[B4, 1.9, 1Z] Problem z rozruchem, kątem, głośna praca.
[B4 1.9 1Z] Ciezko odpala jak zimny.
Szukam kogos kto doprowadzilby moja 80-tke do porzadku. Najlepiej z okolic Tomaszowa Lub.
Jest to silnik 1.9 tdi na przeplywce pierburg. A problemem jest ciezkie odpalanie jak jest zimny.
Jest to silnik 1.9 tdi na przeplywce pierburg. A problemem jest ciezkie odpalanie jak jest zimny.
Ostatnio zmieniony 02 gru 2015, 13:26 przez marcin_79, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Potrzebny fachowiec
jedź do MUNIORa ( będziesz miał do niego ~150km ), ale myślę że nie będziesz żałował ... przy takich temperaturach jak teraz mamy to powinien i tak i tak odpalić, więc raczej nie świece ...marcin_79 pisze:Szukam kogos kto doprowadzilby moja 80-tke do porzadku. Najlepiej z okolic Tomaszowa Lub.
Jest to silnik 1.9 tdi na przeplywce pierburg. A problemem jest ciezkie odpalanie jak jest zimny.
kąt wtrysku ?? ( jak masz możliwość to zrób logi i wrzuć na forum )
wycieków/nieszczelności na pompie brak ??
w wężykach nie cofa Ci się paliwo/nie widać pęcherzyków ?? ( możesz spróbować zamontować gruszkę/pompkę i jak po podpompowaniu będzie palił ładnie to znajdziesz możliwą przyczynę )
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Świece żarowe :?: W życiu :roll: na pewno nie w tym silniku ...wszystkie mogą być spalone ,a prawidłowo ustawiony tdi ,odpali w -10 i wiecej , bez większych problemów ,co najwyżej lekko "kulawiejąc" .Mechanikom którzy za cięzkie odpalanie w tym silniku ,obwiniają świece żarowe ,należy szybko podziękować za "dobre rady ",bo nie mają pojecia o tym silnku ,i szkoda marnować czasu i kilkadziesiąt złotych na zbedną wymianę świecmarlac25 pisze:najprawdopodobniej będzie to wina świec żarowych
a to jak najbardziej ,o ile kąt mocno opużniony,co można bardzo szybko zweryfikować ,podpinając pod vaga .A zanim marcin_79, gdziekolwiek pojedzie ,to powinien sprawdzić tomarlac25 pisze:lub złego kąta wtrysku
i ewentulanie zamontować toDaMaGe pisze:w wężykach nie cofa Ci się paliwo/nie widać pęcherzyków ??
i wszystko na temat 8-)gruszkę/pompkę i jak po podpompowaniu będzie palił ładnie to znajdziesz możliwą przyczynę )
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Cudów nie ma :roll: skoro kąt prawidłowy ,to albo cofa się paliwo ,albo zbyt niska dawka paliwa .Jaką masz ustawioną ? Przyjechac do mnie zawsze zdążysz ,ale nie lubię bawić się w usuwanie banalnych usterek ,w rodzaju cofającego się paliwa ,bo do tego nie trzeba wielkich zdolnosci ,czy wiedzy i każdy może to usunąć we własnym zakresie ...więc zanim ewentulanie się do mnie wybierzesz ,musimy się upewnić że to nie jest nic związanego z powietrzem w paliwiemarcin_79 pisze:Nie ma powietrza w przewodach miedzy filtrem a pompa.
Pompa wtryskowa uszczelniana w zeszlym tygodniu u "pompiarza".
Kat wtrysku ustawialem sam w Basing Setings ustawiony na wartosc od 55 do 58
Ostatnio zmieniony 30 lis 2015, 21:19 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Hehe :roll: przy 16 mg ,nie dziwota że tak żle odpala :roll: to prawie 4 razy mniej niż powinno być ,to i odpalać dobrze nie bedzie ,i jechać też nie bedzie :roll: spec od uszczelniania się nie popisał ...bo robiąc nawet prymitywne znaki na nastawniku ,można ustawić nastawnik w miarę prawidłowo nawet na oko...o ile oczywiście wczesniej był jak trzeba 8-)marcin_79 pisze:a wartosc dawki wynosi 16 czegos tam
Ostatnio zmieniony 30 lis 2015, 21:24 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
chyba że podał wartość z grupy 000 czyli 16 jednostek co byłoby OK, jak sprawdzłeś dawkę ??MUNIOR pisze:Hehe :roll: przy 16 mg ,nie dziwota że tak żle odpala :roll: to prawie 4 razy mniej niż powinno być ,to i odpalać dobrze nie bedzie ,i jechać też nie bedzie :roll: spec od uszczelniania się nie popisał ...bo robiąc nawet prymitywne znaki na nastawniku ,można ustawić nastawnik w miarę prawidłowo nawet na oko...o ile oczywiście wczesniej był jak trzeba 8-)marcin_79 pisze:a wartosc dawki wynosi 16 czegos tam
wrzuć jutro log na nagrzanym samochodzie ...
Ostatnio zmieniony 30 lis 2015, 21:28 przez DaMaGe, łącznie zmieniany 1 raz.
Ale te 16 to jest na Vagu w 4 polu , kat jest w 2 na 55do 58 sie wacha.
To ta dawka wychodzi cos kolo 3mg chyba.
Jutro sprobuje wrzucic logi ale wolalbym do ciebie podjechac MUNIOR zebys to ogarnal.
Jakbys mogl podaj nr telefonu na pw jutro bym zadzwonil.
To ta dawka wychodzi cos kolo 3mg chyba.
Jutro sprobuje wrzucic logi ale wolalbym do ciebie podjechac MUNIOR zebys to ogarnal.
Jakbys mogl podaj nr telefonu na pw jutro bym zadzwonil.
Ostatnio zmieniony 30 lis 2015, 21:34 przez marcin_79, łącznie zmieniany 1 raz.