Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] nie podaje paliwa po uszczelnieniu pompy wtrysko

ODPOWIEDZ
grzesiek1238
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 04 lis 2011, 20:48
Lokalizacja: lubelskie

[B4 1.9 1Z] nie podaje paliwa po uszczelnieniu pompy wtrysko

Post autor: grzesiek1238 » 02 lut 2014, 12:23

witam.. otoz mam pewiem problem ... pompa zaczela ciec spod oringa tlokorozdzielacza .. oddalem pompe do uszczelnienia pompiarzowi ktory sie tym zalmuje ... odebralem pompe.. zlozylem auto rozrzad na stare znaki czyli wszytko powinno grac.. lecz po odpowetrzeniu pompy ( meczylem sie caly dzien ) auto odpali lecz zlapie 900 obr 2 sek i gasnie ... po odkreceniu przewodow od wtryskow widac jak ladnie daje ale tylko na 3cim wtrysku gdzie znajduje sie streujacy drugi tez cos pokazuje paliwa a pierwszy i czwarty po kropelce leci :/ co moze byc przyczyna ... moze to byc zbyt mala dawka ustawiona.. dodam ze ustawial ja na stole przeznaczonym do tego.. czy mogl cos zle zlozyc pompe... pomozcie poniewaz potrzebuje auta a auto unieruchomione stoi w garazu

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 02 lut 2014, 12:51

a nie masz,żadnego odcięcia? podłączałeś pod vaga coś pokazało?

grzesiek1238
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 04 lis 2011, 20:48
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: grzesiek1238 » 02 lut 2014, 12:55

ni ctakiego... zawor odcinajacy otwiera sie... powinno grac tylko czemu podaje na jeden wtrysk ?? na reszte jak przytrezymam palcem wezyk niby jest cisnienie.. i tez jesli odpali pochodzi tylko 2-3 sek i gasnie ..

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 02 lut 2014, 13:10

ciężko odpala czy normalnie od strzała?

grzesiek1238
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 04 lis 2011, 20:48
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: grzesiek1238 » 02 lut 2014, 13:43

ciezko... trzeba pare raze pokrecic zeby zalapal i to za kazdym razem

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 02 lut 2014, 13:46

za mała dawka ustawiona i tyle w temacie :) Przesun nastawnik w strone głowiczki, czyli w strone kabiny, odpal i jak sie nagrzeje ustaw dawke jakies 3gramy i po sprwie

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 lut 2014, 13:55

grzesiek1238 pisze:pompa zaczela ciec spod oringa tlokorozdzielacza .. oddalem pompe do uszczelnienia pompiarzowi ktory sie tym zalmuje ... odebralem pompe.. zlozylem auto rozrzad na stare znaki czyli wszytko powinno grac.. lecz po odpowetrzeniu pompy ( meczylem sie caly dzien ) auto odpali lecz zlapie 900 obr 2 sek i gasnie
O ile uszczelniajacy pompę ,nie popełnił jakiegoś błedu ,co jest raczej mało prawdopodobne ,to wygląda na zbyt małą dawkę paliwa ,ewentualnie powietrze w paliwie
grzesiek1238 pisze:po odpowetrzeniu pompy ( meczylem sie caly dzien )
Tu wystarczy ręczna pompka gruszka ,i odpowietrzenie trwa niespełna minutę ;-) ,bez gruszki też jest sposób ,trzeba odkręcić króciec powrotu na nastawniku i cierpliwie lać strzykawką ,aż się przeleje ;-) Przerysuj nożykiem znak ,gdzie w tej chwili znajduje się nastawnik ,popuść sruby i dygnij nastawnikiem w stronę ściany grodziowej ,ale nie więcej niż pół milimetra .Powietrza w paliwowych przewodach zasilajacy czasem nie masz :?: bo jak masz ,to nie będzie to chodziło i paliło jak należy 8-) A co do ustawiania "na stole " to jak po zwiększeniu dawki ,wszystko wróci do normalności ,to można sobie samemu wyciągnąć wnioski ,czy była ustawiona ;-) Upsss...widzę że się rozpisałem i kolega post wyżej mnie ubiegł ;-)

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 02 lut 2014, 14:09

a ja mam powietrze w przewodach paliwowych i normalnie jeździ i odpala

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 lut 2014, 14:15

Wertyn pisze:a ja mam powietrze w przewodach paliwowych i normalnie jeździ i odpala
Super i fajnie że Ci normalnie jezdzi i odpala ;-) ,tyle że nie o takim przypadku tu mowa .W czasie pracy silnika to sobie mogą co jakiś czas lecieć i często lecą .Jak byś miał przed odpaleniem ,w przewodzie zasilającym pompę ,kilka centymetrów powietrza ,to by na pewno nie odpalał od strzała ;-)

grzesiek1238
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 04 lis 2011, 20:48
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: grzesiek1238 » 02 lut 2014, 14:22

dzieki.. jutro z rana sprobuje zastosowac sie do waszych rad :) i dam znac... milego popoludnia :)

[ Dodano: 2014-02-03, 11:20 ]
pomoglo :) odpalil od strzala tylko teraz jescze jeden problem :/ dam mu w gaz i odcina zaplon przy 3500 tys i gasnie odpuszcze gaz dodam sprowrotem i znow pobierze sie.. . dawke ustawialem zmniejszalem zwiekszalem i dzieje sie to samo co moze byc??

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 03 lut 2014, 14:28

ustaw pod vaga

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 lut 2014, 16:09

grzesiek1238 pisze:pomoglo :) odpalil od strzala tylko teraz jescze jeden problem :/ dam mu w gaz i odcina zaplon przy 3500 tys i gasnie
Jak robisz to na zimnym silniku ,to odpuść sobie takie rzeczy i nie znęcaj się nad silnikiem :roll: ,bo podwieszają się hydropopychacze .Dawkę ustawiamy ,odczytujac wartości na vagu ...na oko to już miałeś ustawione :roll: ...ups zapomniałem ,przecież "specjalista od pomp "ustawił "na stole " ;-) ...chyba od bilarda :mrgreen:

grzesiek1238
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 04 lis 2011, 20:48
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: grzesiek1238 » 03 lut 2014, 17:26

ppowiedzcie mi jescze Panowie jakie wartosci ( dawka i kat ) powinny byc optymalne...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 lut 2014, 17:37

grzesiek1238 pisze:ppowiedzcie mi jescze Panowie jakie wartosci ( dawka i kat ) powinny byc optymalne..
Kąt w nastawach podstawowych ,czyli basic seting ,na rozgrzanym silniku 42-50 .Dawka paliwa ok.4- 4,4 mg ,"na boschu " czwarta rubryka od lewej w bloku 000 ,wartość 20-24

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 04 lut 2014, 22:14

Kat wtrysku masz w drugiej rubryce :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl