Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3NG] Nie pali po zagrzaniu.

Wszystko co związane z w/w kategorią.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
karolb123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 08 wrz 2007, 18:09
Lokalizacja: stolica

[b4 2.3NG] Nie pali po zagrzaniu.

Post autor: karolb123 » 02 mar 2008, 12:35

Witam

Mam problem z moim Audi. Mianowicie taki, że auto jak jest zimne to zapali po 5s-10s troche długo, ale jak już troche pojeżdże i po 10minutach zapale to już go musze kręcić z 1-2min( nie bez przerwy). Ale jak jest ciepły to już nie pali i czasami nawet nie odpali. Świece sprawdzałem są ok pali na wszystkie gary. Proszę Was o Pomoc.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 02 mar 2008, 17:37

A czy czuc paliwem w tym czasie jak nie mozesz go odpalić czy nie? (Czy zalewa go?) być moze wtrysk rozruchowy równiez szwankować i co najważniejsze sprawdz czy caly układ dolotowy jest szczelny w NG to podstawa nie moze brać nigdzie lewego powietrza.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 02 mar 2008, 23:37

Miałem identyczne objawy w NG, kombinowalem z układem wtryskowym, zapłonowym itp. ale bez skutku.

Przyczyna o dziwo leżała w rozruszniku ;-) Zregenerowałem i jak ręką odjął, koniec problemów z odpalaniem.
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

Awatar użytkownika
karolb123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 08 wrz 2007, 18:09
Lokalizacja: stolica

Post autor: karolb123 » 05 mar 2008, 19:42

Dzięki jmm. To na pewno to co mówisz, bo jak dzisiaj jechałem i go zgasiłem a po 20min, chciałem odpalić to nie chciał, a z pycha od razu. No to już jest dowód.

A kolego mam jeszcze do Ciebie prośbę, w weekend będę rozkręcał rozrusznik i co w tym wypadku muszę wymienić/sprawdzić?

Powiedz co ty wymieniałeś.

Dzięki.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 05 mar 2008, 23:29

karolb123 pisze:A kolego mam jeszcze do Ciebie prośbę, w weekend będę rozkręcał rozrusznik i co w tym wypadku muszę wymienić/sprawdzić?
Rozbierzesz to będziesz wiedział. Miałem dwa rozruszniki, jeden mi się całkowicie rozleciał i nie mam pojęcia jakim cudem na nim zapalał, drugi poprstu był zuzyty, nie pamiętam co tam wymieniali, za regeneracje wyszło w sumie 160zł
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Półosie i przeguby”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga