Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 1.9 TDi 1Z ] Zawór magnetyczny pompy

adikos

[ B4 1.9 TDi 1Z ] Zawór magnetyczny pompy

Post autor: adikos » 07 gru 2010, 15:46

Witam mam problem z moja pompa wtryskową mianowicie cieknie mi z miejsca gdzie jest zawór magnetyczny.Po wymianie oringu na zaworze magnetycznym dalej przecieka co może być tego powodem

Awatar użytkownika
audi1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:41
Lokalizacja: Kraków

Post autor: audi1993 » 09 gru 2010, 11:48

jeżeli chodzi ci o zawór odcięcia paliwa, to cieknie pewnie ci z pod nastawnika a jeżeli chodzi ci o elektrozawór n108 to cieknie ci z pod głowicy pompy i masz pompe do wyjęcia.
N108 to ten z białym dekielkiem i dwoma przewodami.

sowa_81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 08 kwie 2008, 18:20
Lokalizacja: Warszawa/WF

Post autor: sowa_81 » 17 sty 2011, 19:03

audi1993 pisze:elektrozawór n108
Witam.Podepnę się pod temat.Chodzi mi dokładnie o ten n108 -regulator kąta wtrysku.
Czy któryś z kolegów mógłby mi powiedzieć,ile kosztuje nowy zawór? i podać jego numer.
Z góry dziękuję.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 17 sty 2011, 19:55

proszę bardzo <ok> http://allegro.pl/elektrozawor-kata-wtr ... 43738.html jak coś to mam ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 sty 2011, 20:02

sowa_81 pisze:Witam.Podepnę się pod temat.Chodzi mi dokładnie o ten n108 -regulator kąta wtrysku.
Czy któryś z kolegów mógłby mi powiedzieć,ile kosztuje nowy zawór?
Zanim go wymienisz ,upewnij się że nie działa przawidłowo ,najlepiej widać na vagu .Jak chcesz to mam taki na zbyciu 100% sprawny ,na pewno bedzie dużo taniej niż pod podanym linkiem ;-)

sowa_81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 08 kwie 2008, 18:20
Lokalizacja: Warszawa/WF

Post autor: sowa_81 » 17 sty 2011, 20:43

Tak wiem że tu jest,przeglądałem już allegro,ale dziękuję za zainteresowanie
MUNIOR pisze:Zanim go wymienisz ,upewnij się że nie działa przawidłowo ,najlepiej widać na vagu
Auto zaczęło ostatnio coś się zamulać (straciło moc).Wiem że przyczyn może być wiele.
Audi trafiło do fachowca (będzie podpięte pod Vag-a).
Pytam się dlatego że brat w T4 miał właśnie walnięty ten elektrozawór (podmienił na używkę) i auto śmiga jak należy.
MUNIOR pisze:Jak chcesz to mam taki na zbyciu
będę miał na uwadze w razie czego :-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 17 sty 2011, 21:07

no właśnie Vag ci dużo powie <ok>

Awatar użytkownika
kamilek89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 528
Rejestracja: 04 lip 2009, 08:58
Lokalizacja: ŁUBNO/ RZE

Post autor: kamilek89 » 03 lut 2011, 20:04

jak masz zamiar kupowąc części do pompy to szczerze Ci polecam kup sobie calą pompę i lepiej na tym wyjdziesz :lol: pojedyńcze elementy wyjdą Ci srożej jak cała pompa :-/

miconal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 03 lut 2013, 17:27

Post autor: miconal » 03 lut 2013, 17:42

witam mam taki problem z mojom 80 b4 1.9 tdi mam ustawiony rozrząd i niemogę odpalić prubowałem już na plaka ale nic z tego tylko troche pochodzi i głośno klepie z góry dzięki za odp:

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 03 lut 2013, 18:00

Jak głośno klepie to sprawdź czy napewno rozrząd dobrze złożony, albo spróbuj popuścić popme i odsunąć ją od silnika (opóźnić zapłon)

miconal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 03 lut 2013, 17:27

Post autor: miconal » 03 lut 2013, 18:07

ale czy to pomorze bo wcale niechce zapalić tylko jak psikne plakiem to ledwo co trybi i przytym strarznie głośno klepie czy to zawory czy może coś innego. :?:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 lut 2013, 18:24

miconal pisze:witam mam taki problem z mojom 80 b4 1.9 tdi mam ustawiony rozrząd i niemogę odpalić prubowałem już na plaka ale nic z tego tylko troche pochodzi i głośno klepie z góry dzięki za odp:
Po takim lakonicznym opisie to wiesz :roll: nie wysiliłeś się ...Możesz jaśniej :?: Co to znaczy
miconal pisze:mam ustawiony rozrząd i nie mogę odpalić
Wymieniałeś ten rozrząd :?: czy samo ci się tak nagle zrobiło :?: wysil się trochę i opisz dokładnie co i jak bo nikt tu nie jest wróżką 8-)

miconal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 03 lut 2013, 17:27

Post autor: miconal » 03 lut 2013, 18:49

w czasie jazdy zaczoł głośno klepać to sie zaczymałem i scholowałem auto z obawy przed tym że cos sie stało z zaworami lub że rozrząd sie przestawił to postanowiłem ustawić rorząd na nowo i nic teraz to wogóle nie odpala tak jak wczesniej wspomniałem wszystko ustawiłem jak trzeba i nic to sprubowałem plaka to tylko troche zaskoczył i przytym klepie głośno ale nieodpala w dalszym ciągu com mam z tym zrobić .

[ Dodano: 2013-02-03, 18:55 ]
rozrząd ustawiam w taki sposub ściągnełem pokrywe zaworów i na wałku z tyłu jest wycięcie to tam klinuje na sklepieniu silnika z skrzyniom jest otwur i tam na kole jest zero to wiem na zero a pompe blokuje jest tam taki sam otwur jak i styłu koła od pompy i tam terz blokuje niewiem może coś robie nie tak ale jak tak ustawiam to i tak nic

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 lut 2013, 19:25

miconal pisze:w czasie jazdy zaczoł głośno klepać to sie zaczymałem i scholowałem auto z obawy przed tym że cos sie stało z zaworami lub że rozrząd sie przestawił to postanowiłem ustawić rorząd na nowo
Tylko zapomniałeś napisać zasadniczej rzeczy ...czy rozrząd był przestawiony ,zanim go sam usatwiłeś na nowo ,czy nie był ;-) czy pasek rozrządu był luzny czy normalnie napięty :?: A co do znaków ,to po załozeniu blokady w koło pompy i w wałek rozrządu ,to zero widoczne w okienku skrzyni ,ma być na skraju dolnej krawędzi tego okienka

miconal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 03 lut 2013, 17:27

Post autor: miconal » 03 lut 2013, 19:44

pasek był naciągnięty a rozrząd no właśnie niezwruciłem nato uwagi mój błąd sorki ale z tego co wiem to zanim go kupiłem to gościu mówił że miał pompe w regeneracji i żle ustawili mu kont wtrysku może pompe trzeba przestawić jeżeli tak to w kturom strone do silnika czy od silnika pomóż z gury dzięki walcze już od wczoraj i nic. :-|

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga