miał podkładek na dołożenie bo ja już mam wprawę w wymianie łożycha na kole pasowym agregatu
łożycho 70 dych,a podkładka 20zł
[ Dodano: 2013-05-16, 02:21 ]
proponuję nie zakładać paska jeżeli będzie zbyt ciasno,a nie będziesz miał podkładek na dołożenie bo ja już mam wprawę w wymianie łożycha na kole pasowym agregatu
łożycho 70 dych,a podkładka 20zł