Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Szarpanie/ Falujace obroty

ODPOWIEDZ
Buczek136
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 20 paź 2014, 20:03
Lokalizacja: Inowrocław

[B4 1.9 1Z] Szarpanie/ Falujace obroty

Post autor: Buczek136 » 20 paź 2014, 20:34

Witam, jestem nowy mam nadzieje ,że dział oki jakby co to przepraszam i poprawcie ;D
Rzecz jest następująca iż gdyż standard czyli nastawnik, który mam jest indukcyjny( cały osprzęt Pierburga-audi z 94r) kwalifikuje się do czyszczenia. Auto szarpie podczas jazdy i falują obroty. pomaga odpięcie kostki na skrzyni ale czasem i tak szarpie przy niskich prędkościach na 2 i 3. Na dodatek auto cięężko odpala na zimnym silniku( trzeba go męczyć z 3 razy długo przy tym kręcąc rozrusznikiem) nie wiem jaka może być tego przyczyna.
Nie jestem mechanikiem (jestem lakiernikiem) ale przy silniku lubię grzebać z tym ,że to mój pierwszy silnik diesla ,który mam dopiero 2 miesiąc bo niedawno kupiłem Audiczke.
Nie wiem może i dałbym radę sam to naprawić, jednak wole jak obok jest jakaś doświadczona osoba :mrgreen:
Po za tym nie mam vaga żeby cokolwiek sprawdzić .
Byłby ktoś z okolić Kujawsko-Pomorskiego ,a może nawet samego Inowrocławia ,kto mógłby mi to naprawić??
Proszę Was Bardzo i Pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów :-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 paź 2014, 20:44

Buczek136 pisze:Byłby ktoś z okolić Kujawsko-Pomorskiego ,a może nawet samego Inowrocławia ,kto mógłby mi to naprawić??