A nie lepiej zajrzec co sie dzieje z obecną pompą? czasem wystarczy zrobic obudowe, wymienic rolki to koszt 170zł plus 30ł usczelki i jakas tam robota, a nie bawic sie w niewiadome uzywki??
Poza tym 110KM mialy inny timing...
[ passat B4 1Z problem z szrpaniem ]
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Niektórym nie przetłumaczysz ...uzywka to cud -miód ,bo za 200-300zł mozna kupić ...a pewnie ze można ,bo sam kupuje ,i czasem nawet taniej ...tyle że to loteria ,bo czasem jest ok,a czasem niestety zonk ...w najlepszym przypadku wszystko zastane ,bo lezała bez paliwa ...a nawet jak smiaga ,to stare uszczelki mogą się rozciec w kazdej chwili ...mnie to nie przeszkadza ,bo sobie rozbiorę ,posprawdzam ,rozruszam ,wymienię uszczelki ....ale ktoś kto kupuje i chce od razu założyć żeby śmiagała ,może się zdziwić ,bo często własnie pompa jest zastana .W przypadku rzeczonej pompy z z seata leona 110 koni ,niestety pompa nie bedzie pasowała flanszą do żadnego 1z ...reszta jak timing ,to szczegół ,bo z timingiem od 110 tki ,hulalo by w 90 tce ,bez wiekszych problemówbartek18150 pisze:A nie lepiej zajrzec co sie dzieje z obecną pompą? czasem wystarczy zrobic obudowe, wymienic rolki to koszt 170zł plus 30ł usczelki i jakas tam robota, a nie bawic sie w niewiadome uzywki??
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: