Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8S]Przegub wewnetrzny

Wszystko co związane z w/w kategorią.
ODPOWIEDZ
kacprzak_1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 22 maja 2007, 22:36

[80 B3 1.8S]Przegub wewnetrzny

Post autor: kacprzak_1982 » 22 maja 2007, 23:33

Jak się objawia uszkodzenie przegubu wewnętrznego. Byłam u mechanika i mi powiedział że ma duże luzy. W trakcie jazdy jak przyspieszam albo zwalniam , albo jadę z górki lu pod górkę zwłaszcza załadowany to słychać turkotanie.
Ostatnio zmieniony 23 maja 2007, 10:04 przez kacprzak_1982, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
McGiver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 16 maja 2007, 10:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: McGiver » 22 maja 2007, 23:41

kacprzak_1982 pisze:to słychać turkotanie.
nagle może być psztęk i nie bedzie turkotania tylko samochód stanie i po zawodach :) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: sam tak miałem
Turbina Amfetamina

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 23 maja 2007, 09:03

McGiver pisze:nagle może być psztęk i nie bedzie turkotania tylko samochód stanie i po zawodach
no co ty ja mialem robniety i jeszcze jezdzilem dlugo tylko trzeba delikatnie bez szalenstw wewnetrzny jest wytrzymalszy co innego przy kole , chyba ze mailes jakis zamiennik,

[ Dodano: 2007-05-23, 09:05 ]
do kolegi kacprzak_1982 :
taki przegub to okolo 215 zl, lepiej zmien profilaktycznie

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 23 maja 2007, 09:55

Ja miałem tak że dziwnym trafem wykręciły się 4 śruby a dwie się urwały, też było słychać turkotanie, ale niestety nie miałem kanału żeby wjechać a zbierałem się z pojechaniem do kumpla, aż danego dnia rusałem z górki i oberwały się śruby, było trochę roboty bo była lipa z ich wykeceniem, całą flansze trzeba było na tokarnie wieśc, także sprawdz sobie bo może masz podobną sytuację że Ci się poluzowały. ;-)

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 23 maja 2007, 10:10

no to niewosko ktos ci srubki dokrecal, mozna powiedziec ze to zamach byl :-/
lepiej kacprzak_1982 sprawdz sruby jak kolega mowi?? a gume masz cala na przegubie,?? bo one sa dosc wytrzymale , ale moglo audi powspolpracowac z francuzami, w renowkach to dopiero sa przegoby.. w kumpla 11 to polos sie ukrecila a przegob nic,

lutek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 10 kwie 2007, 11:23
Lokalizacja: ślask

Post autor: lutek » 23 maja 2007, 11:04

215 zl przegub??ja je mam w granicach 150 zl i wiem ze sa trzy rodzaje

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 23 maja 2007, 11:37

no to niewiem skad masz ja do 2.0 dalem w sklepie 215 zl

kacprzak_1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 22 maja 2007, 22:36

Post autor: kacprzak_1982 » 23 maja 2007, 14:31

Dzięki sprawdzę te śrubu, może akurat. Odpowiedź dam po łikendzie. Oby to było tylko to.

chlopasek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:54

Post autor: chlopasek » 27 maja 2007, 13:21

sprawdz te sruby co koledzy mowia,ale zawsze siada zewnetrzny przegub i na ten bym stawial i dokladnie sprawdzil

kacprzak_1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 22 maja 2007, 22:36

Post autor: kacprzak_1982 » 28 maja 2007, 17:28

Niestety to nie są śruby przegubu wewnętrznego. A co do odpowiedzi kolegi powyżej to myślę że przeguby zewnętrzne to nie są ponieważ na skręconych kołach nie ma tego charakterystycznego klekotania. Poza tym 6 miesięcy temu były wymieniane i nie mało za nie zapłaciłem więc nie powinny się wysypać w tak krótkim czasie. Jak narazie pozdejmowałem oba koła i łyżką wszystkie tuleje i gumy posprawdzałem i są ok. nie ma żadnych luzów. Jedynie właśnie przeguby wewnętrzne mają spore luzy a najwięcej ma ten z tej strony gdzie właśnie mi coś puka. Z drugiej strony to byłby dźwięk chyba metaliczny a u mnie jest taki głuchy.

chlopasek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:54

Post autor: chlopasek » 28 maja 2007, 20:44

moze skrzynia?a lozyska w kolach nie hucza?musisz sie dokladnie przyjrzec,ja podnosilem przednie kola i wtedy jazda i wtedy sluchalem moze tak cos lepiej uslyszysz tylko zeby ci bryczka nie odleciala

kacprzak_1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 22 maja 2007, 22:36

Post autor: kacprzak_1982 » 28 maja 2007, 23:10

Moja bryczka ma już za małego kopa żeby odleciała. Spróbuje i tak. A ktoś się orientuje gdzie jest ten cały sterownik. I jeszcze jedno mam na wtrysku jednopunktowym więc jaki rodzaj gaźnika to jest, i silnik krokowy jak wygląda, bo ostatnio wymieniłem taki w plastikowej obudowie na 5 pin, jak się patrzy od czoła auta po prawej stronie przy gaźniku (otwiera tą pierwszą przepustnice zaraz pod wtryskiem), więc czy to jest silnik krokowy?

[ Dodano: 2007-05-28, 23:12 ]
To już dziadek więc potrzebuje trochę czułości. I trochę napraw żeby poczuł się młodszy. :oops:

Awatar użytkownika
rabbit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 11 mar 2007, 08:20
Lokalizacja: Myślenice

[B41Z] przegub wewnętrzny

Post autor: rabbit » 18 lip 2007, 09:45

Witam,
panowie u mnie jest tak że jak jade na prostym z prędkością ok 100-120 i ujmę gazu to zaczyna czepać autem z przodu... przy skręcaniu nic nie rzązi wiec przeguby zew są chyba ok.Natomiast jak po prostym to są drgania.Mechanik powiedział że to przegub wewnętrzny koszt jednego przegubu ok 180-200zł/sztukę .Czy to są objawy na przegub wewnętrzny? I czy koszt jest za wysoki?

[ Dodano: 2007-07-19, 08:43 ]
Więc nikt sie z tym nie spotkał?

saluc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 19 cze 2009, 18:02
Lokalizacja: Koluszki

Post autor: saluc » 04 maja 2012, 00:24

Ciężko wznowić po 5 latach, ale może się uda, moja niunia kuleje od 1600 do 2000 obrotów, tzn drży, skacze i trzepie ją od prawej strony, od 3 biegu, 4 gorzej, a 5 to masakra.
Zrobiłem pompę, bo ją zatarłem na sino, później wtryski i HULAŁA jak nigdy<wow>.
{i tu zaczeły sie kłopoty}
A że lała olej do chłodzenia to wymiana uszczelki się kłoniła,
uszczelka wymieniona koszty kosmos, bez planowania i ja uważam to za słuszne, bo skoro czapka prosta to po co.
maszyna teraz kuleje: trzepie jak wspomniałem nie ma takiego kopa jak po wtryskach[na 3 musiałem ujmować gazu bo ciąga na mokrym asfalcie jak pijana kobieta]mechanik bez kompa nie ustawi tak wtrysku jak pomiarzmi sie zdaje ale skad szarpanie
1400 km na zbiorniku

slawe1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:45

Post autor: slawe1983 » 04 maja 2012, 09:48

Witaj kolego. A rozrząd prawidłowo ustawiony? Może masz o ząbek przestawiony, ja bym w pierwszej kolejności to sprawdził. Zaznaczałeś położenie pompy przed? Albo pada wtrysk sterujący.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Półosie i przeguby”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga