2)Następnie odkręcamy przegub od flanszy skrzyni biegów jest klucz splin 16 sto kątny
oczywiście trzeba dokładnie oczyścić z piachu wnętrze śruby
3) po odkręceniu przegubu ukazuje nam sie taki widok przegub jest zabezpieczony pierścieniem po jego zdjęciu wyjmujemy przegub
4) Po dokładnym oczyszczeniu ze starego smaru zakładamy nowy przegub i smarujemy go smarem który mamy w komplecie całość wygląda tak
Dodam no koniec że robiłem to bez kanału i wymieniałem od razu gumę na przegubie zewnętrznyn natomiast trochę kiepskie jest dojście od strony tłumika gdyż przeszkadza rura od tłumika
5) Koszt przegubu zewnętrznego to oryginał około 200 zł zamiennik 90 zł
6) wymieniałem przeguby dlatego że podczas jazdy słychać było bicie powyżej 60 km/h po tym zabiegu ustało w razie jakich kolwiek pytań postaram się pomóc
