Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 ng CABRO] przekładka lamp na soczewki

ODPOWIEDZ
davidslr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 28 mar 2013, 15:28

[B4 2.3 ng CABRO] przekładka lamp na soczewki

Post autor: davidslr » 08 mar 2018, 14:33

Witam panowie. Mam zwykle zespolaki w swoim cabrio, czy soczewki podejda bez problemu ? Co jeszcze trzeba bedzie kupic i jak to zmontowac ? Duzo zabawy przy tym jest?

Awatar użytkownika
Przemek97
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 06 lut 2017, 13:33
Lokalizacja: Opole

Post autor: Przemek97 » 08 mar 2018, 14:57

Podejdą bez żadnej rzeźby, kupuj lampy i wsadzaj, pasują plug&play :-)

davidslr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 28 mar 2013, 15:28

Post autor: davidslr » 08 mar 2018, 15:14

Ok dzieki , a przetwornice jakas trzeba wsadzac? Czy cos? Mam silniczki w zeapolakach.one pasuja do soczewek jak przeloze? Zielony w tym temacie jestem :)

Awatar użytkownika
Przemek97
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 06 lut 2017, 13:33
Lokalizacja: Opole

Post autor: Przemek97 » 08 mar 2018, 16:34

Jak nie wrzucasz tam żadnego ksenonu ani nic takiego to żadne przetwornice nie są Ci potrzebne. Wtyczka podchodzi zarówno pod zespolaki jak i pod soczewy, niczym się nie różni. Wkładasz, podpinasz, wrzucasz jakieś dobre żarówki i wszystko działa bez problemu. Żeby wyciągnąć lampy bez ściągania zderzaka musisz odkręcić te plastikowe listewki ("łezki"), które są pod reflektorami, i trochę nimi pomanewrować, najlepiej ściągnij te czarne dekle z tyłu lamp i próbuj to jakoś wyciągnąć, chwila zabawy i wyjdzie ;-) Silniczki z tego co wiem niczym się nie różnią i są zamienne, tak samo jak obudowy od zespolaków i soczewek też można między sobą zamieniać bo są identyczne <ok>

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 08 mar 2018, 16:57

Jak masz soczewki z poliftowego caba (1998-2000) to musisz zderzak popuścić bo te lampy mają dodatkowe osłony mocowań.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

davidslr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 28 mar 2013, 15:28

Post autor: davidslr » 08 mar 2018, 18:20

Ok dzieki panowie. Nie mam na razie soczewek bede kupowal , ale lampy sa takie same w wiekszosci a ich numerow jest pelno. Nie wiem wlasnie ktore sa od polifta / przeslifta i czym jeszcze sie roznia. Nie chce tam nic montowac ,ma byc oryginal

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 08 mar 2018, 18:27

Są dwie różnice w soczewkach. Ogólnie tylko "plecy" mają dodatkową osłonę na dolne mocowanie oraz na zewnętrznej krawędzi jest dodatkowy klips aby w błotniku lepiej się ułożyło. Obojętnie, które trafisz będą pasować.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

davidslr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 28 mar 2013, 15:28

Post autor: davidslr » 08 mar 2018, 21:34

Spoko,dzieki :)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 mar 2018, 22:01

żeby soczewki dobrze świeciły to trzeba też kabelki przy pałąku przełożyć.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

davidslr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 28 mar 2013, 15:28

Post autor: davidslr » 08 mar 2018, 23:31

A konkretnie w jaki sposob?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 09 mar 2018, 07:59

Poszukaj na forum, był gdzieś opis, trzeba w pałąku przełożyć żółty kabelek z pozycji 53B na 53, jeśli mnie pamięć nie myli...
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4630
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 10 mar 2018, 14:06

Tutaj jest opis tylko nie wiem czy nie jest dla ostatniej wersji przełączników. Przekłada się kabel aby światłą krótkie nie gasły po włączeniu długich.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga