[b4 1.9 Tdi 1Z] po naprawie pompy dawka 0 Mg/skok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 16 lut 2011, 19:45
- Lokalizacja: węgrów
[b4 1.9 Tdi 1Z] po naprawie pompy dawka 0 Mg/skok
Witam. po oddaniu pompy do naprawy gdy wrócla i ją podłączyłem, pokazuje na kts dawke 0 mg/skok. kąt wtrysku jest ok. czyżby mechanik żle ją złożyl?
co to była za naprawa , jak uszczelnienie to kolo może niema stołu i nie ustawi ci dawki ,a z resztą to najlepiej na danym silniku ustawić pod wtryski itd,grzegorzzj12345 pisze:Witam. po oddaniu pompy do naprawy gdy wrócla i ją podłączyłem, pokazuje na kts dawke 0 mg/skok. kąt wtrysku jest ok. czyżby mechanik żle ją złożyl?
kąt to wartość na silniku się ustawia bo bez mutora to jak wirtualnie , albo czegoś nam tu nie napisałeś
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 16 lut 2011, 19:45
- Lokalizacja: węgrów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 16 lut 2011, 19:45
- Lokalizacja: węgrów
a reaguje na gaz i schodzi normalnie z rpm , ciekawe czy trafił w pierścień dozujący choć wątpię że togrzegorzzj12345 pisze:jak by nie zmieniał i o jakie wartosci i tak jest 0
MUNIOR bawi się nastawnikami może podpowie
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
:mrgreen: Podpowiem tyle co wszyscy wiedzą ,jak przed naprawą pompa była ok.i mozna było ustawic dawkę ,to po naprawie powinno być tak samo .Skoro nie jest ,to człowiek który wziął za to pieniądze powinien doprowadzic pompę do ładu bo ewidentnie coś spaprał ,bo jakby nie ustawić nastawnika to jakaś dawka musi być widoczna na vagu jak już silnik odpali .A wracając do problemu to pytanie brzmi :czy na vagu widac napiecie RSW po właczeniu zapłonu ,i ew.jaka jest jego wartość ?Vision pisze:MUNIOR bawi się nastawnikami może podpowie
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
a pokazuje jakieś błędy :?: może źle złożył nastawnik i go zablokował, a jest reakcja na gaz po odpaleniu :?:
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
A który rok masz tej maszyny? Albo może inaczej, czy to bosh, czy pierburg? Bo nie zauważyłem w tym temacie a to może znaczyć sporo ze względu na to, że nastawników potencjometrycznych "raczej" się nie da naprawić.
Sprzedam nowe tulejki wózka, listwa w zderzak bez halogenu prawa, pompa wtryskowa bez nastawnika, tuleja belki tylnej LEM, zaciski hamulcowe. Kontakt PW.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 16 lut 2011, 19:45
- Lokalizacja: węgrów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Czyli falują ci obrotygrzegorzzj12345 pisze:błędy to tylko bład porównania czujnika g28(położenia wału korbowego). czujnik podmieniałem i sprawdzałem wycięcia na blasze nadawczej na wale. przepływka bosch. na gaz reaguje normalnie ale po odpuszczeniu gdy obroty spadają tarpie(tak jak by gazem naciskać i puszczać)
Skoro nie widać dawki na vagu to nie można jej ustawić ,bo niby jak :?: Nie wiem ile zainwestowałeś w "naprawę " pompy ,czy nastawnika ,ale w przypadku nastawnika potencjometrycznego to są to raczej pieniądze żle zainwestowane ,lepiej było dołozyć parę groszy ,wywalić to wszystko w cholerę i zrobić przekładkę na nastawnik indukcyjny z całą resztą osprzętu ,nie jest to wcale jakiś kosmiczny koszt i jak się robi samemu to można sie wyrobić z kwotą do 800zł max.Po przekładce zapominasz o problemie w zasadzie na zawsze ,bo nastawnik indukcyjny się zasadniczo nie psuje ,co wynika z jego konstrukcji a jeżeli już cos pada to najczęściej czujnik temp.paliwagrzegorzzj12345 pisze:zmiejszenie dawki nastawnikiem skutkuje nie odpalaniem a nadal 0 a zwiekszenie to dymu chmra i duże obroty, a co do naprawy to nastawniik
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
Podepnę się, po włożeniu pompy na auto, nie moge ustawić dawki, na deltascanie pokazuje mi ciągle 0 albo czasem wyskoczy wartośc losowa, 5,40 itp ,
Obroty jałowe fajuja jak w kamazie nastawnik do czyszczenia ? U mnie potencjometryczny siedzi , ten uwielbiany przez wszystkich
Obroty jałowe fajuja jak w kamazie nastawnik do czyszczenia ? U mnie potencjometryczny siedzi , ten uwielbiany przez wszystkich
https://audi80.pl/-b4-audi-80-avant- ... t74768.htm
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
No potencjometryczny A przed demontażem zatarł się poprzedni tłokorozdzielacz co skutkowalo urwaniem tłoczka, obawiam się ze pompa pociagła opiłki i zabiła nastawnik
Dodam ze jak przygazuje to silnik automatycznie gaśnie jak schodzi z obrotów.
Gdzies kiedyś widziałem taka z grubsza instrukcję przekłądki z MES na HDK z pinologią, mogł by ktos zapodać bo nie mogę się doszukać.
Dodam ze jak przygazuje to silnik automatycznie gaśnie jak schodzi z obrotów.
Gdzies kiedyś widziałem taka z grubsza instrukcję przekłądki z MES na HDK z pinologią, mogł by ktos zapodać bo nie mogę się doszukać.
https://audi80.pl/-b4-audi-80-avant- ... t74768.htm
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga