[B4 2.0 ABT 90KM] Tyrkotanie podczas jazdy przy dodawaniu ga
Nie miga żadna kontrolka a od czasu kiedy napisałem post o "trykotaniu" nic nie stuka, więc nie wiem. Ogólnie znam kilka osób posiadających owe autka i zawsze z tym są problemy, to taki chyba ich urok...
[ Dodano: 2015-11-28, 22:26 ]
[ Dodano: 2015-11-28, 22:26 ]
Przy następnej wymianie oleju prawdopodobnie tak zrobię.PieterB pisze:wywal to gówno i załóż man'a albo bosch'alukasz_77 pisze: Filtron OP626 o ile dobrze pamiętam
Czemu uważasz że filtron to gówno ? Sam mam założonego filtrona (ale wg katalogu powinien być OP 526, a nie OP 626 - jak ktoś wcześniej przytoczył) i nic się nie dzieje podejrzanego z silnikiem.PieterB pisze:wywal to gówno i załóż man'a albo bosch'a
Może kolega ma filtr założony nie taki jak trzeba i stąd też różne dziwne objawy wynikają ?
Racja, mam OP 526, pomyłka . Objawy były już przed wymianą filtra, po wymianie, już minęło pół miesiąca i tylko raz było słychać takie stuki.tomek83 pisze:Czemu uważasz że filtron to gówno ? Sam mam założonego filtrona (ale wg katalogu powinien być OP 526, a nie OP 626 - jak ktoś wcześniej przytoczył) i nic się nie dzieje podejrzanego z silnikiem.PieterB pisze:wywal to gówno i załóż man'a albo bosch'a
Może kolega ma filtr założony nie taki jak trzeba i stąd też różne dziwne objawy wynikają ?
[ Dodano: 2015-11-30, 13:23 ]
Chodzi mi o B4 2.0 ABT i B3 1.8S (nie pamiętam kodu silnika), oba są na monowtrysku, silnik praktycznie ten sam, jedynie powiększone cylindry. To właśnie w tych silnikach pojawia się taki problem.PieterB pisze:śmiem się z tym nie zgodzić, ja mam w tej chwili silnik po kapitalnym remoncie i nic nie słychać, zapala ja nówka z salonu <ok>lukasz_77 pisze:Ogólnie znam kilka osób posiadających owe autka i zawsze z tym są problemy, to taki chyba ich urok...
Ten w B3 to PM, miałem taki i tez miałem taki stuk jak ty. Ciśnienie oleju ok, panewki ok, filtr zawsze Bosch albo Mann a zaczęło tak samo klepac w głowicy. Diagnoza to wytarty wałek/uszkodzone szklanki, silnik niby miał 190tyś. Ja to auto sprzedałem ale jestem ciekawy czy faktycznie te silniki na jednopunkcie tak sie zachowują.oba są na monowtrysku, silnik praktycznie ten sam, jedynie powiększone cylindry. To właśnie w tych silnikach pojawia się taki problem.