Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z All] Zmiana przepływki i pompy wtryskowej..

Awatar użytkownika
cygan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 13 wrz 2007, 17:45
Lokalizacja: Pułtusk

[B4 1Z All] Zmiana przepływki i pompy wtryskowej..

Post autor: cygan » 24 cze 2008, 18:02

Tak sobie myslałem, w pewnej wolnej chwili, i przyszło mi do głowy pytanie: czy ktos słyszał a może nawet widział lub sam robił o zmianie Boscha na Pierburga, oczywiscie razem z pompa wtryskową?Czy cała reszta pasuje??Czy jeszcze cos by trzeba wymienić??I w ogóle czy takie działanie przyniesie jakis pozytywny skutek w zeciorze??
albo AUDI albo nic....:)))
był 1Z, był AFN potem była długa przerwa i znowu są 4 kółka w coupe :)))

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 24 cze 2008, 18:48

Gra nie warta swieczki... Zmienić musiałbyś wązke, ecu, pompe, przpływke wraz z obudowa filtra powietrza, nie wiem czy przypadkiem aby uzyskac pełny obraz TDIka na pierburgu to dodatkowo musiałbys zmieńć turbine i wtrsyki bo tez sa inne <ok>

Awatar użytkownika
Kamil 20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 27 lip 2007, 21:42
Lokalizacja: Lipsko/Kielce

Post autor: Kamil 20 » 24 cze 2008, 18:49

z tego co się orientuję to trzeba jeszcze zmienić turbinę i kompa, z tego co słyszałem to jest to nieopłacalne, ale niech inni się wypowiedzą

[ Dodano: 2008-06-24, 18:50 ]
Solskier wyprzedziłeś mnie
Moje auto. Oglądajcie i oceniajcie. https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11735

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 24 cze 2008, 18:53

Kamil 20 pisze:Solskier wyprzedziłeś mnie
Heheh ;-) Ale myśl była ta sama <piwo>

Awatar użytkownika
cygan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 13 wrz 2007, 17:45
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: cygan » 24 cze 2008, 19:18

A mając na przeszczep anglika 1Z na pierbourgu za 300Ł?? Wtedy koszty się chyba zmniejszają...??
albo AUDI albo nic....:)))
był 1Z, był AFN potem była długa przerwa i znowu są 4 kółka w coupe :)))

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 24 cze 2008, 19:50

cygan, jesli masz calego dawce to sie nawet nie zastanawiaj jesli robota Ci nie straszna
MAM 137 KM i 310 Nm

PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=1978075
GG 1829622

DIAGNOSTYKA VAG 704 HEX + CAN auta od 90 do 07
Mierzenie kompresji
CHIPTUNING + HAMOWNIA

Awatar użytkownika
B4|Przemo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 30 gru 2007, 00:40
Lokalizacja: Białogard/Koszalin

Post autor: B4|Przemo » 24 cze 2008, 23:09

A ja podlacze sie z pytaniem, troche szukalem ale nie uzyskalem konkretu, wiecie moze jaka moze byc u mnie przyplywka model jest z lipca 1994 roku? Oczywiscie 1Z.
Audi4Ever...

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 24 cze 2008, 23:22

zapewne juz pierburg zobacz sobie przy filtrze powietrza co tam masz
130KM/300Nm
CHIP TUNING TDI
Czyszczenie Nastawnika
Diagnostyka VAG logi itd
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11 ... hlight=hct
W KUPIE SIŁA BOO KUPY NIKT NIE RUSZY
http://www.a4club.eu

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 24 cze 2008, 23:40

B4|Przemo pisze:A ja podlacze sie z pytaniem, troche szukalem ale nie uzyskalem konkretu, wiecie moze jaka moze byc u mnie przyplywka model jest z lipca 1994 roku? Oczywiscie 1Z.
Ja też mam z lipca i jest na przepływce Bosch, nie wiem dokładnie od kiedy pakowali pierburg, czy już był wtedy czy nie, więc musisz sobie zobaczyć. Jak N75 masz z przodu na rurze to pierburg.
Było Audi 80 B4 1.9TDI - obecnie Renault 2.0T 240KM

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 24 cze 2008, 23:45

to latwiej przeplywke zobaczyc czy jest napis pierbrg czy nie :mrgreen:

[ Dodano: 2008-06-24, 23:48 ]
http://www.allegro.pl/item382443123_prz ... _audi.html

a tak wyglada wlasnie pierburg
130KM/300Nm
CHIP TUNING TDI
Czyszczenie Nastawnika
Diagnostyka VAG logi itd
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11 ... hlight=hct
W KUPIE SIŁA BOO KUPY NIKT NIE RUSZY
http://www.a4club.eu

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 25 cze 2008, 07:32

Rozrużnic przepływke to chyba jest najprostrza rzecz pod słoncem, wystarczy wsadzić głowe pod masek i przeczytać, zreszta róznice widąc juz z daleka :-D Miałem obydwa auta z obydwoma rodzajami przepływki wiec i mam foty, zielona audi - przepływka boscha, srebrna - pierburg.

Obrazek Obrazek

jas73
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 12 mar 2007, 13:38
Imię: Jacek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: jas73 » 25 cze 2008, 10:34

B4|Przemo pisze:A ja podlacze sie z pytaniem, troche szukalem ale nie uzyskalem konkretu, wiecie moze jaka moze byc u mnie przyplywka model jest z lipca 1994 roku? Oczywiscie 1Z.
moj jest z 04.94 i jest na pierburgu.
Z tego co czytalem na forum to pierburga wkladali od rocznika 94' a jesli rocznika modelowego to nawet samochody z drugiej polowy 93' powinny tez byc po liftingu
Audi 80 B4 1,9 TDi 1Z AVANT. Ps: Super forum dyskusyjne https://audi80.pl :) <spoko>

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 25 cze 2008, 11:09

jas73, nie ma reguly jak widac, w 94 byla zmiana ale nie ma wyraznej granicy
MAM 137 KM i 310 Nm

PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=1978075
GG 1829622

DIAGNOSTYKA VAG 704 HEX + CAN auta od 90 do 07
Mierzenie kompresji
CHIPTUNING + HAMOWNIA

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 25 cze 2008, 12:11

Solskier pisze:Miałem obydwa auta z obydwoma rodzajami przepływki
skoro ciągniemy już ten temat to mam pytanie :mrgreen: ...czuć te dodatkowe niutony na pierburgu??
hct pisze:to latwiej przeplywke zobaczyc czy jest napis pierbrg czy nie
napisałem zaworek bo jest bardziej charakterystyczny (widoczny) :-P
Było Audi 80 B4 1.9TDI - obecnie Renault 2.0T 240KM

Awatar użytkownika
B4|Przemo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 30 gru 2007, 00:40
Lokalizacja: Białogard/Koszalin

Post autor: B4|Przemo » 25 cze 2008, 12:37

Dzieki za odpowiedz Panowie :)
Audi4Ever...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga