Witam
Ciągle poszukuje odpowiedniego przegubu i właśnie natknąłem się na taką stronkę:
www.eurodriveshafts.pl i tam wybierając markę Audi i model znalazłem do silnika 2.8 przegub zewnętrzny z ABS za niecałe 100zł :shock: gdzie na alledrogo chodzą w granicach 250-300zł Bez chwili zastanowienia biorę tel i dzwonię i tam kobitka mówi mi że cena jest ok i przegub też właśnie do tego silnika i auta :-| więc całkiem zgłupiałem.
Patrząc na rysunek i gabaryty wszystko się zgadza tylko brakuje jednej średnicy między pierścieniem ABS a główną zębatką ale powiedziała że jak zadzwonię jeszcze raz to magazynier postara się podać
O co kaman czemu tak tanio?Czy mieliście do czynienia z tą firmą/sklepem?
daje zrzuty do wglądu
[B4 coupe AAH] Tani przegub-czy to możliwe?
Ja tu nie widzę nic nadzwyczajnego firmy GPD pewnie kupisz jeszcze taniej ale co z tego jak przegub wytrzyma ci jakieś 10 - 20 tyś Ja kiedyś tez poleciałem na taniznę i kupiłem GPD to był mój pierwszy raz kiedy kupiłem tanią cześć zamienną. Po nie całych 20 tyś oczywiscie padł teraz zmieniłem na lobro i nie wiem co znaczy wymiana przegubu a 2 mam ori tylko zmieniłem nową gumę(osłonę) firmy NGK i latam dalej.
Zgadzam się całkowicie z przedmówcami.Ja także kiedyś kupiłem przegub Gpd lub coś w podobnie.Efekt był taki że starczył na coś ok.8 tyś km przy normalnej jeździe.Moim zdaniem na przegubach i innych częściach nie ma co oszczędzać bo i tak wyjdzie Ci podwójnie i narobisz się przy tym dwukrotnie.Do siebie wsadziłem Spidany i jestem zadowolony.Chińszczyznę możesz wsadzić jak akurat sprzedajesz autko-wtedy wyjdzie Ci taniej.
Dopiszę jeszcze jak wyglada sytuacja z wieloma tanimi przegubami:
są 2 opcje gdy sie psuje, a padają jak muchy
1. zaczyna strzelać jedziesz do mechanika lub jedziesz na garaz i sam wymieniasz
2. rozsypuje sie koszyczek auto nie pojedzie, dzwonisz po pomoc drogową lub po kumpla zeby holował.
w jednym i drugim przypadku szkoda roboty. szkoda babrać sie w smarze, szkoda odkręcać kolumne i bezsensownie meczyć zawieszenie.
Lepiej kupić sprawdzony przez wielu produkt, i miec problem z głowy.
są 2 opcje gdy sie psuje, a padają jak muchy
1. zaczyna strzelać jedziesz do mechanika lub jedziesz na garaz i sam wymieniasz
2. rozsypuje sie koszyczek auto nie pojedzie, dzwonisz po pomoc drogową lub po kumpla zeby holował.
w jednym i drugim przypadku szkoda roboty. szkoda babrać sie w smarze, szkoda odkręcać kolumne i bezsensownie meczyć zawieszenie.
Lepiej kupić sprawdzony przez wielu produkt, i miec problem z głowy.
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
No rozumiem was
Interesowało mnie zdanie tych którzy używali.Z tym moim przegubem to jakaś grubsza sprawa bo już jak mi zaczął jakiś czas temu strzelać to się zainteresowałem poszedłem do sklepu,zamówiłem był jeden rodzaj,ilość zębów ok itp no firmy chyba GKN bo dosyć drogi był i na drugi dzień musiałem go zwrócić bo nie pasował :-x
A okazało się że zamówiony był większy tzn nie wchodził mi w piastę-pierścień abs i ilość zębów ok-mechanik też był zdziwiony. Już kiedyś o tym problemie pisałem i teraz w koncu nie wiem czy jest tylko jeden rodzaj przegubu do tego silnika czy kilka bo w sklepie mówi że jeden i ma pasować
Dlatego szukam po forach i sklepach a narazie nie mogę zmierzyć mojego bo auto potrzebne jak kobieta
Interesowało mnie zdanie tych którzy używali.Z tym moim przegubem to jakaś grubsza sprawa bo już jak mi zaczął jakiś czas temu strzelać to się zainteresowałem poszedłem do sklepu,zamówiłem był jeden rodzaj,ilość zębów ok itp no firmy chyba GKN bo dosyć drogi był i na drugi dzień musiałem go zwrócić bo nie pasował :-x
A okazało się że zamówiony był większy tzn nie wchodził mi w piastę-pierścień abs i ilość zębów ok-mechanik też był zdziwiony. Już kiedyś o tym problemie pisałem i teraz w koncu nie wiem czy jest tylko jeden rodzaj przegubu do tego silnika czy kilka bo w sklepie mówi że jeden i ma pasować
Dlatego szukam po forach i sklepach a narazie nie mogę zmierzyć mojego bo auto potrzebne jak kobieta
Wg Etki przeguby pasują z RS2, ale to już zależy od półosi.
Z własnego doświadczenia mogę napisać, że przegub z S2 nie pasuje do Rs2, wina leży po stronie zębów od półosi. Zewnętrzna ilość zębów na piastę, sie zgadza.
Musisz policzyć zęby. Po drugie przegub może haczyć o zwrotnice. Zamienniki to największy shit.
Pozdro
p.s mam 2x GLO nowki na sprzedaż, zeby 38 na 25.
Z własnego doświadczenia mogę napisać, że przegub z S2 nie pasuje do Rs2, wina leży po stronie zębów od półosi. Zewnętrzna ilość zębów na piastę, sie zgadza.
Musisz policzyć zęby. Po drugie przegub może haczyć o zwrotnice. Zamienniki to największy shit.
Pozdro
p.s mam 2x GLO nowki na sprzedaż, zeby 38 na 25.