Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI/1z] grupa 004 a kat wtrysku 000bs pole 2...

ODPOWIEDZ
c08retti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 gru 2010, 00:25
Lokalizacja: Gdansk

[1.9 TDI/1z] grupa 004 a kat wtrysku 000bs pole 2...

Post autor: c08retti » 18 lis 2011, 21:26

witam, ostatnio wziąłem się za ustawianie kata wtrysku.

kat wtrysku w 2 polu bloku bs 000 miałem = 53-55
ale w bloku MB 004 miałem :
Specified starT....................Actual start
2 to -3...............................2 to -3
°ATDC................................°BTDC
=2,1..................................=1,3

A W BLOKU BS 004 MIALEM:

Specified star..................Actual start
2 to -3..............................2 to -3
°BTDC.............................°BTDC
=17,4...............................=1,3


skoro wartość rzeczywista nie sięgała wymaganej poruszałem pompa i ustawiłem

Specified star..................... Actual start
2 to -3...............................2 to -3
°ATDC................................°BTDC
=2,1................................... =(skacze)od 1,8-2,1

teraz kat wtrysku w 2 polu bloku MB 000 mam = 61-63

na wykresie tdi timing punkt leży centralnie na zielonej Lini...-czyli jest przyspieszony

Z tego co czytałem to kat powinienem mieć na 49-51 i punkt powinien leżeć na niebieskiej Lini (środkowej) i teraz się zastanawiam czy dobrze zrobiłem ze tak kat przyspieszyłem ???

czemu wartości rzeczywiste w bloku 004 nie osiągają wymaganych przy koncie 53 tak jak wcześniej miałem ustawiony ???

WSZYSTKIE POMIARY I USTAWIENIA DOKONYWAŁEM NA ROZGRZANYM SILNIKU. narazie mrozów nie było jeszcze dużych ale pali ok i jest trochę żywszy
Ostatnio zmieniony 20 lis 2011, 11:30 przez c08retti, łącznie zmieniany 1 raz.

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 19 lis 2011, 17:58

jeżeli jest wszystko ok....to czym się przejmujesz?....jak żuci palenie to będzie problem...!

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lis 2011, 22:09

c08retti pisze:witam, ostatnio wziąłem się za ustawianie kata wtrysku.

kat wtrysku w 2 polu bloku bs 000 miałem = 53-55
ale w bloku MB 004 miałem :
Specified starT....................Actual start
2 to -3...............................2 to -3
°ATDC................................°BTDC
=2,1..................................=1,3

A W BLOKU BS 004 MIALEM:

Specified star..................Actual start
2 to -3..............................2 to -3
°BTDC.............................°BTDC
=17,4...............................=1,3


skoro wartość rzeczywista nie sięgała wymaganej poruszałem pompa i ustawiłem

Specified star..................... Actual start
2 to -3...............................2 to -3
°ATDC................................°BTDC
=2,1................................... =(skacze)od 1,8-2,1

teraz kat wtrysku w 2 polu bloku MB 000 mam = 61-63

na wykresie tdi timing punkt leży centralnie na zielonej Lini...-czyli jest przyspieszony

Z tego co czytałem to kat powinienem mieć na 49-51 i punkt powinien leżeć na niebieskiej Lini (środkowej) i teraz się zastanawiam czy dobrze zrobiłem ze tak kat przyspieszyłem ???

czemu wartości rzeczywiste w bloku 004 nie osiągają wymaganych przy koncie 53 tak jak wcześniej miałem ustawiony ???
Oj nudziło ci się :-P dobrze miałeś,a teraz masz lepiej :-P ...a wykres tdi timing sobie odpuść ,bo ten wykres można sobie wsadzić wiesz gdzie :mrgreen: nigdy z niego nie korzystam i tobie też radze ;-)

c08retti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 gru 2010, 00:25
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: c08retti » 19 lis 2011, 22:11

przejmuje się tym ze ustawiłem kat na 63 a podają ze prawidłowy powinien byc na 49-51.

A zastanawia mnie to ze w grupie 004 właśnie na kącie = 63 uzyskuje wymaganą wartość 2,1 BTDC, ??? Czy ustawiając kąt powinienem się wzorować właśnie grupą 004 tak żeby wartość rzeczywista sięgała wymaganej ???

i jeszcze jedno: w grupie 004 wartość wymagana jest dla ATDC a rzeczywista dla BTDC ...jak mam to rozumieć? obie powinny się pokrywać ? bo pisze tak jak by to były dwie rożne wartości ...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lis 2011, 23:38

c08retti pisze:przejmuje się tym ze ustawiłem kat na 63 a podają ze prawidłowy powinien byc na 49-51.
Ustaw tak jak miałes kąt ok.50 bo 60 to deko przy wcześnie ....i nie przejmuj się tym co widać w 004...ważne jest żeby prawidłowo przestawiało kąt w czasie jazdy co widać w logach dynamicznych 004 ,a nie na jałowym
Ostatnio zmieniony 19 lis 2011, 23:43 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.

c08retti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 gru 2010, 00:25
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: c08retti » 20 lis 2011, 11:33

log dyna z 004 MB na starym kącie (ok 53) : (2 kolumna zadane a 3 rzeczywiste)
1029...6,9...6,3...82,4
107 ...16,4..6,2...87,1
1155...6,3...6,2...85,2
1239...6......6,2...89,1
1323...4,8...4,5...84,8
1407...3,8...3,4...78,1
1491...3,2...2,8...92,2
1575...2,5...2,9...82,8
1680...2......1,7...85,5
1764...2,9...2,4...86,3
1869...5,7...5......81,3
1995...5,7...5......86,3
2142...6......5,6...88,3
2268...6,3...6,6...83,6
2415...6,7...6,7...87,1
2562...7,4...7,7...82,8
2688...8,1...8,3...90,2

Czyli kąt w czasie jazdy jest dobry ? a czy ten kąt w 004 na wolnych obrotach jeśli nie osiąga wartości zadanych to nie wpływa na obroty na biegu jałowym ? równość itp ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 lis 2011, 11:54

c08retti pisze:Czyli kąt w czasie jazdy jest dobry ?
Dobry
c08retti pisze:a czy ten kąt w 004 na wolnych obrotach jeśli nie osiąga wartości zadanych to nie wpływa na obroty na biegu jałowym ? równość itp ?
Nie

c08retti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 gru 2010, 00:25
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: c08retti » 20 lis 2011, 12:02

OK :) WIELKIE DZIĘKI ZIOMEK :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl