Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Wtryski do B4 1Z

wacha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 01 mar 2010, 15:27

[B4 1.9 1Z] Wtryski do B4 1Z

Post autor: wacha » 22 lis 2015, 16:37

Witam,
Panowie potrzebuję porady na temat wymiany wtrysków do 1.9 TDI. Mianowicie wszystko wskazuje,że padnięty mam wtryska sterujący ale rozważam wymianę kompletu. Na allegro znalazłem taka ofertę: http://allegro.pl/216-wtryski-1-9-tdi-0 ... 48626.html , jednak przeglądając tematy na forum zauważyłem, że często decydujecie się na tańsze używki. Czy moglibyście doradzić czego i gdzie najlepiej szukać? A może ktoś z Was panowie ma taki sprawny komplet w dobrej cenie?
Pozdrawiam, Maciej

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 22 lis 2015, 16:59

Lepiej dołóż pare groszy i weź na
Końcówkach WZM

Tylko tu w tej cenie musisz swoje odesłać, Ale pogadaj ze sprzedającym bo może będzie miał gotowe wtryski do montażu bez odsyłania swoich, wtedy płacisz 100 zł więcej.
Ostatnio miał dwa komplety gotowych do wysłania, ale widocznie już poszły.

wacha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 01 mar 2010, 15:27

Post autor: wacha » 26 lis 2015, 06:56

Witam, panowie czy moglibyście zweryfikować i podpowiedzieć czy wtryski o nr: sterujący - 038130202 C oraz pozostałe - 028130203 F , będą pasowały do 1Z? wtyczka sterującego na krótkim przewodzie.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 26 lis 2015, 10:10

wacha pisze:Witam, panowie czy moglibyście zweryfikować i podpowiedzieć czy wtryski o nr: sterujący - 038130202 C oraz pozostałe - 028130203 F , będą pasowały do 1Z? wtyczka sterującego na krótkim przewodzie.
fizycznie będą pasować , po wpisaniu w allegro pokazuje , że to są wtryski z SDI

Lepiej poszukaj od AFN'a wtrysków.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 26 lis 2015, 13:42

NA tych bd jeszcze słabszy jak na tych org z 1Z
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 26 lis 2015, 14:42

Chyba , że chcesz na nowych końcówkach 216 WZM , Ale to i program trzeba zrobić od razu pod takie wtryski

wacha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 01 mar 2010, 15:27

Post autor: wacha » 30 lis 2015, 08:18

Panowie moglibyście rzucić okiem

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 lis 2015, 17:02

wacha pisze:Panowie moglibyście rzucić okiem
No a tam gdzie robiłeś tą " diagnostykę " nic ci nie powiedzieli :?: oczy mnie bolą ,ja na "to " patrzę :roll: ...nie widać statycznego kąta wtrysku ,jedynie bład ...jedyne sensowne co widać ,to korekcje wtryskiwaczy ,które są duże ...stanowczo za duże ...a tak na marginesie ,to nie wiem ile zapłaciłeś za taką "diagnostykę ",ale ja bym się wstydził robić taką "diagnozę " nawet za darmo :roll:
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

wacha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 01 mar 2010, 15:27

Post autor: wacha » 30 lis 2015, 20:13

Za diagnozę nic nie płaciłem, chyba nic, bo gościu wziął ode mnie 100 za czyszczenie nastawnika i uszczelki do niego. Dał mi ten wydruk i stwierdził, że sterujący walniety a pozostałe też w nienajlepszej kondycji.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 lis 2015, 21:31

wacha pisze:Dał mi ten wydruk i stwierdził, że sterujący walniety .
Ciekawe po czym ten spec stwierdził ,że sterujacy "walnięty ",bo ja po tym co widze ,tego bym nie powiedział ...pewnie intuicja mu podpowiedziała ,bo w błędach nic o tym nie ma ;-)
padnieta cewka od sterującego ,bedzie na pewno ''widoczna '' w błedach ,jako nie dający się skasować błąd G80 ,ale szwaknujacy ''szarpiacy " sterujacy ,już nie koniecznie będzie zapisany w błedach
[ Dodano: 2015-11-30, 21:31 ]
wacha pisze:a pozostałe też w nienajlepszej kondycji.
z tym się zgodzę
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

wacha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 01 mar 2010, 15:27

Post autor: wacha » 01 gru 2015, 13:02

Przy ok 3 tyś obr. przerywał tak jakby odcinało paliwo no i 120km/h później ciężko. Wstawiłem teraz komplet ale z SDI bo takie łatwo dostałem bardzo niedrogo i teraz motor pracuje dobrze ( nie szarpie ) no ale brakuje mocy, no i z paleniem gorzej bo ciśnienie maja większe o ok 30 bar. Te ori które wyjąłem rzeczywiście nie rozpylały tak jak powinny ( przynajmniej wizualnie takie odniosłem wrażenie ) bo sprawdzałem na pompce u kolegi w garage żeby porównać jedne i drugie. Kąt wtrysku na tych z SDI mam teraz mocno poza zakresem hen wysoko :) , lecz zanim ustawie to poszukam jeszcze wtrysków od AFN, być może się uda :) Jeżeli jest ktoś na forum i miałby takowe to bardzo proszę o info na priv.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 gru 2015, 17:25

wacha pisze:Przy ok 3 tyś obr. przerywał tak jakby odcinało paliwo
Jak na ok.sekundę ,tak jakby wyłaczyć zapłon,to faktycznie objaw szwankującego wtrysku sterującego ....jak ''odcinka "nagła z utratą mocy na stałe ,która wraca po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ,to bez związku ze sterującym
wacha pisze:Wstawiłem teraz komplet ale z SDI bo takie łatwo dostałem bardzo niedrogo i teraz motor pracuje dobrze ( nie szarpie ) no ale brakuje mocy,
Nie dziwota ,bo mają mniesze otworki niż wtryski w ori 1z ;-)
wacha pisze:poszukam jeszcze wtrysków od AFN
i to jest bardzo dobry pomysł 8-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

wacha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 01 mar 2010, 15:27

Post autor: wacha » 01 gru 2015, 19:03

MUNIOR pisze: Jak na ok.sekundę ,tak jakby wyłaczyć zapłon,to faktycznie objaw szwankującego wtrysku sterującego ....jak ''odcinka "nagła z utratą mocy na stałe ,która wraca po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ,to bez związku ze sterującym
Zdecydowanie wariant pierwszy .

gomezz86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 21 cze 2015, 15:58
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gomezz86 » 04 mar 2016, 21:34

Napisze swoją historię ;) bo dziś też miałem problem z wtryskami. Zdecydowałem się na sprawdzenie wtrysków bo auto trochę kopciło, kolega jako że pracuje w disel sevice, sprawidził mi za darmo. Ja wcześniej trochę poczytałem i zdecydowałem że jak bd niesprawne, kupuje od razu wtryski AFN. Diagnoza 4 wtryski kaput. Znalazłem firmę przez allegro GB import (sporo pozytywnych opinii), mają wtryski AFN, używane, sprawdzone. Przedzwoniłem i uprzedziłem że sprawdze wtryski ponownie w profesjonalnym serwisie, mówią że niema sprawy wtryski są pewne. Zapłaciłem za komplet 250zł, dałem kumplowi do sprawdzenia i chu@@ znów 4 kaput. Jutro jadę oddać i po kase. Tak że firmy GB Import jeśli chodzi o wtryski nie polecam. A co do moich wtrysków to zostają obecne, kolega mi wymieni tylko końcówki i powinno być git. Z racji tego nie mam za dużo czasu, AFN odkładam na przyszłość.

pozdro

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 04 mar 2016, 22:34

gomezz86 pisze:Napisze swoją historię ;) bo dziś też miałem problem z wtryskami. Zdecydowałem się na sprawdzenie wtrysków bo auto trochę kopciło, kolega jako że pracuje w disel sevice, sprawidził mi za darmo. Ja wcześniej trochę poczytałem i zdecydowałem że jak bd niesprawne, kupuje od razu wtryski AFN. Diagnoza 4 wtryski kaput. Znalazłem firmę przez allegro GB import (sporo pozytywnych opinii), mają wtryski AFN, używane, sprawdzone. Przedzwoniłem i uprzedziłem że sprawdze wtryski ponownie w profesjonalnym serwisie, mówią że niema sprawy wtryski są pewne. Zapłaciłem za komplet 250zł, dałem kumplowi do sprawdzenia i chu@@ znów 4 kaput. Jutro jadę oddać i po kase. Tak że firmy GB Import jeśli chodzi o wtryski nie polecam. A co do moich wtrysków to zostają obecne, kolega mi wymieni tylko końcówki i powinno być git. Z racji tego nie mam za dużo czasu, AFN odkładam na przyszłość.

pozdro
Można kolego założyć końcówki 205 jak w afn do twoich wtrysków I już masz afn. Ale wiem że to mało I od razu bym założył min 210 lub 216. Będzie na przyszłość.
1z, komp 16 bit made by kostrz, wtryski 0,210, egr out, kat out, wolna odma, skrzynia een. Co dalej czas pokaże.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga