Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.6 TD SB] Olej napędowy pod pinem LDA

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Łukasz1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
Lokalizacja: Kotfin/WPY

[80 B3 1.6 TD SB] Olej napędowy pod pinem LDA

Post autor: Łukasz1990 » 26 kwie 2011, 21:58

Witam kolegów. Dziś z ciekawości zajrzałem pod maskę i wyciągnąłem pina z LDA i zmartwiło mnie :cry: to, że pod pinem było paliwo. Powiedzcie czy to już jest koniec pompy?
Zauważyłem również, że moje audi lepiej się zbiera jak jest zimne. Jak się rozgrzeje już jest trochę gorzej :-? . Z góry dziękuje za odpowiedzi

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 kwie 2011, 22:23

Łukasz1990 pisze: Dziś z ciekawości zajrzałem pod maskę i wyciągnąłem pina z LDA i zmartwiło mnie :cry: to, że pod pinem było paliwo. Powiedzcie czy to już jest koniec pompy?
Raczej zużyty oring na bolcu po którym chodzi pin ,oring do wymiany po rozebraniu góry pompy ,ale jak bardzo nie cieknie to ja bym się nie czepiał ;-)
Łukasz1990 pisze:Zauważyłem również, że moje audi lepiej się zbiera jak jest zimne. Jak się rozgrzeje już jest trochę gorzej
O ile to nie wielki spadek mocy to powdodem jest prawdopodobnie brak icka

Awatar użytkownika
Łukasz1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
Lokalizacja: Kotfin/WPY

Post autor: Łukasz1990 » 26 kwie 2011, 22:39

Cześć MUNIOR ;-) To jest ciekawe ,że umnie w audi jest intercooler i nawet jest drożny. A co do LDA to tak bardzo nie cieknie. Czyli narazie mogę spać spokojnie :-) Dzięki za odpowiedź.

adasrogas

Post autor: adasrogas » 28 kwie 2011, 18:19

witam.
a zna ktoś może wymiar tego oringa pod pinemo którym mowa wyżej?

Awatar użytkownika
Łukasz1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
Lokalizacja: Kotfin/WPY

Post autor: Łukasz1990 » 11 lis 2011, 18:19

Jednak byłem zmuszony wymienić oring na bolcu po którym chodzi pin, bo paliwo zaczęło już cieknąć z odpowietrznika LDA. Po uszczelnieniu sucho pod pinem. Dla mnie robił to znajomy, ale jakby ktoś chciał robić sam to znalazłem w necie foto poradę http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=389389.
Munior dzięki za trafną diagnozę <piwo> .

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 11 lis 2011, 19:22

MUNIOR pisze:O ile to nie wielki spadek mocy to powdodem jest prawdopodobnie brak icka
Każde ,,SB" ma IC :roll:

[ Dodano: 2011-11-11, 19:25 ]
adasrogas pisze:a zna ktoś może wymiar tego oringa pod pinemo którym mowa wyżej?
W silniku ,,JK" z pewnością go nie znajdziesz...gdyż nie posiadasz turbo i co się z tym wiąże pompy z LDA :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga