Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 Tdi 1Z] po naprawie pompy dawka 0 Mg/skok

grzegorzzj12345
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 16 lut 2011, 19:45
Lokalizacja: węgrów

[b4 1.9 Tdi 1Z] po naprawie pompy dawka 0 Mg/skok

Post autor: grzegorzzj12345 » 19 kwie 2011, 19:25

Witam. po oddaniu pompy do naprawy gdy wrócla i ją podłączyłem, pokazuje na kts dawke 0 mg/skok. kąt wtrysku jest ok. czyżby mechanik żle ją złożyl?

jetta1911
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:13
Lokalizacja: Duczki

Post autor: jetta1911 » 19 kwie 2011, 19:38

kolego przestaw sobie dawkę nastawnikiem i sprawdź co się dzieje

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 19 kwie 2011, 20:27

grzegorzzj12345 pisze:Witam. po oddaniu pompy do naprawy gdy wrócla i ją podłączyłem, pokazuje na kts dawke 0 mg/skok. kąt wtrysku jest ok. czyżby mechanik żle ją złożyl?
co to była za naprawa , jak uszczelnienie to kolo może niema stołu i nie ustawi ci dawki ,a z resztą to najlepiej na danym silniku ustawić pod wtryski itd,
kąt to wartość na silniku się ustawia bo bez mutora to jak wirtualnie , albo czegoś nam tu nie napisałeś
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag

grzegorzzj12345
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 16 lut 2011, 19:45
Lokalizacja: węgrów

Post autor: grzegorzzj12345 » 19 kwie 2011, 20:31

pisząc kąt ok miałem na myśli że ustawiłem jego prawidłową wartość, zmiejszenie dawki nastawnikiem skutkuje nie odpalaniem a nadal 0 a zwiekszenie to dymu chmra i duże obroty, a co do naprawy to nastawniik

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 19 kwie 2011, 20:44

na przestrzeni 1mm takie zmiany
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag

grzegorzzj12345
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 16 lut 2011, 19:45
Lokalizacja: węgrów

Post autor: grzegorzzj12345 » 19 kwie 2011, 22:23

jak by nie zmieniał i o jakie wartosci i tak jest 0

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 19 kwie 2011, 22:25

grzegorzzj12345 pisze:jak by nie zmieniał i o jakie wartosci i tak jest 0
a reaguje na gaz i schodzi normalnie z rpm , ciekawe czy trafił w pierścień dozujący choć wątpię że to
MUNIOR bawi się nastawnikami może podpowie
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 kwie 2011, 10:03

Vision pisze:MUNIOR bawi się nastawnikami może podpowie
:mrgreen: Podpowiem tyle co wszyscy wiedzą ,jak przed naprawą pompa była ok.i mozna było ustawic dawkę ,to po naprawie powinno być tak samo .Skoro nie jest ,to człowiek który wziął za to pieniądze powinien doprowadzic pompę do ładu bo ewidentnie coś spaprał ,bo jakby nie ustawić nastawnika to jakaś dawka musi być widoczna na vagu jak już silnik odpali .A wracając do problemu to pytanie brzmi :czy na vagu widac napiecie RSW po właczeniu zapłonu ,i ew.jaka jest jego wartość ?
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 23 kwie 2011, 20:10

a pokazuje jakieś błędy :?: może źle złożył nastawnik i go zablokował, a jest reakcja na gaz po odpaleniu :?:
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 24 kwie 2011, 14:57

A który rok masz tej maszyny? Albo może inaczej, czy to bosh, czy pierburg? Bo nie zauważyłem w tym temacie a to może znaczyć sporo ze względu na to, że nastawników potencjometrycznych "raczej" się nie da naprawić.
Sprzedam nowe tulejki wózka, listwa w zderzak bez halogenu prawa, pompa wtryskowa bez nastawnika, tuleja belki tylnej LEM, zaciski hamulcowe. Kontakt PW.

grzegorzzj12345
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 16 lut 2011, 19:45
Lokalizacja: węgrów

Post autor: grzegorzzj12345 » 26 kwie 2011, 10:08

błędy to tylko bład porównania czujnika g28(położenia wału korbowego). czujnik podmieniałem i sprawdzałem wycięcia na blasze nadawczej na wale. przepływka bosch. na gaz reaguje normalnie ale po odpuszczeniu gdy obroty spadają tarpie(tak jak by gazem naciskać i puszczać)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 kwie 2011, 12:33

grzegorzzj12345 pisze:błędy to tylko bład porównania czujnika g28(położenia wału korbowego). czujnik podmieniałem i sprawdzałem wycięcia na blasze nadawczej na wale. przepływka bosch. na gaz reaguje normalnie ale po odpuszczeniu gdy obroty spadają tarpie(tak jak by gazem naciskać i puszczać)
Czyli falują ci obroty
grzegorzzj12345 pisze:zmiejszenie dawki nastawnikiem skutkuje nie odpalaniem a nadal 0 a zwiekszenie to dymu chmra i duże obroty, a co do naprawy to nastawniik
Skoro nie widać dawki na vagu to nie można jej ustawić ,bo niby jak :?: Nie wiem ile zainwestowałeś w "naprawę " pompy ,czy nastawnika ,ale w przypadku nastawnika potencjometrycznego to są to raczej pieniądze żle zainwestowane :-/ ,lepiej było dołozyć parę groszy ;-) ,wywalić to wszystko w cholerę i zrobić przekładkę na nastawnik indukcyjny z całą resztą osprzętu ,nie jest to wcale jakiś kosmiczny koszt i jak się robi samemu to można sie wyrobić z kwotą do 800zł max.Po przekładce zapominasz o problemie w zasadzie na zawsze ,bo nastawnik indukcyjny się zasadniczo nie psuje ,co wynika z jego konstrukcji a jeżeli już cos pada to najczęściej czujnik temp.paliwa
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 24 lut 2015, 02:24

Podepnę się, po włożeniu pompy na auto, nie moge ustawić dawki, na deltascanie pokazuje mi ciągle 0 albo czasem wyskoczy wartośc losowa, 5,40 itp ,
Obroty jałowe fajuja jak w kamazie :D nastawnik do czyszczenia ? U mnie potencjometryczny siedzi , ten uwielbiany przez wszystkich :D
https://audi80.pl/-b4-audi-80-avant- ... t74768.htm

Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 24 lut 2015, 13:13

Jak masz potencjometryczny to zapomnij o czyszczeniu a przed demontażem pompy było ok? co robiłeś w pompie?
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 24 lut 2015, 14:32

No potencjometryczny :D A przed demontażem zatarł się poprzedni tłokorozdzielacz co skutkowalo urwaniem tłoczka, obawiam się ze pompa pociagła opiłki i zabiła nastawnik :P

Dodam ze jak przygazuje to silnik automatycznie gaśnie jak schodzi z obrotów.

Gdzies kiedyś widziałem taka z grubsza instrukcję przekłądki z MES na HDK z pinologią, mogł by ktos zapodać bo nie mogę się doszukać.
https://audi80.pl/-b4-audi-80-avant- ... t74768.htm

Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga