[1z b4] objawy zepsutego przegubu wewnetrznego?
[quote="joandaw"]Dzieje się tak na 3,4,5 biegu lekko dodając tego nie odczuję jak gwałtownie dodam powstaje rezonans w środku auta ale przez chwile.
Te slowa czyli " powstaje rezonasn przez chwile " , podczas krotkiego poslizgu sprzegla z reguly powstaja wibracje . Kolego sprawdz to sprzeglo jak Ci pisalem wczesniej i bedzie wiadomo .
Te slowa czyli " powstaje rezonasn przez chwile " , podczas krotkiego poslizgu sprzegla z reguly powstaja wibracje . Kolego sprawdz to sprzeglo jak Ci pisalem wczesniej i bedzie wiadomo .
ja bym to interpretował tak, że na wyższych przełożeniach są inne obciążenia dla skrzyni, więc gwałtowne dodanie gazu na 3,4,5 ma się inaczej do obciążenia niż na 1,2 czy wstecznym. ze ślizgającym się sprzęgłem auto nie spadałoby przez moment z obrotów po zmianie biegu, ale z rezonansem się jeszcze nie spotkałem. Samochód rezonuje jak jest za wysokie przełożenie do obecnego obciążenia. Tak mi się wydaje.
sprawdzić sprzęgła nie zaszkodzi, aczkolwiek wydaje mi się, że kolega poznałby ślizgające się sprzęgło.
sprawdzić sprzęgła nie zaszkodzi, aczkolwiek wydaje mi się, że kolega poznałby ślizgające się sprzęgło.