Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 2.0 16v quattro] Luzy na przegubie tylnym wewnetrznym

Wszystko co związane z w/w kategorią.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
c-l-s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 24 kwie 2014, 00:53
Lokalizacja: Janów Lubelski

[80 b4 2.0 16v quattro] Luzy na przegubie tylnym wewnetrznym

Post autor: c-l-s » 18 cze 2014, 10:43

podczas powolnego ruszania po płaskim czasmochod mozna powiedziec ze wrecz podskakuje jak zaba:) telepie nim i słychac takie metaliczne stukanie wrecz dzwonienie tyłu

podczasz szybszego przyspieszania lub pod górke objawów nie ma

wjechałem na kanał i sa delikatne luzy na dyfie+ spore na przegubach wewnetrznych

pozatym po przejechaniu dłuzszego dystansu tak ponad 100 to stukanie podczas ruszania przekształca sie wrecz w walenie jakby miało cos zaraz pieprznac
po 130 km sprawdzałem dyfer i jest delikatnie ciepły ale to pewnie nic nadzwyczajnego

czy tylne wewnetrzne przeguby sa takie same jak przednie??

i czy luzy moga powodowac az takie objawy

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 19 cze 2014, 14:13

c-l-s pisze:czy tylne wewnetrzne przeguby sa takie same jak przednie??
Inne.
c-l-s pisze:i czy luzy moga powodowac az takie objawy
Mogą.

Awatar użytkownika
c-l-s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 24 kwie 2014, 00:53
Lokalizacja: Janów Lubelski

Post autor: c-l-s » 24 cze 2014, 09:26

poogladałem ten moj cały tył ,tym razem dokładniej i wychodzi na to ze na samych przegubach luzy sa niezbyt wielkie w porównaiu do tych które sa pomiedzy wyjsciami na połoskami w samym dyfie

na jednym z forum A6 wyczytałem o mozliwosci zmniejszenia tych luzów
zeby w dyfie zuzywaja sie, przez co zwieksza sie luz pomiedzy całymi kołami zebatymi ten luz mozna zredukowac zblizajac te koła zebate do siebie przez podłozenie podkąłdek pod łozyska

mam nadzieje ze jest to prawda i jest to mozliwe do zorbienia w 80
spotkał sie ktos z czyms takim??

koszty wrecz smieszne do tego frajda ze cos zrobiło sie samemu tymbardziej ze nie moge znalesc dyfa pod moja skrzynie a jak znajde to pewnie $$$$... o_O i nie bedzie zadnej pewnosci ze w lepszym stanie
tak wiec bede działał sam

Awatar użytkownika
robert_paulson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 20 lis 2009, 13:40
Imię: Wiktor
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: robert_paulson » 27 wrz 2014, 18:50

To prawda i jest do zrobienia ale sprawdź dokładnie luz tylko w dyfrze. Robiłem niedawno remont swojego dyfra (łożyska na flanszach + uszczelnienia) i byłem w szoku po obejrzeniu zębów na wałku i kole talerzowym... Nie było absolutnie żadnych śladów użytkowania a 350tys. nalatane. Po złożeniu na tych samych podkładkach luz był minimalny jak z fabryki. A sumaryczny luz na 4 przegubach+półośki+dyfer+skrzynia wychodzi całkiem spory, więc warto trochę czasu poświęcić i dokładnie poszarpać, poobserwować luzy. I zacząc od najbardziej zużytego elementu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Półosie i przeguby”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl