[1.9TDI 1Z] Czy to juz koniec pompy?.
o jaki stozek ci chodzi Adamm :?: moze o ta pląbe co uniemozliwia przesuwaniem nastawnika :?:Adamm pisze:nastawnik potencjometryczny latwiej i trudniej jest zmienic :
latwiej bo ma taki stozek ustalajacy przez co nie ma zbytnio regulacji dawki paliwa
trudniej bo przez ten stozek ciezej traficz w pierscien w pompie
kolego czytałem o tym ze 3 wieczory. ty tez poczytaj o nastawniku potencjometrycznym, którego sie nie czyści, on sie po prostu wyciera/zużywa.UKI_XX pisze:łatwiej chyba przełożyć całą pompę jak sam nastawnik, poczytaj o czyszczeniu nastawnika, bez VAGa nie ustawisz i przesunięcie nastawnika o 0.1mm to dużo :!: a i jedna śrubka jest z takim trójkątnym łbem przynajmniej u mnie :-|
na pewno łatwiej wymienić sam nastawnik niż całą pompę, bo po tym tylko sie na vagu ustawia dawkę. i żeby go zmienić wstarczą 2 klucze i 5 minut, a z pompą jest kupa zabawy.
uzywaną pompę kupię za 900, a nowy nastawnik 1300.
co do zmiany to po tym jak najpierw zacząl sie psuć zdjąłem caly nastawnik, podoginałem styki, założyłem i było tak samo, nastęnego dnia zdjąlem samą pokrywkę, dogiąlem jeszcze raz i od tego czasu strajkuje
kupiłem sam nastawnik na szrocie, ale nie dal sie dobrze wyregulowac, komp lapał błąd iglicy i mechaniory doszli do wniosku ze ten też jest niedobry, ze mieli kiedyś taki przypadek. odpalał ok, ale nie reagował na gaz.
Poki co mieli jakiś z bmw i wsadzili. toczy sie to do przodu, strasznie zmulony, 110 to max :shock: moge sie przemieszczać ale nie jazdą tego nie nazwe. Ten kupiony zwrócę i bedę szukał dalej.
[ Dodano: 2009-01-24, 19:50 ]
a moj oporności miał od 1,5 do ponad 4 kΩ. Spece mówili, że poniżej 1kΩ powinny być.
Poki co mieli jakiś z bmw i wsadzili. toczy sie to do przodu, strasznie zmulony, 110 to max :shock: moge sie przemieszczać ale nie jazdą tego nie nazwe. Ten kupiony zwrócę i bedę szukał dalej.
[ Dodano: 2009-01-24, 19:50 ]
a moj oporności miał od 1,5 do ponad 4 kΩ. Spece mówili, że poniżej 1kΩ powinny być.
nie chodziło mi o czyszczenie nastawnika bo potencjometrycznego się nie da, tylko przy okazji tego tematu jest opisane co trzeba ustawić i w jaki sposób podczas montażu <ok>jasiekddd pisze:
kolego czytałem o tym ze 3 wieczory. ty tez poczytaj o nastawniku potencjometrycznym, którego sie nie czyści, on sie po prostu wyciera/zużywa.
ja się nie znam na tyle na tym, ale mowił ze juz miał kiedyś taki przypadek i dlatego tak stwierdziłMarcin D pisze:Błąd iglicy to wydaje mi sie ze to wtrysk sterujacy,a nie nastawnik,niech mnie ktos poprwi jesli sie myle :!:jasiekddd pisze:kupiłem sam nastawnik na szrocie, ale nie dal sie dobrze wyregulowac, komp lapał błąd iglicy i mechaniory doszli do wniosku ze ten też jest niedobry,
U mnie mam takie same objawy w Audi z 93r, puszczam gaz, wciskam ponownie i nic, wciskam sprzęgło i łapie, ale ostatnio po wciśnięciu sprzęgła gaśnie. Na komputerze wyskakuje błąd nastawnika, mechanik załatwił mi używany ponoć 100% dobry, założył i było jeszcze gorzej. Pojechałem do specjalisty od pomp, rozebrał posprawdzał i stwierdził że to musi być coś z elektroniką według niego pompa i nastawnik jest dobry. Czy komuś się poprawiło po zmianie nastawnika??