Dla tego sobie odpuszczam i nie ruszam gowna bo zacznie bardziej smierdzieć, a koncowki najwyzej sprzedam komus.MUNIOR pisze:Szkoda czasu na takie bezsensowne "testy " .Jak chcesz wiedzieć w jakim stanie masz wtryski to wyciąg i daj do sprawdzenia .Sprawdzanie korekcji nie zawsze wykaże niesprawne wtryskiwacze ...zdarza sie ze korekcje wyglądaję ładnie ,a wtryski szmelc jak się sprawdzi na maszynceCo powiecie by zrobic próbę przelewową na jałowych i na przykład 1500rpm? Czy to ma jakis sens na VP?
Co dokladnie mógłbym z tego wywnioskowac?Z 4 na 3 to zwiekszyłeś dawkę ...troche to nie logiczne ,ale tu mniejsza cyfra to wieksza dawkaKokoJambo pisze:Wczoraj sprawdzałem korekty to najwieksze mialem -1.35mg na dawce 4.0mg (silnik 87st C). Zmniejszylem dawke na probe na 3.1mg
Jezdze juz pare dni na zwiekszonej dawce ogolnke chcialem zmniejszyc ale stwerdzilem ze sprawdzę jeszcze na wiekszej
Od zmiany zrobilem jakkies 100km, zdarzy sie zatelepie,ale jakby mniej..
Kupie jakis syf do czyszczenia wtryskow i zobacze jeszze czy mzoe cos sie poorawi potem chce zmniejszyć na 4,5.. i zobaczyc efekt.
Jak kupilem audi to miala 6,5mg dawke, ale ciekły uszczelki nastawnika, wymienilem, i ustawilem na okolo 4mg i wtedy po zjmke wlasnie byly takie sytuacje jak robilo sie cieplej w granicy 0-20st
Dobra nie ma co robic off topu.
Napisze jak cos sie poprawi