[B3 1.6 RA/SB] zmiana pompy wtryskowej
[B3 1.6 RA/SB] zmiana pompy wtryskowej
Padła mi pompa wtryskowa.Tom którą miałem i tak nie była orginalna bo z silnika 1,9td wg nr-ów.Dostałem pompę od zwykłego 1,6d a auto potrzebuje na już i teraz pytanie czy da ona radę jak ją włożę do swojego auta.
zabrałem się wczoraj za wymianę pompy,chcąc ustawić rozrząd na znakach nic się nie zgadzało,więc poznaczyłem wszystko po swojemu i zabrałem się do roboty,po złożeniu kilka prób kręcenia kluczem nic nie blokowało puzniej rozrusznik jest ok,tylko jak teraz samemu najszybciej odpowietrzyć pompę bo szkoda mi akumulatora i rozrusznika męczyć kręceniem,na plaku coś prubuje zapalić.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
MIM pisze:teraz samemu najszybciej odpowietrzyć pompę bo szkoda mi akumulatora i rozrusznika męczyć kręceniem,na plaku coś prubuje zapalić.
Jedna metoda lepsza od drugiej <uhh> a wystarczy zwykła pompka gruszka za ok. 20zł ,w którą można było sie zaopatrzyć przed robotą...kręcenie rozrusznikiem po wymianie pompy ,to najmniej skuteczny pomysł ,zwykle kończy się rozładowaniem aku ,bo pusta pompa nigdy sama nie zaciągnie paliwa ...zalana paliwem też niewiele pomoze ,jak paliwo w przewodach cofnie się do zbiornika ,co praktycznie zawsze się zdarza przy rozkręconych przewodach paliwowych ...dlatego tylko ręczne przepompowanie paliwa gruszką daje 100% pewnosć .Jedyna pewna,szybka i skuteczna metoda ,sprawdzone w praktyce 8-)krótki pisze:Ja przed założeniem paska przy pomocy drugiego ( starego ) bo tylko pompę demontowałem ręcznie ciągnąc za pasek kręciłem pompą aż się pokazało paliwo na powrocie, potem przekręciłem zapłon i znowu trochę pokręciłem aż pokazało się przy wtryskach.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
a ja dodam że kolega Munior i nie tylko on pisał o tym duuuuuuużo razy i jak się wpisze w <google> to pierwszym już temacie o tym piszeMUNIOR pisze:MIM pisze:teraz samemu najszybciej odpowietrzyć pompę bo szkoda mi akumulatora i rozrusznika męczyć kręceniem,na plaku coś prubuje zapalić.Jedna metoda lepsza od drugiej <uhh> a wystarczy zwykła pompka gruszka za ok. 20zł ,w którą można było sie zaopatrzyć przed robotą...kręcenie rozrusznikiem po wymianie pompy ,to najmniej skuteczny pomysł ,zwykle kończy się rozładowaniem aku ,bo pusta pompa nigdy sama nie zaciągnie paliwa ...zalana paliwem też niewiele pomoze ,jak paliwo w przewodach cofnie się do zbiornika ,co praktycznie zawsze się zdarza przy rozkręconych przewodach paliwowych ...dlatego tylko ręczne przepompowanie paliwa gruszką daje 100% pewnosć .Jedyna pewna,szybka i skuteczna metoda ,sprawdzone w praktyce 8-)krótki pisze:Ja przed założeniem paska przy pomocy drugiego ( starego ) bo tylko pompę demontowałem ręcznie ciągnąc za pasek kręciłem pompą aż się pokazało paliwo na powrocie, potem przekręciłem zapłon i znowu trochę pokręciłem aż pokazało się przy wtryskach.