Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1z] wymiana końcówek wtryskiwaczy

hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

Post autor: hej » 14 kwie 2011, 21:09

ap ropo wymiany końcówek wtryskiwaczy wymienia się tylko trzy ???? czy na wtrysku sterującym też czy wymienia się go całego ??
hej

hemp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 15 cze 2007, 16:25
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: hemp » 14 kwie 2011, 21:38

wymienia sie cztery

hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

Post autor: hej » 20 kwie 2011, 19:43

to jeszcze bym prosił o link z instrukcją wymiany końcówek wtryskiwaczy
hej

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 20 kwie 2011, 19:48

MUNIOR pisze:.Ale jak wtryskiwacz trzyma pierwsze ciśnienie ,to raczej nie zdarza się żeby nie trzymał drugiego
bosch nie przewidywał regulacji 2 ciśnienia wychodzi z 1 (zależne)
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 24 sie 2015, 11:54

odkopie temat...

powiedzcie mi taka rzecz, wymieniłem wtryski na afn'a a moje wtryski z 1z powodowały mega kopcenie i ogólnie łapanie fauli, wyskoczył mi na nich błąd 0550, da sie je zregenerować, czy już tylko kosz? jeżeli się da to czy można z nich zrobić jakieś o większej przepustowości, np 0,216 albo 0,230?
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 24 sie 2015, 13:56

ten błąd to 550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku . i nic z wtryskami nie ma wspolnego :D
znajduje sie on w pompie wtryskowej.
Był bosch - Jest juz pierburg :D
Pompa Afn&11, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 24 sie 2015, 14:00

cóż dziwne po wymianie wtrysków zniknął, ale czytałem gdzieś że właśnie wadliwy wtrysk sterujący jest powodem tego błędu, jednak bardziej niż rozszyfrowanie błędu interesuje mnie to czy moje wtryski z 1z da się zregenerować tak żeby po tej operacji miały większą przepustowość, rzędu wspomnianych wyżej 0,216-0,230
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 24 sie 2015, 14:16

moszna xD kupujesz koncowki WZM polskiej firmy ...tylko nie pamietam czy one maja delikatnie mniejsze osoagi od 0.210 czy od 0.216 :( kuzwa zapomnialem sam ... 0.230 to weź nie przesadzaj juz... wieksze turbo trzeba i jakis fmic by sie przydal :D bo bedzie dym... no i tez słyszalem cos na temat trudnego odpalania w zimie na tych 0.230 :D
a tez mi sie przypomniało, ze po wymianie z ori na 0.210 musiałem kąt wtrysku zmieniac bo poza wykresem był. ale błedu nie mialem zadnego
Był bosch - Jest juz pierburg :D
Pompa Afn&11, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 sie 2015, 16:19

Kolczat pisze:cóż dziwne po wymianie wtrysków zniknął
Jeżeli na vagu nie pokazuje kata wtrysku to może byc uszkodzona cewka we wtrysku sterującym. Zmierz Ω oporność Ω sterującego.

Swoje poprzednie wtryski z 1Z możesz zregenerować, tzn dac do pompiarza na wymiane końcówek wtryskiwaczy i regulację cisnień 190/300 . Jak juz robic to bierz wtedy 216-tki Wzm , jakis czas temu były po 80 zł za sztuke, ewentualnie z Boscha , ale wtedy około 250 zł sztuka i dodatkowo w Boschu jest to kompletny zestaw naprawczy wtryskiwacza z podkładką i trzpieniem.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 25 sie 2015, 09:02

te WZM są dobre? bo cena nastraja na kłopoty... choć podejrzewam, że zależy to od stanu ogólnego, wtrysków, że jeżeli jest do wymiany tylko końcówka to pewnie warto WZM, ale jeżeli wtrysk ma głębsze wady to pewnie Bosche, dobrze myślę?
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 25 sie 2015, 10:40

dobre są . tylko w osiągach wychodzi o ok. 2-3 konie mniej w porownaniu do 0.216.
ludzie poprawcie mnie. Info wiadome z wykresu hamowni pewnego typa na facebooku.
Ostatnio zmieniony 25 sie 2015, 11:46 przez szymon_xd2, łącznie zmieniany 1 raz.
Był bosch - Jest juz pierburg :D
Pompa Afn&11, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 25 sie 2015, 11:21

wzm-y zrobione na 216 są gorsze od orginalnych 210?
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 25 sie 2015, 11:46

ehh pisałem wyzej , że nie pamietam czy były robione na 0.210 czy na 0.216. Prosiłem o poprawe :D Jeżeli twierdzisz, że są robione na 0.216 to tak jak pisałem nie są takie same jak ori 0.216 - tylko delikatnie gorsze :) Ale cenowo wyglada to przyzwoicie :D
Był bosch - Jest juz pierburg :D
Pompa Afn&11, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 25 sie 2015, 11:57

a przepraszam, nie skojarzyłem że pisałeś wcześniej :/

na forum a4 koleś zajmuje się regeneracją i twierdzi że WZM'y to końcówki kiedyś produkowane dla Boscha, jednak jakoś umowy się pozmieniały i nie chcieli produkować niby gorszych końcówek niż dotychczas, dlatego też ciekawiła mnie Twoja odpowiedź
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 25 sie 2015, 12:14

ciekawi mnie rożnica miedzy koncówka boscha a WZM bo róznica jest kolosalna ;D
Był bosch - Jest juz pierburg :D
Pompa Afn&11, Ecu 16 Bit +Soft by KOSTRZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga