Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Brak mocy po 2 tys obrotów (odciecie paliwa)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mlodzian149
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 27 kwie 2014, 10:31
Lokalizacja: Kołobrzeg

[B4 1.9 1Z] Brak mocy po 2 tys obrotów (odciecie paliwa)

Post autor: mlodzian149 » 25 paź 2014, 20:37

Witam mam taki problem odnośnie odcięcia paliwa(przyajmniej tak to wygląda). Mianowicie chodzi oto że autko buja sie normalnie do 2 tys obrotów, po przekroczeniu 2,2 tys obrotów jest całkowity spadek mocy i trzęsie całą budą(wogóle sie nie buja obroty i predkość w miejscu) . Po podpięciu vaga wyskakuje złe cisnienie w układdzie dolotowym. Myślałem że to przepływka lecz włożyłem swoją do audi kolegi i u niego normalnie działa. wymieniłem też n75 sprawdziłem podpiecie podciśnieniówek i dalej to samo. Czy problem może tkwić w podciśnieniówkach idących do map sensor? Czy poprostu gdzieś w dolocie ucieka ciśnienie?

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 25 paź 2014, 23:27

Przyczną tego faktu może być i jedno i drugie. W pierwszym przypadku ecu nie widzi wartości doładowania. Stąd też będzie obcinać dawkę. W drugim przypadku ciśnienie jest ale zbyt małe i również będzie obcinać dawkę. Więc musisz zrobić logi doładowania i będzie wszystko wiadomo.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 26 paź 2014, 11:43

raczej przewodzic do map sensora

Awatar użytkownika
mlodzian149
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 27 kwie 2014, 10:31
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: mlodzian149 » 26 paź 2014, 16:29

Dodam że autko buja się całkiem dobrze do tych 2 tys obrotów, wiec moim zdaniem doładowanie jest oki. zostaje tylko kwestia podciśnieniówek, wie ktoś może któredy one idą bo ja się pogubiłem tyle ich tam jest wiec nie chcę żadnych rozłączać żeby całkiem nie namieszać.

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 26 paź 2014, 16:57

mlodzian149 pisze:Dodam że autko buja się całkiem dobrze do tych 2 tys obrotów, wiec moim zdaniem doładowanie jest oki. zostaje tylko kwestia podciśnieniówek, wie ktoś może któredy one idą bo ja się pogubiłem tyle ich tam jest wiec nie chcę żadnych rozłączać żeby całkiem nie namieszać.
właśnie w tedy powinno się pojawiać doładowanie. To znaczy po przekroczeniu 2000 obr. A u ciebie go nie ma bo najprawdopodobniej mapsensor nie ma informacji o doładowaniu o czym świadczy błąd o jakim piszesz w pierwszym poście. Turbiną nie steruje żadne podciśnienie więc nie w tym przyczyna. Musisz sprawdzić połączenie n75 czy jest prawidłowe i sprawdzić przewód do mapsensora.

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 27 paź 2014, 21:48

Albo sprawdz tez czy filtr paliwa nie masz zapchany lub powietrze czy nie ma w przewodach paliwowych. Mi obcinalo tak jak piszesz wlasnie wtedy gdy filtr mi zaczal lykac lewe powietrze <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl