Aha. Czyli to ma byc 311. ok. Więc jutro się z tym pobawie i potestuje. Dzieki wielkie.
[ Dodano: 2018-01-08, 14:25 ]
Witam znowu . Panowie aktywowałem sobie vag tym kluczem i chyba jest pełna wersja teraz. Nie mam autka teraz by sprawdzic jak śmiga. ale mam znowu pytanko.
Pisaliście że jak chce sie połączyć ze starszą audiczką to trzeba wpisać 240, tylko gdzie to wpisać???
No i drógie pytanko, jak pokaże mi kąt wtrysku i dawkę to czy jest tam pokazane jaka jest dawka a jaka powinna być? no i czy tak jest z kątem wtrysku?? Bo jak narazie jestem zielony w temacie i teraz nie wiem jakie mają być te wartości.
co do pokazania wartości kąta wtrysku to nie masz podane jaki przedział ma być , a co do dawki to masz podany przedział ,
jak zaczniesz zabawe z Vagcomem to zobaczysz co i jak
Chce to właśnie ogarnąć bo mam w domu 3 audiczki i jak pojade do machera to za podpięcie kompa chce 50 zł. a mi chodzi najbardziej o ustawienia kąta i dawki bo rozrząd sam sobie robie ale do korekty zawsze musiałem mechanika odwiedzic. Dlatego pytam o tą dawkę i kąt bo jakos nigdy mi nie przyszło do głowy żeby mechanika zapytac o to.
Do 80-tki gdzie pompa ma górny przelew i przepływomierz Bosch , to w opcjach zmieniamy start baud na 240 i łączymy się z silnikiem ---> Engine , następnie Basic Setings.
odpalasz grupę 0 i załaduje CI okienka z parametrami pracy silnika.
Interesuje Ciebie tylko:
Okienko 2 - kąt wtrysku paliwa
Okienko 4 - dawka paliwa.
Kąt wtrysku ustawiasz na 50 jednostek
Dawka paliwa 15 - 20 jednostek ( co odpowiada wartości 3-4 mg ) , Ale lepiej żeby było bliżej tych 15 , to auto będzie żwawsze troszkę.
Jak chcesz być trochę pedantyczny , to możesz otworzyć TDI Timing , wybrać all 1Z i ustawiać według wykresu , gdzie ta przemieszczająca się żółta linia musi być na równi z niebieską.
Osprzęt nie ma nic do parametrów, oba są 1Z i te same wartości mają , jedynie różnica jest w komunikacji , bo jak na boschu nie ustawisz 240 w start baud , to nie połączysz się z Ecu.
Super, To teraz moge coś popsuć heheh. Dzięki wielkie za pokierowanie. Ale jak będę miał jeszcze jakieś pytanka to jeszcze wam ponudze troche hihi. Jeszcze raz dzięki!!!!!!
mariusz1979, wybacz ale to o co pytasz było omawiane naprawdę setki razy i koledzy wyjaśniają Ci to co i jak masz sprawdzić już od pierwszej strony tego tematu a Ty ciągle w kółko pytasz o to samo.
Nawet ja nieznający disla znam to już na pamięć, tylko właśnie z takiego pobierznego przeglądania tematów. Tyle razy było to pisane.
temat pierwszy z brzegu https://audi80.pl/topics87/b4-19-td ... t67925.htm