Witam
Ostatnio czyściłem nastawnik wszystko wyszło ok.Odpalanie na dotyk i tak było około 1000km.
Od kilku dni zaczeły się problemy przy odpalaniu a mianowicie muszę pochełtać kilka razy zanim zapali [ swiece ok prad tez jest ok ] -sprawdzone
Co zobaczyłem mam delikatne powietrze na dolocie z filtra paliwa do pompy i mokrą pompę od spodu w ropie czyli gdzieś mi przepuszcza [ nie na nastawniku ] -sprawdziłem
Proszę o odpowiedz gdzie to moze ciec [ skąd ] że pompa od dołu mokra czy sam jestem w stanie ewentualnie to zrobić i czy ktoś moze ma schemat-rysunek pompy skad mozliwe sa wycieki.
Czuję że przez tą nieszczelność w pompie mam te problemy z odpaleniem, jest tak jak postoii kilka godzin.Jak odpalę i zgaszę to juz pali ok.nawet zimny.
-Jazda ok przyspieszanie ok
[B4 1,9 TDI 90km. 1Z] POMPA WTRYSKOWA-WYCIEK
W wyniku nieszczelności obniza się ciśnienie wewnątrz pompy i musisz dłuzej pokręcić, żeby po postoju pompa nabrała ciśnienia i podała paliwo na wtryski. Powietrze na wejściu jak się domyslam bierze się z ubytku paliwa w pompie.
Jedyny sposob to naprawić nieszczelność. A gdzie cieknie? Nie wiem jak w 1Z ale w AAZ ciekło mi w okolicy przyspieszacza. Jak go nie masz i zaślepienie jest szczelne to szukaj paliwa przy oringu na wałku przy kole pasowym albo wyżej w górnym sektorze pompy.
Z chęcia dowiedziałbym się jak inni koledzy sprawdzają nieszcze miejsca w swoich pompach bez potrzeby wymontowywania.
Pozdrawiam
Jedyny sposob to naprawić nieszczelność. A gdzie cieknie? Nie wiem jak w 1Z ale w AAZ ciekło mi w okolicy przyspieszacza. Jak go nie masz i zaślepienie jest szczelne to szukaj paliwa przy oringu na wałku przy kole pasowym albo wyżej w górnym sektorze pompy.
Z chęcia dowiedziałbym się jak inni koledzy sprawdzają nieszcze miejsca w swoich pompach bez potrzeby wymontowywania.
Pozdrawiam