[1.9TDI 1Z] Czy to juz koniec pompy?.
[1.9TDI 1Z] Czy to juz koniec pompy?.
witam podczas jazdy kiedy odpuszcze pedal pszyspiesznia i ponownie wcisne to zadnej reakcji
dopiero kiedy obroty spadna na 1000 lub wcisne sprzeglo
samochód pali na dotyk nic nie przerywa nie szarpie co to moga byc za objawy jest 1992 roku
dopiero kiedy obroty spadna na 1000 lub wcisne sprzeglo
samochód pali na dotyk nic nie przerywa nie szarpie co to moga byc za objawy jest 1992 roku
Ostatnio zmieniony 21 sty 2009, 08:40 przez gutek, łącznie zmieniany 1 raz.
to gdzie ten przełącznik bo program mój nie pokazuje, gutek moim zdaniem obadaj pedał sprzęgła , może kolega Adamm spotkał się z takimi objawami jak twoje
Ostatnio zmieniony 05 mar 2008, 18:38 przez Vision, łącznie zmieniany 5 razy.
gutek, miałem dokładnie taki sam problem, a po pewnym czasie to wciśnięcie sprzęgła nic nie dawało i silnik gasł, wtedy przy wciskaniu sprzęgła dawałem lekko gazu i niegasł, a po wymianie pompy wszystko mineło, u mnie w pompie zacinał się pierścień którym porusza nastawnik, można to wymienić jest to głowica pompy i koszt ok 1000 plus robota, ja kupiłem używaną pompe i jak narazie działa bez problemu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 22:44
- Lokalizacja: Poznań
To samo ...
Dzisiaj rano mało zawału nie dostałem ...
Dojeżdżam do przejazdu na biegu ... gaz całkowicie puszczony ... może ze 100metrów się tak przekulałem z prędkością ok.80km/h dodaje spowrotem gazu i NIC !! Redukcja biegu na niższy zachwycił . Wyjechałem na prostą rozbujałem się do 90 km/h pusciłem gaz ... zeszło do 80km/h chce przyspieszać i zero efektu ... redukcja na 4 ... gaz ...nic ,3,2, dopiero ostatnimi siłami bieg 1 i się obudził silnik. Przejechałem dalej 50km (dojechałem do pracy) niby wszystko gra. Ale jeszczcze nie wiem czy wrócę ??
Koledzy jaka diagnoza ?
Mogę dodać, że od jakiegoś czasu turbina mi gwizda jak karetka pogotowia i dzisiaj jak go chcę przegazować na 2biegu to max. obroty dochodzą do 4500 i sie kończą . Spalanie mam w normie ...
Co to może być ?
Audica 1Z 92r. 90km
Dojeżdżam do przejazdu na biegu ... gaz całkowicie puszczony ... może ze 100metrów się tak przekulałem z prędkością ok.80km/h dodaje spowrotem gazu i NIC !! Redukcja biegu na niższy zachwycił . Wyjechałem na prostą rozbujałem się do 90 km/h pusciłem gaz ... zeszło do 80km/h chce przyspieszać i zero efektu ... redukcja na 4 ... gaz ...nic ,3,2, dopiero ostatnimi siłami bieg 1 i się obudził silnik. Przejechałem dalej 50km (dojechałem do pracy) niby wszystko gra. Ale jeszczcze nie wiem czy wrócę ??
Koledzy jaka diagnoza ?
Mogę dodać, że od jakiegoś czasu turbina mi gwizda jak karetka pogotowia i dzisiaj jak go chcę przegazować na 2biegu to max. obroty dochodzą do 4500 i sie kończą . Spalanie mam w normie ...
Co to może być ?
Audica 1Z 92r. 90km
turbinka moze gwizdac w wyniku nieszczelenego ukladu wylotowego np mozeesz miec nie dokrecona rure wydechowa do turba, a autkoz 92 roku mozesz zdiagnozowac ale wylacznie blok 000 i odczytac błedy i ja od tego bym zaczynal i sprawdz jeszcze te mikrostyki przy pedale hamulca i sprzegla o których mowa w temacje
[ Dodano: 2008-03-04, 13:39 ]
[ Dodano: 2008-03-04, 13:42 ]
z tego wynika ze maja takie same dzialanie
[ Dodano: 2008-03-04, 13:39 ]
Solskier ja znalazlem ze po naciśnieciu pedalu hamulca mikrostyk odlancza regulator predkosci jazdy i po nacisnieciu sprzegla tak samo sie dzieje jeszcze po nacisnieciu hamulca przerywa przy duzej predkosci obrotowej wtrysk paliwa (obwód bezpieczeństwa)Solskier pisze:Szkoda ze 92 rok bo bedzie problem z diagnozą a tak byc moze pokazał by coś Vag, raczej bedzie coś ze srerowaniem skoro objaw ustepuje po wciśnieciu sprzegła pod ktorym jest mikrostyk (dla mnie jak do tąd tajemniczy i nie wiem do czego słuzy wiec równierz chetnie sie dowiem)
[ Dodano: 2008-03-04, 13:42 ]
z tego wynika ze maja takie same dzialanie