[B4 1.9 1Z] Pomocy jak wyjąć wtryski ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Każde z podobnego silnika tdi ...ale najpierw radzę sprawdzić twoje Kupowanie wtrysków o nieznanej histori ,to loteria ,zwykle daleko im chocby do stanu dobrego ...szybka weryfikacja na maszynce do sprawdzania cisnienia ,szybko sprowadza na ziemie po zakupie...nawet dobre,które zbyt długo leżą ,zaczynaja lać o czym się nie dawno przekonałem ...i nie pomogło lezenie w ropiehej pisze:A jakie moge założyć wtryski mam przepływke bosch
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jednosprężynowe wtryski są niższe troche, Kabelek we wtrysku sterującym jednosprężynowym jest zwrócony w strone chłodnicy, a co do reszty wtrysków to spójrz na nakrętki przewodów wtryskowych, jeżeli są poniżej plaszczyzny dekla zaworów to są jednosprężynowe, a jeśli są na równi z deklem to masz dwu sprężynowe, ale raczej nikt nie miesza ze sobą wtrysków, co najwyżej jak padł sterujący a nie znalazł jednosprężynowego to mógl wstawić ten dwusprężynowy.hej pisze:coś czytałem że są wtryski jedno sprężynowe i dwu sprężynowe .można bez problemu zamienić jedno sprężynowe na dwu sprężynowe .trzeba coś zmieniać potem w dawke paliwa ,kąt wtrysku itp. ja mam auto z 92r. i nie wiem jakie mam wtryski jak je zozpoznać?
Do przejścia na dwusprężynowe wtryski potrzebne są jeszcze dystanse pod łapki i przewody do wtryskiwaczy, nie wiem jak ma się sytuacja do szpilek- czy sa dłuższe troche czy może tej samej długości.
Kąt wtrysku zmieni się bo jednosprężynowe mają 246 bar
dawke też możesz sobie skorygować jeśli za mała była i podciągnąć do 15 jednostek.