Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Brak wartosci kata wtrysku

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

[B4 1Z] Brak wartosci kata wtrysku

Post autor: klife » 19 wrz 2013, 09:49

Wczoraj chcialem ustawic koledze kat wtrysku, wszystko super sie wyswietla poza 2 pozycja w grupie 000. Przez ulamek sekundy wskakuje tam jakas wartosc zaraz po wlaczeniu po czym od razu 00 i ni hu hu. Reszta wszystko pieknie czyta. Podmienialem kompa i bez zmian. Wtyczka z nastawnika wyglada ok ale 3pinowa z pompy byla cos grzebana/dlubana. Ma ktos pomysl jak to ugryzc?
Był zieleniak - Avanturnik
Było B4 1Z 216+kostrz+EEN+gwint+recaro+18' itp - Sreberko

Sprzedam https://plus.google.com/photos/10964475 ... Lqz5Jy1jAE

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 19 wrz 2013, 13:53

Ta 3 pinowa jest od N108 i N109. Sprawdź jaką rezystancję ma N108, jak przewody są dobre to omomierz powinien pokazać koło 16 omów.
II sprawa to sprawdź pasek rozrządu, ustaw na znaki i trzeba zobaczyć czy pompa nie przeskoczyła. Raz mi się tak zrobiło i kąt wtrysku był poza zakresem regulacji.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 19 wrz 2013, 16:03

A próbowałeś wchodzić w Basic Settings?

Reszta to podejrzewam pozostałe grupy czy jest to Pierburg?

Jeżeli tak to są oznaczenia bloków ATDC i BTDC w którejś z grup. Osobiście nie wiem co to jest ale podejrzewam, że to ma coś wspólnego z kątem wtrysku.

I jak uda się wejść w BS grupa 000 napisz co pokazuje TDI Timing.

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 19 wrz 2013, 18:23

Pierburg, w basic wchodzi bez problemu, ciezko sprawdzac na biezaco bo kolega musi do mnie dojezdzac kawalek :/
Był zieleniak - Avanturnik
Było B4 1Z 216+kostrz+EEN+gwint+recaro+18' itp - Sreberko

Sprzedam https://plus.google.com/photos/10964475 ... Lqz5Jy1jAE

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 19 wrz 2013, 18:32

Czyli zostaje albo regulacja normalnie w BS do oporu w obie strony aż coś pokaże albo ustawić kąt za pomocą manometru (wpina się go tam gdzie wychodzą przewody paliwowe do wtryskiwaczy). Jak skończy się tolerancja a coś zagada zmienić wówczas o ząbek w odpowiednim kierunku....

Chociaż coś i tak nie gra bo grupę 000 powinien całą czytać.

Można by ECU podmienić.

Na upartego mam dojście do 021 AP Pierburga...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Re: [B4 1Z] Brak wartosci kata wtrysku

Post autor: MUNIOR » 19 wrz 2013, 19:56

klife pisze:Wczoraj chcialem ustawic koledze kat wtrysku, wszystko super sie wyswietla poza 2 pozycja w grupie 000. Przez ulamek sekundy wskakuje tam jakas wartosc zaraz po wlaczeniu po czym od razu 00 i ni hu hu. Reszta wszystko pieknie czyta. Podmienialem kompa i bez zmian. Wtyczka z nastawnika wyglada ok ale 3pinowa z pompy byla cos grzebana/dlubana. Ma ktos pomysl jak to ugryzc?
Normalnie ,bo to proste rzeczy są <ok> po pierwsze sprawdzamy czy w błedach ,nie ma czasem ,nie dającego sie skasować błedu wtrysku sterującego G80 ,jeśli nie ,to sprawdzamy ustawienie rozrządu ,a szczególnie czy po ustawieniu na znaki ,w otwór koła pompy wchodzi blokada ...jeśli tu wszystko ok. to sprawdzamy czy silnik reaguje na wyprzedzanie kąta ,dając pompą na max do silnika...jak nie reaguje ,to sprawdzamy połaczenie do n108 ...Jak połaczenie elektryczne jest ok . to nic więcej nie jesteśmy w stanie zrobić i trzeba wytargać pompę ;-) Ale to raczej bardzo rzadkie przypadki 8-) Jak mamy nie dający się skasować , bład wtrysku sterującego ,to sprawdzamy oporność cewki ....zwykle w takiej sytuacji mamy przerwę w obwodzie cewki i nic z tym nie jesteśmy w stanie zrobić ,bo to rzecz nienaprawialna ...musimy szukać sprawnego wtrysku sterującego.Uszkodzenie kompa ,to ostatnia rzecz którą bym podejrzewał o taki stan rzeczy 8-) i choć jest taka mozliwość ,to bardzo mało prawdopodobne i mnie się to nigdy nie zdarzyło
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 19 wrz 2013, 21:19

Wywalalo tylko blad czujnika w dolocie z tego co pamietam. Cala grupe 000 pokazywalo procz 2 pozycji. Kompa podmienilem bo mam taki w garazu i bez zmian. Wtryski mialy ladne korekty itd tak czy inaczej auto ponoc ozylo po dlubaniu ale dupa bo nie wiadomo co ustawione. Sprobuje jutro zerknac jeszcze raz co i jak
Był zieleniak - Avanturnik
Było B4 1Z 216+kostrz+EEN+gwint+recaro+18' itp - Sreberko

Sprzedam https://plus.google.com/photos/10964475 ... Lqz5Jy1jAE

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5443
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 20 wrz 2013, 07:22

A czujnik położenia wału korbowego cały jest, szczególnie przy kostce wtyczki :?:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 20 wrz 2013, 10:14

Krzysiek 84, jakby czujnik położenia wału był nie halo to auta byś wogóle nie odpalił.
poprostu jest cbardzo znacznie opuźniony kąt wtrysku

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5443
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 20 wrz 2013, 17:35

U kolegi był uszkodzony kabelek przy samej kostce i tez nie pokazywało wartości na vagu, ale miał błąd tego czujnika

Awatar użytkownika
Dudziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 04 lip 2013, 17:12
Lokalizacja: Śląsk/Zagłębie

[Audi 80 TDI] Nie pokazuje wartości kąta wtrysku

Post autor: Dudziu » 22 wrz 2013, 00:47

Mam problem z moim tdi na pierburgu. Na Vagu nie pokazuje tylko wartości kąta wtrysku.
Na zimnym silniku ciężko odpala , przez chwile nie równo pracuje silnik , tak jakby na 1 cylinder nie zapalał i puszcza chmurę. Na rozgrzanym silniku odpala czasami dobrze , a czasami gorzej.
Jak myślicie co to może być ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 22 wrz 2013, 08:02

Dudziu, przejrzyj ten temat :!:
WRC is for boys.
Group B was for men.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 wrz 2013, 09:35

Dudziu pisze:Mam problem z moim tdi na pierburgu. Na Vagu nie pokazuje tylko wartości kąta wtrysku.
Na zimnym silniku ciężko odpala , przez chwile nie równo pracuje silnik , tak jakby na 1 cylinder nie zapalał i puszcza chmurę. Na rozgrzanym silniku odpala czasami dobrze , a czasami gorzej.
Jak myślicie co to może być ?
A czytać ze zrozumieniem umiesz :?: 5 postów powyżej twojego ,napisałem dość wyczerpująco na ten temat :roll:
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 22 wrz 2013, 10:22

Kolega sie popisal bo temat dotyczy akurat jego auta :D planowana wymiana rozrzadu wiec bedzie wykluczona jedna rzecz, zobaczymy za pare dni co i jak.

Bledow wtryskow nie ma, korekty maja dobre itd. Stawiam na przewalony rozrzad ale to wyjdzie za pare dni i mam nadzieje ze bedzie ok. Jedyny blad czujnika w dolocie ale to tez sie ogarnie i dam znac jakie rezultaty
Był zieleniak - Avanturnik
Było B4 1Z 216+kostrz+EEN+gwint+recaro+18' itp - Sreberko

Sprzedam https://plus.google.com/photos/10964475 ... Lqz5Jy1jAE

Awatar użytkownika
Dudziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 04 lip 2013, 17:12
Lokalizacja: Śląsk/Zagłębie

Post autor: Dudziu » 22 wrz 2013, 18:19

Sorry koledzy , założyłem nowego posta bo tego nie widziałem i ktoś go tu przeniósł ;)

Mam nadzieje , że to ogarniemy bo teraz jest tragedia z zapalaniem i kopceniem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga