Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Czy to juz koniec pompy?.

gutek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 04 sty 2008, 10:26
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

[1.9TDI 1Z] Czy to juz koniec pompy?.

Post autor: gutek » 12 sty 2008, 13:54

witam podczas jazdy kiedy odpuszcze pedal pszyspiesznia i ponownie wcisne to zadnej reakcji
dopiero kiedy obroty spadna na 1000 lub wcisne sprzeglo
samochód pali na dotyk nic nie przerywa nie szarpie co to moga byc za objawy jest 1992 roku
Ostatnio zmieniony 21 sty 2009, 08:40 przez gutek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 12 sty 2008, 18:58

Szkoda ze 92 rok bo bedzie problem z diagnozą a tak byc moze pokazał by coś Vag, raczej bedzie coś ze srerowaniem skoro objaw ustepuje po wciśnieciu sprzegła pod ktorym jest mikrostyk (dla mnie jak do tąd tajemniczy i nie wiem do czego słuzy wiec równierz chetnie sie dowiem)

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 12 sty 2008, 19:55

00650 Przełącznik zaworu otworu wentylacyjnego próżni sprzęgła – F36 może o to chodzi
Ostatnio zmieniony 05 mar 2008, 18:37 przez Vision, łącznie zmieniany 2 razy.

gutek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 04 sty 2008, 10:26
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: gutek » 12 sty 2008, 20:07

a co to takiego i gdzie to jest to mozna naprawic czy wymienic

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 13 sty 2008, 09:37

Vision, Bardzo możliwe, musze coś o tym pogrzebac bo teraz nie daje mi to już życia i korci mnie cały czas co to takiego jest :mrgreen:

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 13 sty 2008, 10:37

Solskier ja zgaduje i nic po za tym , ciężko mi coś dodać szukałem po wykazach błędów ale nic nie mam po za numerem i tym ;-)
Ostatnio zmieniony 05 mar 2008, 18:40 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.

gutek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 04 sty 2008, 10:26
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: gutek » 13 sty 2008, 10:59

a w którym miejscu jest ten przełącznik sprzęgła

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 13 sty 2008, 11:20

A co to za programik taki fajny masz? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 13 sty 2008, 11:24

to gdzie ten przełącznik bo program mój nie pokazuje, gutek moim zdaniem obadaj pedał sprzęgła , może kolega Adamm spotkał się z takimi objawami jak twoje ;-)
Ostatnio zmieniony 05 mar 2008, 18:38 przez Vision, łącznie zmieniany 5 razy.

gutek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 04 sty 2008, 10:26
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: gutek » 13 sty 2008, 11:26

koledzy to gdzie szukac tego przełącznika od sprzegla

hubresm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 20 sie 2007, 13:14
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: hubresm » 14 sty 2008, 11:47

gutek, miałem dokładnie taki sam problem, a po pewnym czasie to wciśnięcie sprzęgła nic nie dawało i silnik gasł, wtedy przy wciskaniu sprzęgła dawałem lekko gazu i niegasł, a po wymianie pompy wszystko mineło, u mnie w pompie zacinał się pierścień którym porusza nastawnik, można to wymienić jest to głowica pompy i koszt ok 1000 plus robota, ja kupiłem używaną pompe i jak narazie działa bez problemu.

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 14 sty 2008, 12:07

Nad pedałami są przełączniki <ok>

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 14 sty 2008, 14:47

Solskier pisze:Szkoda ze 92 rok bo bedzie problem z diagnozą a tak byc moze pokazał by coś Vag
a 92r nie można podłączyc pod Vag-a?

Radzio2121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 17 kwie 2007, 22:44
Lokalizacja: Poznań

To samo ...

Post autor: Radzio2121 » 04 mar 2008, 11:37

Dzisiaj rano mało zawału nie dostałem ...

Dojeżdżam do przejazdu na biegu ... gaz całkowicie puszczony ... może ze 100metrów się tak przekulałem z prędkością ok.80km/h dodaje spowrotem gazu i NIC !! Redukcja biegu na niższy zachwycił . Wyjechałem na prostą rozbujałem się do 90 km/h pusciłem gaz ... zeszło do 80km/h chce przyspieszać i zero efektu ... redukcja na 4 ... gaz ...nic ,3,2, dopiero ostatnimi siłami bieg 1 i się obudził silnik. Przejechałem dalej 50km (dojechałem do pracy) niby wszystko gra. Ale jeszczcze nie wiem czy wrócę ??

Koledzy jaka diagnoza ?

Mogę dodać, że od jakiegoś czasu turbina mi gwizda jak karetka pogotowia i dzisiaj jak go chcę przegazować na 2biegu to max. obroty dochodzą do 4500 i sie kończą . Spalanie mam w normie ...

Co to może być ?

Audica 1Z 92r. 90km

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 04 mar 2008, 12:48

turbinka moze gwizdac w wyniku nieszczelenego ukladu wylotowego np mozeesz miec nie dokrecona rure wydechowa do turba, a autkoz 92 roku mozesz zdiagnozowac ale wylacznie blok 000 i odczytac błedy i ja od tego bym zaczynal i sprawdz jeszcze te mikrostyki przy pedale hamulca i sprzegla o których mowa w temacje

[ Dodano: 2008-03-04, 13:39 ]
Solskier pisze:Szkoda ze 92 rok bo bedzie problem z diagnozą a tak byc moze pokazał by coś Vag, raczej bedzie coś ze srerowaniem skoro objaw ustepuje po wciśnieciu sprzegła pod ktorym jest mikrostyk (dla mnie jak do tąd tajemniczy i nie wiem do czego słuzy wiec równierz chetnie sie dowiem)
Solskier ja znalazlem ze po naciśnieciu pedalu hamulca mikrostyk odlancza regulator predkosci jazdy i po nacisnieciu sprzegla tak samo sie dzieje jeszcze po nacisnieciu hamulca przerywa przy duzej predkosci obrotowej wtrysk paliwa (obwód bezpieczeństwa)

[ Dodano: 2008-03-04, 13:42 ]
z tego wynika ze maja takie same dzialanie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl