Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] Pomoa wtryskowa z LDA i bez w 1.6TD.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 paź 2008, 15:42

Ja obecnie jeżdżę na 1bar no w porywach może minimalnie ponad. Tak myślę nad podkręceniem jej jeszcze do 1,1 - 1,2, tylko wiadomo, jest trochę strachu.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 30 paź 2008, 20:13

Labiel pisze:Tak myślę nad podkręceniem jej jeszcze do 1,1 - 1,2, tylko wiadomo, jest trochę strachu.
Kręcić i się o nic nie bój walnij obrazu na 1.4 bara daje swoją reputacje że się nic nie stanie. <ok>

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 30 paź 2008, 20:16

Solskier pisze:
Labiel pisze:Tak myślę nad podkręceniem jej jeszcze do 1,1 - 1,2, tylko wiadomo, jest trochę strachu.
Kręcić i się o nic nie bój walnij obrazu na 1.4 bara daje swoją reputacje że się nic nie stanie. <ok>

... Niech najpierw wsadzi FMIC i dopiero podkręca ciśnienie turbodoładowania :mrgreen:

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 30 paź 2008, 20:19

Labiel pisze:
jak umiejętnie jeździsz to i 1,5bara nie zabije silnika
Nie tyle o silnik bym się martwił co o uszczelkę pod głowicą. Jak sądzicie ile taka standardowa jest w stanie wytrzymać?
przemo89_2006 pisze:mysle ze 1bar w zupelnosci starczy...
Hmy, tylko że silnik na samym powietrzu nie chodzi. Jak do tego powietrza nie będzie dawki to za dużo nie zdziałasz. Znowu jak podniesiesz dawkę to owszem, przy tym ciśnieniu będzie miał więcej mocy, ale przy braku ciśnienia (czyli praktycznie cały czas przy spokojnej jeździe do 90 km ) będzie ci kopcił i pewnie spali ci więcej.
no tak, ale przeciez nie wytrzepie odrazu tyle kasy zeby pompe wymieniac, pozniej sie zalozy ta z lda, ale trzebabedzie dobrze kupic,zeby nie trafic na jakies gowno zajezdzone i zeby sie silnik ze mnie nie smial w zime... :) ta co mam to wiem co to jest, bo byla niedawno regenerowana, tak samo jak i wtryski, poprzedni wlasciciel to robil, widac wszedzie na pompie przy regulacjach zolta farbe. zebym wiedzial w madrych pieniadzach taki silniczek td to bym kupil, ale wydac teraz z 1200zl za motor to lepiej tego przerobic co mnie wyniesie z 500zl. a propo to SB ma taka sama komprwsje jak i JP, czyli 23:1 no nie?? tylko ktorys tam ma 19:1 tylko juz nie pamietam jaki to typ silnika...
Ostatnio zmieniony 30 paź 2008, 20:21 przez przemo89_2006, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 paź 2008, 20:19

Solskier pisze:
Labiel pisze:Tak myślę nad podkręceniem jej jeszcze do 1,1 - 1,2, tylko wiadomo, jest trochę strachu.
Kręcić i się o nic nie bój walnij obrazu na 1.4 bara daje swoją reputacje że się nic nie stanie. <ok>
Osz ty choler*** :evil: Żeś mnie teraz podkusił :mrgreen: Jutro może zobaczę do LDA jak wygląda sytuacja, czy dawka dochodzi już do maksa, a jeśli nie to jeszcze zetnie się podkładkę, bo po ostatnim zabiegu czuję różnicę, a auto nie kopci czyli jest dobrze - no ale mam chłodne dni. Na lato musi już musowo być jakiś większy ICek bo tak ciekawie nie będzie.

Obecnie 1bar, LDA wykorzystany prawie na maks czyli przy kolejnym zwiększeniu ciśnienia trzeba już myśleć o większej dawce :-P

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 paź 2008, 20:21

grinch pisze:... Niech najpierw wsadzi FMIC i dopiero podkręca ciśnienie turbodoładowania :mrgreen:
Spoko, zima idzie więc myślę że na ori na razie pociągnie. Ale fakt, na lato to musowo musi być większy.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 30 paź 2008, 20:36

Labiel pisze:Jutro może zobaczę do LDA jak wygląda sytuacja, czy dawka dochodzi już do maksa, a jeśli nie to jeszcze zetnie się podkładkę,
A weź wywal tą podkładkę w buraki, na co Ci ona, kręć pina na maxa, podkładka out (oczywiscie po sprawdzeniu dokąd dochodzi pin) dawka na pompie co najmniej o pół obrotu, doładowanie 1.4 bara FMIC i zacznie to w końcu jakoś jeździć <cieszy> Zresztą spytaj grinch, jak mu wujek Solskier zrobił to Ci sam powie <ok>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 paź 2008, 20:46

Solskier pisze:A weź wywal tą podkładkę w buraki, na co Ci ona, kręć pina na maxa, podkładka out
I podejrzewam że tak właśnie zrobię. Obecnie podkładka ma może z 1-1,5mm ale tak mi się wydaje że tyle właśnie gdzieś zostało mi jeszcze do maksymalnego wykorzystania PINa. Jutro właśnie chcę to sprawdzić, dokąd jest rysa.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 30 paź 2008, 20:53

Do dzieła <ok> Chyba starczy tego OT :-P :mrgreen:

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 31 paź 2008, 16:25

A ja mam takie pytanie: jaki bylby efekt gdybym zalozyl pompe z LDA do zwyklego 1.6D byla by jakas roznica czy nie warto sie brudzic bo pompa lezy spokojnie w garazu :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 31 paź 2008, 16:59

Fighter001 pisze:A ja mam takie pytanie: jaki bylby efekt gdybym zalozyl pompe z LDA do zwyklego 1.6D byla by jakas roznica czy nie warto sie brudzic bo pompa lezy spokojnie w garazu :mrgreen:
Chyba nie warto. Co z tego że pompa ma możliwość podania większej dawki paliwa jak nie będzie do tego powietrza. Natomiast ciekawe jaki byłyby efekt gdyby założyć tą pompę plus wtryski od SB. Są wydajniejsze niż w zwykłym 1,6D, pracują na większym ciśnieniu. Może jakaś delikatna różnica na plus by była, ale to tylko gdybanie.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 31 paź 2008, 17:20

Fighter001 pisze:A ja mam takie pytanie: jaki bylby efekt gdybym zalozyl pompe z LDA do zwyklego 1.6D byla by jakas roznica czy nie warto sie brudzic bo pompa lezy spokojnie w garazu :mrgreen:
Byłby ten sam efekt co podniesie dawki na Twojej ori pompie, bez turba nic się tu nie zmieni, no chyba że zachmurzenie za Tobą <ok>

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 01 lis 2008, 16:55

Aktualnie to zachmurzenia brak :mrgreen: a jak nic to nie da to sie nie skusze jednak a juz myslalem ze bedzie wiecej mocy do ciagniecia tego wozu pancernego :lol:

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 01 lis 2008, 18:21

Jeśli masz sprawne wtryski z tego "sb" to załóż do "jk" i powinno byc lepiej, a pompa jak jest dobra to sobie z wtryskami poradzi. Zawsze więcej mocy <mikolaj>

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

zazolenie turba-reaktywacja...

Post autor: przemo89_2006 » 05 lis 2008, 17:48

witam ponownie, otoz zakupilem dzisiaj juz prawie wszystkie czary do uturbienia.. kupilem turbinke KKK 24K, i mam pytanie-dobra ona jest?? slyszalem ze nawet nawet, chcialbym zeby mi ktos znajacy sie na temacie tej turbiny powiedzial mi co ona potrafi. turbinka po regeneracji miala przejechane z 30 tyz, luz na wirniku jest minimalny, nawet nie ma 1mm. i reszta wszystkich gratkow na zdjeciu. po ile stoja takie turba?? bo mi sie wydaje ze bardzo malo dalem za nia(w koncu od znajomego kumpla, lezalo mu i zastepowalo tylko. prosze o porade... Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl