[90 B3 NG Quattro] Blokada mostu DIFF - opis i problem.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
ETKA nazywa to "elementem ustalającym". Nr. części: 8A0 711 995
Nr. 2 na tym schemacie http://www.jimellisaudiparts.com/showAs ... ct=5540734
Nr. 2 na tym schemacie http://www.jimellisaudiparts.com/showAs ... ct=5540734
- krzysiek_kw15
- Forum Audi 80
- Posty: 287
- Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: CW/DW
Koleżanki i koledzy,
Podepnę się pod temat.
Mam problem z blokadą mostu a mianowicie wszystko działało i przestało.
Objaw jest taki że po załączeniu przycisku DIFF zapala się tylko żółty trójkącik na przycisku i nic więcej. rozebrałem sterownik spod siedzenia i po załączeniu słychać tylko jakieś tyknięcia ale nigdzie nie pojawia się podciśnienie. ABS również nie zostaje odłączony krótko mówiąc nic się nie dzieje...
Od czego zacząć szukać przyczyny??
Podepnę się pod temat.
Mam problem z blokadą mostu a mianowicie wszystko działało i przestało.
Objaw jest taki że po załączeniu przycisku DIFF zapala się tylko żółty trójkącik na przycisku i nic więcej. rozebrałem sterownik spod siedzenia i po załączeniu słychać tylko jakieś tyknięcia ale nigdzie nie pojawia się podciśnienie. ABS również nie zostaje odłączony krótko mówiąc nic się nie dzieje...
Od czego zacząć szukać przyczyny??
- anakonda1259
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 13 lut 2010, 14:27
- Lokalizacja: Przemyśl
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 24 wrz 2015, 00:01
Witam,
Jakiś czas temu kupiłem audi 80 b4 quattro Auto już od dłuższego czasu w moich marzeniach i w końcu się udało jak za swoją cenę ma trochę mankamentów do zrobienia ale na to byłem przygotowany Piszę tu swój post bo mam problem z napędem, zwróciłem na to uwagę przy kupnie ale pomyślałem że nie będzie to duży kłopot i kosztowny, więc ją wziąłem. Problem jest taki gdy zapinam dyfer, DIFF świeci się ze strzałką, na tablicy świeci się ABS do tego na rysunku przy blokadzie świeci się zielona kropka na dyfrze, niby wszystko okej, ale po przejechaniu około 50 metrów napęd się rozłącza i tu mam główny problem, proszę więc o odpowiedź jeżeli ktoś wie o co chodzi
Jakiś czas temu kupiłem audi 80 b4 quattro Auto już od dłuższego czasu w moich marzeniach i w końcu się udało jak za swoją cenę ma trochę mankamentów do zrobienia ale na to byłem przygotowany Piszę tu swój post bo mam problem z napędem, zwróciłem na to uwagę przy kupnie ale pomyślałem że nie będzie to duży kłopot i kosztowny, więc ją wziąłem. Problem jest taki gdy zapinam dyfer, DIFF świeci się ze strzałką, na tablicy świeci się ABS do tego na rysunku przy blokadzie świeci się zielona kropka na dyfrze, niby wszystko okej, ale po przejechaniu około 50 metrów napęd się rozłącza i tu mam główny problem, proszę więc o odpowiedź jeżeli ktoś wie o co chodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 24 wrz 2015, 00:01
Jeżeli jadę powoli nic się nie dzieje. Jeżeli skręcam czuje jak dyfer jest zapięty. Właśnie zdążyłem przeczytać o podobnej sytuacji i dowiedziałem się tak jak mi napisałeś że DIFF po 30km/h się rozłącza. To teraz mam pytanie Jak zrobić żeby się nie rozłączał ?? zima idzie i chciałbym zobaczyć jak auto zachowuje się z zablokowanym mostem przy szybszej jeździe Ktoś już z tym kombinował ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 24 wrz 2015, 00:01
Cześć,
No dobra, ale to nie przecinam żadnego wężyka tylko przewód który idzie od kostki ten biało niebieski, tak ? To w takim razie po co ten przełącznik, który masz, bo rozumiem że jak odetnę to gdy włączę blokadę będzie zapięta dotąd aż jej nie wyłączę sam ? gdzie i jak mogę go zamontować przełącznik, tak jak Ty ?
Jeżeli mógłbyś wyjaśnić "zmostkuj" byłbym wdzięczny A powiedz mi czy może coś do tego mieć olej w dyferencjale ? Wgl jakbym chciał go wymienić dla samego siebie to jaki najlepiej wlać ?
No dobra, ale to nie przecinam żadnego wężyka tylko przewód który idzie od kostki ten biało niebieski, tak ? To w takim razie po co ten przełącznik, który masz, bo rozumiem że jak odetnę to gdy włączę blokadę będzie zapięta dotąd aż jej nie wyłączę sam ? gdzie i jak mogę go zamontować przełącznik, tak jak Ty ?
Jeżeli mógłbyś wyjaśnić "zmostkuj" byłbym wdzięczny A powiedz mi czy może coś do tego mieć olej w dyferencjale ? Wgl jakbym chciał go wymienić dla samego siebie to jaki najlepiej wlać ?
Cześć.
Rozcinasz przewód elektryczny biało-niebieski, nie ruszaj podciśnień.
Ja mam włącznik tylko dla bezpieczeństwa, żeby nie zapomnieć w lecie wyłączyć, bo jeśli świeci ABS to można zapomnieć o ręcznym rozpięciu. Poza tym autem jeździ też żona ...
Co do "mostkowania" zapomnij o tym, nie doczytałem dokładnie - w twoim przypadku rozcięcie powinno załatwić sprawę.
Rozcinasz przewód elektryczny biało-niebieski, nie ruszaj podciśnień.
Ja mam włącznik tylko dla bezpieczeństwa, żeby nie zapomnieć w lecie wyłączyć, bo jeśli świeci ABS to można zapomnieć o ręcznym rozpięciu. Poza tym autem jeździ też żona ...
Co do "mostkowania" zapomnij o tym, nie doczytałem dokładnie - w twoim przypadku rozcięcie powinno załatwić sprawę.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 24 wrz 2015, 00:01
Okej rozumiem. Też w takim razie pomyślę nad tym przełącznikiem również. Ale gdybym go nie miał i tylko przeciął kabelek, to w takim razie przyciskiem DIFF blokuję dyfer 100% i wtedy zapala się zielona lampka i ABS na desce, a gdy wciskam ponownie wraca wszystko do normy ? Właśnie jeszcze pytanie co do próby na suchym, czy lepiej jest tego nie robić ze względu na napęd, że coś może się tam popsuć, czy nie ma to wpływu ?? Jak na razie to z tego co wiem lepiej próbować na mokrym lub śniegu, bo na suchym zdrowe to dla napędu nie jest. A co do tego oleju mógłbyś coś polecić, czy skoro jest dobrze to tego nie ruszać ?:)